Результати жорстких перевірок ФІА в Китаї. Хто був вимушений внести зміни?
Альпін та Хаас в цьому списку

ФІА підтвердила, що близько половини команд Формули-1 були змушені внести зміни в конструкцію своїх задніх крил перед етапом у Китаї через оновлені технічні вимоги.
Під час зимової перерви ФІА запровадила жорсткіші випробування заднього крила, прагнучи зменшити його гнучкість на високих швидкостях. Однак після перевірок на Гран-прі Австралії федерація вирішила ще більше посилити контроль перед етапом у Китаї. Зокрема, допустиме переміщення щілинного зазору заднього крила було додатково обмежене.
Обмеження посилюються перед Японією
На етапі в Шанхаї командам дозволили певний допуск, однак починаючи з Гран-прі Японії максимально допустиме відхилення становитиме лише 0,5 мм.
Голова технічного департаменту ФІА Ніколас Томбазіс підтвердив, що кілька команд були змушені адаптувати свої крила до нових вимог.
Деякі команди вже відповідали новим тестам ще в Австралії, але чотири чи п’ять колективів не відповідали стандартам, тому їм довелося внести корективи. Ми перевірили їх усіх перед Гран-прі Китаю, – заявив Томбазіс.
За інформацією джерел, серед цих команд були Альпін і Хаас.
Попри те, що ця ситуація стала важливою темою на початку сезону, Томбазіс вважає, що проблема вирішена.
Впевнений – це досить сильне слово, але я сподіваюся, що цього разу вжитих заходів буде достатньо, – підсумував він.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Команда Кобіна знову вирвалась з останньої сходинки турнірної таблиці


Представники українця вирішили нагадати чемпіону IBF правила боксу


