РОТАНЬ: Яка закономірність, якщо суперник завдає 2–3 удари? Дитячі помилки
Головний тренер синьо-жовтих прокоментував поразку Іраку на старті Олімпіади-2024
24 липня відбувся матч 1-го туру олімпійського футбольного турніру у групі В між збірними Іраку U-23 та України U-23. Гра завершилася поразкою української команди із рахунком 1:2.
Після завершення зустрічі головний тренер синьо-жовтих Руслан Ротань у флеш-інтерв'ю прокоментував результат поєдинку:
«Всі все бачили. Про яку закономірність може йти мова, коли суперник завдає 2–3 удари і ми програємо? Гадаю, що тут глобальніші помилки, дитячі, які перевернули цю гру. Ми маємо прийняти цей результат.
У нас є дві гри проти ще сильніших команд. Наступний матч – найголовніший. Маємо зараз відновитися. Проти Марокко, гадаю, маємо підійти у кращій фізичній та ментальній формі. Є такі матчі і в них, мабуть, не можна когось критикувати. Ми його самі програли через помилки.
Пенальті — це наші проблеми. Ми не маємо опускати руки. Ми акцентували на цьому, що проблема не в помилках, а як ми діємо після цього. Цей факт мене розчарував, бо ми не повірили [в себе]. Вважаю, що ми на голову чи навіть на дві були сильніші за суперника, але наші помилки стали для нас роковими. Ми почали переживати, спішити, нервувати. Це не потрібно. Був час для їхнього виправлення. Це мені не сподобалося», – сказав Ротань.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Дружина головного тренера київського Динамо відкрила завісу сімейного життя
«Жирона» перемогла «Еспаньол»
Це типово для майже всіх збірних України - відсутній цілісний, командний дух, колектив, зіграність (напрацьовані взаємодії) між гравцями.
Команда банально не мала ніяких ідей, заготовок, не знала, що їм робити проти Іраку.
Але це нормально, якщо таких зіркових понторєзів як Таловєров викликають до олімпійської збірної.
В принципі, все закономірно та гармонійно і в цій збірній України, також.
Лебідь, рак та щука + мутки + показний патріотизм + якісь дивні гравці без ігрового бажання та професійних амбіцій.