Цунода наполягає, що він може приборкати непокірний болід Ред Булл Ф-1
Юкі Цунода про RB21 та цілі на етап у Японії
Новий пілот Ред Булл Юкі Цунода не очікує труднощів із керованістю боліда команди, незважаючи на його складні характеристики.
Японець отримав підвищення до основного складу Ред булл, починаючи з Гран-прі Японії, після того, як Ліам Лоусон не зміг знайти швидкість у боліді RB21. Натомість Цунода впевнено провів перші два етапи сезону у складі Racing Bulls, хоча стратегічні прорахунки завадили йому набрати очки.
Попередні напарники Макса Ферстаппена – П’єр Гаслі, Олександр Албон і Серхіо Перес – стикалися з труднощами через особливості керованості болідів Ред Булл. Машини команди традиційно мають сильну передню частину і нестабільну задню, що вимагає специфічного стилю пілотування.
Проте Цунода вважає, що цей фактор не є критичним, і впевнений, що зможе адаптувати свій стиль водіння.
Замість того щоб відчувати машину як надзвичайно складну, я помітив, що філософія налаштувань у Ред Булл зовсім інша, – сказав він, розповідаючи про роботу на симуляторі. – Мені довелося трохи змінити підхід у порівнянні з тим, як я налаштовував машину в Рейсінг Буллз.
Цунода також зазначив, що йому комфортно з передньозосередженими налаштуваннями боліда.
Люди часто говорять, що Ред Булл має сильне зчеплення передньої осі. Я особисто люблю машини, які агресивно повертають, і раніше вже адаптував свій стиль до такого типу налаштувань.
У Рейсінг Буллз боліди традиційно мали недостатню поворотність, що спочатку було для мене викликом, але згодом стало нормою. Тепер ключовим буде знову пристосуватися до особливостей Ред Булл, але, зважаючи на мій досвід, я не хвилююся.
Водночас Цунода визнає, що перехід у команду посеред сезону – непросте завдання, і тому не будує надмірних очікувань перед дебютом у Сузуці.
На запитання, чи зможе він стати першим японським переможцем домашнього гран-прі, Цунода відповів:
Поки що немає жодної гарантії, що я зможу одразу максимізувати свою продуктивність у цій машині. Однак Ред Булл – найкраща команда, і якщо я зможу розкрити потенціал боліда, можливості для хорошого результату з’являться.
Ключовим буде, наскільки швидко я зможу зрозуміти болід і знайти оптимальний ритм у короткий час підготовки. Моя ціль у Сузуці – пробитися до третього сегменту і фінішувати в топ-10.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Тренеру не потрібні гравці, які замикаються в собі й не показують себе на футбольному полі
Вершкові без Луніна зазнали поразки від кельтів з рахунком 0:2 у 15-му турі Ла Ліги
