Тонке правило. Стало відомо, чому зарахований гол Мбаппе з офсайду

У фіналі Ліги націй судді зарахували спірний гол Франції у ворота Іспанії

Тонке правило. Стало відомо, чому зарахований гол Мбаппе з офсайду
© Getty Images/Global Images Ukraine

У неділю, 10 жовтня, у Мілані на стадіоні «Сан-Сіро» пройшов фінальний матч Ліги націй, в якому збірна Франції обіграла команду Іспанії (2:1).

На 80-й хвилині форвард французів Кіліан Мбаппе забив переможний гол, здавалося б, із положення поза грою, судячи з усіх відеоповторів. Але арбітр гол зарахував після використання системи VAR.

Як виявилося, судді керувалися правилом визначення офсайду:

11.2. Гравець, який знаходиться у положенні «поза грою» (в офсайді) та отримує м'яч від суперника, який навмисне зіграв у м'яч (включаючи навмисну ​​гру рукою), не вважається таким, що отримав перевагу (якщо тільки це не було навмисною грою в м'яч під час сейву, зробленого будь-яким гравцем суперників).

У цьому епізоді захисник навмисно торкнувся м'яча, тому Мбаппе, отримавши футбольний снаряд від суперника, не порушував правило офсайду.

ГОЛ! 1:2. Кіліан Мбаппе, 80 хв.

