Названо найдорожчий футбольний бренд у світі
Немає рівних англійському «Манчестер Сіті»
Консалтингова компанія Brand Finance презентувала свою версію реєстру найдорожчих футбольних брендів світу.
Перша позиція дісталася чемпіону Англії – клубу «Манчестер Сіті». Сумарна вартість його бренду оцінена у 1,51 млрд євро, що на 13% вище, ніж було рік тому.
Другим йде мадридський «Реал», який позбувся лідируючого статусу вперше за останні 4 роки. Вартість його бренду впала до 1,46 млрд євро.
Топ-10 найдорожчих футбольних брендів світу:
- 1. «Манчестер Сіті» – 1,51 млрд євро
- 2. «Реал» – 1,46 млрд євро
- 3. «Барселона» – 1,37 млрд євро
- 4. «Манчестер Юнайтед» – 1,36 млрд євро
- 5. «Ліверпуль» – 1,36 млрд євро
- 6. «ПСЖ» – 1,13 млрд євро
- 7. «Баварія» – 1,1 млрд євро
- 8. «Арсенал» – 0,91 млрд євро
- 9. «Тоттенгем» – 0,9 млрд євро
- 10. «Челсі» – 0,86 млрд євро
Повідомити про помилку
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Футбол
|
04 серпня 2024, 03:51
3
Півзахисник «Вереса» підбив підсумки першої гри нового чемпіонату
Футбол
|
03 серпня 2024, 12:32
27
Судаков – ціль лондонців на літнє трансферне вікно
Баскетбол
|
04.08.2024, 00:55
Коментарі 0