Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Азартні ігри
| Оновлено 31 травня 2024, 14:50
321
0

86% беттерів у США відключають ігрові сайти через наплив push-повідомлень

Переважна більшість гравців втомлюються від постійного маркетингу та реклами ігор, спортивних ставок

| Оновлено 31 травня 2024, 14:50
321
0
86% беттерів у США відключають ігрові сайти через наплив push-повідомлень
Twitter

Згідно з новим дослідженням, переважна більшість гравців у США втомлюються від постійного маркетингу та реклами ігор та спортивних ставок.

Дослідження Optimove показало, що 86% гравців відключають ігрові веб-сайти через «наплив надмірних або нерелевантних електронних листів, текстових повідомлень та push-повідомлень».

Дослідження під назвою «Звіт про переваги гравців у сфері iGaming-маркетингу Optimove 2023» було засноване на опитуванні 396 громадян США у віці 21 року та старше із сімейним доходом понад 75 000 доларів. Варто відзначити дуже невеликий розмір вибірки під час аналізу даних та висновків такої невеликої групи споживачів.

Було виявлено, що 30% гравців вважають обсяг рекламних повідомлень від операторів «приголомшливим», тоді як дослідження показало, що найефективнішим маркетинговим матеріалом є той, який використовує персоналізацію, релевантність та канали зв'язку.

«Втома від маркетингу, що характеризується тим, що споживачі відчувають себе пригніченими або відстороненими через безперервний поток маркетингових повідомлень, що повторюються, вимальовується як зростаюча загроза. Його згубні наслідки включають зниження кількості відгуків та зниження залучення, що може серйозно вплинути на сприйняття бренду та лояльність клієнтів», – йдеться у звіті Optimove.

Цей звіт з'явився через кілька місяців після дослідження Marketing Fatigue, проведеного Optimove в 2023 році, яке показало, що 66% людей хочуть менше маркетингових повідомлень, а 27% почуваються «повністю засипаними» маркетинговими матеріалами.

Тим часом, коли гравців запитали про кращі методи зв'язку, вони явно віддали перевагу електронній пошті: 57% віддали перевагу зв'язку з ними електронною поштою, а 18% — через текстове повідомлення.

Дослідження виявило, що рівень відкриття повідомлень ігрового маркетингу становить 53%, при цьому ключовим фактором відкриття повідомлень є релевантність (56%), за якою слідують спеціальні пропозиції (38%).

Учасники також у переважній більшості позитивно відреагували на персоналізовані повідомлення від операторів: 90% відреагували на них позитивно, а 85% заявили, що оператори персоналізують повідомлення на основі ставок.

Це призвело до того, що Optimove рекомендував операторам продовжувати персоналізувати свій маркетинг, щоб підвищити ефективність своїх рекламних акцій.

Optimove порадив: «Продовжуйте персоналізувати рекламні повідомлення, щоб задовольнити індивідуальні уподобання гравців. Високий відсоток респондентів, які цінують персоналізовані повідомлення (90%), припускають, що адаптація контенту може бути ефективною».

Оцініть матеріал
(4)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.