Формула-1 в 2021: Хемілтон і Ферстаппен, Норріс на рівні топів і Феррарі
Оцінюємо половину сезону Формули-1
Вперше за тривалий час вболівальники Формули-1 бачать не просто реальну битву за титул, а боротьбу пілотів різних команд. За підсумками половини сезону можна сміливо стверджувати, що Льюїс Хемілтон і Макс Ферстаппен провели її приблизно на одному рівні. Не можна сказати, що хтось із претендентів на титул був бездоганним у своєму пілотажі. Помилок, як і класних гонок, вистачало в обох.
Найкращі пілоти поточного сезону
Макс Ферстаппен - 8,7
Головні помилки пілота Ред Булла припали на старт чемпіонату. У Бахрейні Макс мав всі шанси перемогти, але маючи більш швидкий болід, зумів обігнати Хемілтона тільки з виїздом за межі траси і був змушений повернути лідерство. У Португалії Ферстаппен помилявся як в кваліфікації, так і в гонці, дозволивши супернику перемогти.
В іншому великих помилок Макс не робив і на повну реалізував потенціал боліда. Відрив в загальному заліку міг би саме на його користь, якби не шина в Баку і не інцидент з Хемілтоном на Сільверстоуні.
Зараз у нідерландця і Ред Булла є все, щоб перервати домінування Мерседеса. Поки пілот справляється зі своєю роботою. Врахуємо, що гонщикові доводиться змагатися з 7-разовим чемпіоном світу.
Льюїс Хемілтон - 8,5
У звичайний сезон, коли потрібно було б «боротися» з Валттері Боттасом, у Хемілтона напевно було б менше помилок, але в цьому році у британця були помітні невдачі. На Гран-прі Імоли в дощових умовах Льюїс вилетів у гравій і міг взагалі не набрати очок, але його врятували червоні прапори після великої аварії. У Баку Хемілтон вже після вильоту Ферстаппена міг перемагати, але на рестарті помилився і вилетів за межі треку. Слабкий вікенд в Монако, де пілот нічого не показав ні в кваліфікації, ні в гонці. І, звичайно, інцидент на трасі Сільверстоун.
Getty Images/Global Images Ukraine
Багато експертів схиляються до думки, що аварія Хемілтона і Ферстаппена були гоночним інцидентом, але по факту винен Льюїс. Його стюарди оштрафували на 10 секунд, значить, офіційно винен саме він. Мені здається, у Льюїса була можливість уникнути контакту, і навіть британські експерти Sky Sports визнали, що Хемілтон трохи втратив траєкторію при вході в поворот і зблизився з суперником. Так чи інакше, а вся ця історія повернулася на користь пілота Мерседеса, який відіграв 25 очок, а потім і вийшов в лідери.
Пощастило? В якійсь мірі, проте в цьому сезоні Хемілтон багато разів показував справжній клас і те, чому його називають найкращим гонщиком покоління. Тут і блискуча оборона в Бахрейні, і камбеки в Італії, Іспанії та Угорщини, коли Льюїс, безумовно, маючи топ-болід, не застрягав за суперником, як його напарник, а витискав максимум і постійно тиснув на Ферстаппена.
У цьому сезоні у Мерседеса були відверто невдалі гонки (Монако, Франція, обидва гран-прі в Австрії), де болід німецької команди сильно поступався Ред Булл, але Хемілтон не просто залишився в боротьбі, а пішов на перерву лідером.
Ландо Норріс - 8,5
Поза чемпіонської битви не можна не відзначити чудовий сезон Ландо Норріса. 21-річний пілот Макларена вийшов на неймовірний рівень і демонструє стабільні виступи. До Гран-прі Угорщини британець був єдиним, хто фінішував в очках у всіх гонках сезону. І лише помилка Боттаса, який повибивав суперників в Угорщині, не дозволила Ландо і тут закінчити гонку в топ-10.
Getty Images/Global Images Ukraine
Коли в Макларен прийшов Даніель Ріккардо, то здавалося, що австралієць швидко витіснить напарника на другі ролі, але як раз Даніель поки не в змозі конкурувати з юним Норрісом. Ландо набрав на 63 очки більше, ніж Ріккардо, і до сих пір утримується в топ-3 загального заліку, випереджаючи і Боттаса, і Переса, у яких більш швидкі боліди.
Блискучий виступ Норріса, і Макларену дуже пощастило, що в травні команда підписала пілота на багаторічний контракт. На батьківщині Норріса називають наступним британським чемпіоном після відходу Хемілтона.
Прогрес сезону - Феррарі
Звичайно, нинішні виступи Феррарі оцінюються позитивно тільки з точки зору минулого сезону. 2020 рік був абсолютно провальним, як і 6-е підсумкове місце в Кубку конструкторів. На цьому тлі нинішній чемпіонат виглядає позитивно, але якщо прибрати минулий сезон, то можна говорити, що Скудерія знову програє Мерседесу і Ред Буллу, борючись за 3-є місце. Так чи інакше, а виступи Феррарі значно покращилися.
Команда попрацювала над мотором, який був найгіршим у минулому році. Зараз двигун не дотягує до лідерів, але і вже не виглядає так погано, як рік тому. Відомо, що Феррарі підготувала оновлення мотора на другу половину сезону, а також повністю новий концепт силової установки на 2022 рік. Це важливо, тому що Формула-1 «заморозить» двигуни на старті 2022 року на три сезони вперед.
Getty Images/Global Images Ukraine
Крім вдалих оновлень машини і мотора Феррарі порадувала вболівальників цікавою парою пілотів. Карлос Сайнс замінив Себастьяна Феттеля і сформував з Шарлем Леклером прекрасний дует. Поки що напарники не сварилися (і причин не було) і тільки підштовхують один одного до прогресу. Відмінна пара пілотів на роки вперед. Тепер для Феррарі головне вдало почати нову еру Формули-1 в 2022 році. Цікаво, що новачок Сайнс в нинішньому сезоні двічі заїхав на подіум і набрав на три очки більше за Леклера.
І все ж фанів Феррарі явно не влаштовує просто бути третьою силою і боротися з Маклареном за 3-4 позиції в Кубку конструкторів. Вся надія тепер на новий технічний регламент і сезон-2022. У Скудерії є все для успіху.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Клуб надав Михайлу місце для тренувань для підтримки форми
Мегафайт пройде ввечері 21 грудня у саудівському Ер-Ріяді