СЕЛЕЗНЬОВ: «Караваєв просився зі мною за стіл сісти, а тепер рот відкриває»

Нападник «Миная» – про конфлікт із гравцем «Динамо»

СЕЛЕЗНЬОВ: «Караваєв просився зі мною за стіл сісти, а тепер рот відкриває»
© Профутбол. Караваєв та Селезньов

Нападник «Миная» Євген Селезньов прокоментував конфлікт з гравцем «Динамо» Олександром Караваєвим, який на 7 років молодший за нього.
 
«Щоб мені дитина щось розповідала? Караваєв просився зі мною за стіл сісти поруч, а тепер ще рот відкриває. Чому Буяльський цього не каже? Починає щось бігати, кричати, щось розповідати. Що ти бігаєш? Що ти розповідаєш? Ти взагалі хто? Я не з'ясовував, але навіщо він перед камерою чекав на мене в підтрибунному приміщенні? Я йому сказав, що після гри поговоримо. 
 
Спершу Караваєв на полі почав щось доводити судді. Я йому кажу: «Закрий рот. Тобі рано говорити, ти просто Караваєв». Він перед камерами стоїть чекає на мене, я сказав, що потім поговоримо без камер, але ні, він не хоче. Ось і все, що було», – сказав Селезньов.
 
Нагадаємо, конфлік стався у перенесеному матчі 1-го туру УПЛ. У першому таймі Селезньов грубо сфолив, а потім почав на підвищених тонах розмовляти з Караваєвим. Арбітр заспокоїв гравців. Суперечка продовжилася у підтрибунному приміщенні під час перерви.
 
ВІДЕО. Пішли вийдемо на вулицю! Селезньов влаштував конфлікт з Караваєвим

Джерело — Sportarena

(347 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    ManCity
    ManCity, 26.10.2021 17:42 (змінений)
    +47
    Походу Сєлєзьньов вирішив заїбати всіх. Ображена життям людина.
    vovadocent
    vovadocent, 26.10.2021 17:28
    +46
    Шо рілі, нема важливіших новин аніж блеяння тунця?
    VadyaMetal
    VadyaMetal, 26.10.2021 18:07
    +40
    Ты всего лишь Караваев, а я - аж Селезнев... Какой же умственно ограниченный этот бык макеевский...
    Funny_____Cat
    Funny_____Cat, 26.10.2021 17:36 (змінений)
    +38
    Коментар згорнуто. Показати
    Селезнёв , как и любой гопник, любит грозно играть на публику
    «мол держите меня а то я всех побью» .
    А когда доходил до дела, то что то под нос бурчит Караваеву и быстренько уходит в подтрибунку
    Или он думал что Караваев с ним за гаражи пойдёт во время матча махаться, чтобы без камер?
    Жду когда этот персонаж доколупается до условного Бурды или Попова , но тунец наверное не враг себе все таки
    Funny_____Cat
    Funny_____Cat, 26.10.2021 17:32
    +37
    Коментар згорнуто. Показати
    Караваев Селезневу : закрой рот, ты просто рыба 🐠
    Vsegda_Za_Metall (Finland)
    Vsegda_Za_Metall (Finland), 26.10.2021 18:09
    +31
    Чую скоро Тунец допросится до такого разговора, что когда очнётся, то даже помнить не будет, кого он там вызывал. Как таким быдлюком быть можно
    marko2020
    marko2020, 26.10.2021 18:10
    +28
    Гопота Макеевская. Когда он уже попадёт на улице под какого-то боксёра разрядника, что бы надолго потушил свет в кабине этого быка🤦‍♂️
    Trollface
    online
    Trollface, 26.10.2021 18:28
    +27
    Из-за острой нехватки средств кормилец стал очень агрессивным.
    Vladislav Pohily
    Vladislav Pohily, 26.10.2021 17:58
    +26
    Селезнев сказал так, будто он брал золотой мяч и становился лучшим бомбардиром какой-то Серии А или АПЛ. Да, в футбольном плане заслуг у него поболее, но явно не настолько, что бы говорить подобное.
    pecherytsja88
    pecherytsja88, 26.10.2021 18:11
    +22
    За який стіл? З ним сідати на 1 Га не треба!
    Funny_____Cat
    Funny_____Cat, 26.10.2021 17:57
    +21
    Коментар згорнуто. Показати
    Vbolivalnyk-Peter, 26.10.2021 17:49
    Таки так або у грі проти Зорі нехай спробує Вернидубу щось буркнути... Особливо в підтрибунці...
    Герой тунец выбирает себе в соперники, или пацанов на 12 лет младше как Бабогло , или Караваева на который на 12 сантиметров ниже
    Так что Виталик Вернидуб не входит в эту когорту
    syrkis-shybkis
    syrkis-shybkis, 26.10.2021 18:06
    +20
    Ты смотри звезда тунец-кормилец,а ты вообще кто Селезень?
    Vbolivalnyk-Peter
    online
    Vbolivalnyk-Peter, 26.10.2021 17:53
    +19
    Краще би журналісти в Тунця запитали, як такий "звьоздний" футбольор-форвард як він примудряється з 1,5-2м. у порожні ворота не влучати... Цікаво би було послухати відповідь...
    Burevestnik
    online
    Burevestnik, 26.10.2021 17:59
    +17
    да уж...
    наверное у тунца сказываются спарринги на боксерском ринге:
    кто-то смачно в голову приложился...
    BestOf
    BestOf, 26.10.2021 19:17
    +15
    Макеевские никогда не отличались умом. Не зря они лугандонией стали
    kh_ua
    kh_ua, 27.10.2021 08:53
    +14
    селезнев всегда был такой гнидой, вообще ничего не поменялось. Спеси как будто он Роналду, а на самом деле всего лишь селезнев.
    aleks19826
    aleks19826, 27.10.2021 00:49
    +14
    За тунца топил всегда, жалел. Но тут перебор. Клоун, Караваев мужик 29 лет, а не пацанчик, хоть мельче тебя. 7 лет разницы, а возобнил себя дедом в авторитете. Паворознюка вызови на бой или кинг-конга бойка к примеру может денег заработаешь детям. Вот же разозлил урод на этот раз
    terhoha
    terhoha, 26.10.2021 20:13
    +14
    Хто в цеї бидлоти ще інтервю бере. Хто його на спорт уа пускає. Лошара кончений.
    Mac_Gyver
    Mac_Gyver, 26.10.2021 17:49
    +14
    Селезнёв и сам не бог весть какой великий путболист.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
    Vbolivalnyk-Peter, 26.10.2021 17:49
    +14
    Funny_____Cat, 26.10.2021 17:36
    Селезнёв , как и любой гопник, любит грозно играть на публику
    «мол держите меня а то я всех побью» .
    А когда доходил до дела, то что то под нос бурчит Караваеву и быстренько уходит в подтрибунку
    Или он думал что Караваев с ним за гаражи пойдёт во время матча махаться, чтобы без камер?
    Жду когда этот персонаж доколупается до условного Бурды или Попова , но тунец наверное не враг себе все таки
    Таки так або у грі проти Зорі нехай спробує Вернидубу щось буркнути... Особливо в підтрибунці...