Микола Степанюк, Sport.ua

(526 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    Дмитрий Матевощук
    Дмитрий Матевощук, 11.10.2021 01:01
    +44
    Полный бред! Тогда можно половину мячей защитать после офсайда которые за все это время не были защитаны! Человек во время передачи знаходится в офсайде, линейный это видит прекрасно, если он в этом уверен, а здесь сомнений никаких не может быть, то он должен поднимать и не важно торкнулся кто-то мяча или нет. Тупое оправдание чистого офсайда. Ещё когда есть ВАР. Это смешно
    Дмитрий Рыженко
    Дмитрий Рыженко, 11.10.2021 06:56
    +36
    То есть , если бы Мбаппе прямо стоял перед вратарём Испании, но защитник не видя это пытался пас перехватить и коснулся мяча, то это и не оффсайд уже будет? Бред. То есть защитнику надо на свой страх и риск не трогать такие передачи на нападающих чтобы засчитывались оффсайды?
    realpidrid
    realpidrid, 11.10.2021 01:08
    +36
    Чистейший оффсайд. Продажная лига наций в очередной раз опозорилась.
    samird
    samird, 11.10.2021 01:09
    +33
    Странное правило. Мне кажется тут первостепенное значение должно иметь то, бы ли игрок во вне игры в момент передачи. А касания и рикошеты на определение положения вне игры влиять не должны. Не очень понимаю зачем эта оговорка.
    Izz
    Izz, 11.10.2021 02:28
    +28
    Лєвішого гола давно не бачив.
    Добре, що не в наші ворота ))
    Bibenco
    Bibenco, 11.10.2021 01:31
    +27
    Офсайд фиксируется в момент передачи, а не приёма мяча. Гол левый.
    Дмитрий Рыженко
    Дмитрий Рыженко, 11.10.2021 07:21
    +24
    ALKOSruLKA, 11.10.2021 07:11
    Не шукайте змови там, де її бути не може... Епізод повинен дограватися, оскільки до мяча міг добігти будь-який гравець, що не був в офсайді (з тих, що позаду Мбаппе)... Тому суддя й не свистів, а потім получився пас від суперника... Такі голи забиваються пачками, щось схоже забив нещодавно Лукаку зауральським дикунам...
    Я не ищу никаких заговоров. Я просто вижу глупость и человеческую ошибку. Если бы параллельно Мбаппе бежал бы другой француз, и тоже был бы в оффсайде, но Испанец пытаясь остановит пас на Мбаппе, срезал бы на другого, то тогда это оьнулило бы его оффсайд. Получился, как вы говорите, пас от соперника. Тут как пас шел на игрока в оффсайде, так ровно к нему и пришел. Незначительное касание защитника не изменило ничего в позиции, не изменио и траекторию. Получается , единственный шанс на оффсайд в данной ситуации, это не зная оффсайд там или нет, не трогать защитнику мяч совсем?
    Юрий Карпенко
    online
    Юрий Карпенко, 11.10.2021 08:36
    +22
    Цікаво якби на місці Мбаппе був скажімо наш Рома Яремчук, судді також керувались би буквою закону)
    alefteev77
    alefteev77, 11.10.2021 02:33
    +22
    Франції не звикати до таких перемог. В них славні традиції в цьому напрямку.
    umnuy2
    umnuy2, 11.10.2021 01:06
    +22
    несправедливо
    Дмитрий Рыженко
    Дмитрий Рыженко, 11.10.2021 07:02
    +21
    Это не наши и не только нашим такое защитали, но все равно обидно, что такие классные решающие матчи закончились таким не справедливым голом.
    Ведь правило 11.2 должно работать когда игра в мяч защитника меняет ситуацию или траекторию. Что обнуляет оффсайд. Тут как летело на человека что стоит в оффсайде, так ему и прилетело же. Ничего не поменяв. Судья не правильно применил данное правило. В решающем матче.
    Serg Sergio
    Serg Sergio, 11.10.2021 06:46
    +21
    Віталій Ткачук, 11.10.2021 02:51
    Я не вболіваю за Францію, але гол чистий.
    З якого чистий? В момент пасу - офсайд, крапка! А що там було потім: рука, нога, вітер, чи хтось ус. рався - навіть смішно слухати... А пунктів до правил зараз хуєфа понаписує.. Продажна контора. Як стали лаптєногі спонсорами, так і пішли чудеса...
    Stelios Komnin
    Stelios Komnin, 11.10.2021 03:27
    +18
    Странно. То есть испанцу не нужно было трогать мяч вообще и гол был бы из офсайда. Хотя судьи должны были свистеть сразу после передачи, невзирая на тенденцию доигрывания эпизода. Вышло глупо.
    _NATSGUL_
    online
    _NATSGUL_, 11.10.2021 08:06
    +15
    т.е. когда выбивают мяч и сначала играют в мяч, а потом в ногу - это чистая игра, т.к. сначала было сыграно в мяч, т.е. первое действие основное, а не второе. А тут был сначала офсайд, а потом касание, но тут почему то пользуются вторым действием.Как хочу так и кручу, вернее как выгодно....
    Михаил Степанов
    Михаил Степанов, 11.10.2021 10:58
    +13
    с трудом представляю что в подобной ситуации засчитывают мяч в ворота соперника Украины, если играем с Испанией или... Швейцарией, например...
    Vbolivalnyk-Peter
    online
    Vbolivalnyk-Peter, 11.10.2021 10:25 (змінений)
    +13
    При таких розкладах можна постійно нападнику стояти перед воротарем атпівзахисникам при передачі цілитися в гравця суперника, щоб м'яч рикошетом полетів вперед.... Якийсь брєд повний. Чітко був оффсайд. Захисник був спиною до Мбапе і грав на перехоплення (намагався зробити сейв). Хтось дуже захотів, щоб Франція перемогла в горе-турнірі.... Складається враження, що ще максимум кілька років і ЛН "піде спати". То вони переформатовують групи, то вони КОВІДні правила трактують вибірково, зважаючи на рівень (статус) команди. Тепер гол, забитий з чистого офсайду.... Єх немає на них Луческу... (Як там Браво ФеДерація....)
    Микола
    Микола, 11.10.2021 10:17
    +12
    Saar, 11.10.2021 02:02
    А для декого , твердолобого , навіть виділили текст :"захисник навмисно дотронувся м'яча"! Це і є підстава зарахувати м'яч!
    Для особо упоротых, как защитнику "ненавмисно торкнутися мяча"? Правила писал идиот, если их можно двояко трактовать.
    В правиле должно быть оговорено, что правило работает только в случае если мяч меняет траекторию.
    Судья неправильно трактовал правило, что привело к очередному незаслуженному чемпионству жабоедофф.
    Serg Sergio
    Serg Sergio, 11.10.2021 06:42
    +12
    Ну і тепер не дивуюсь, як нашим зарахували поразку зі швейцарцями.. Говноліга "газпром".... А пунктів до правил ще понаписують.
    offshorezeli
    offshorezeli, 11.10.2021 04:38
    +12
    бредовое правило канешно
    zhyr
    zhyr, 11.10.2021 08:03
    +10
    Бо там сидить хє-рова купа людей, яким потрібно показати, що вони щось роблять. От і придумують такі правила. Точно, як наша ФФУ. Розжени половину і нічого не зміниться.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності