Кривдниця Світоліної розгромила Стівенс на шляху до 1/4 фіналу Ролан Гаррос

Барбора Крейчикова віддала екс-третій ракетці світу всього два гейми

Кривдниця Світоліної розгромила Стівенс на шляху до 1/4 фіналу Ролан Гаррос
© Getty Images / Global Images Ukraine. Барбора Крейчикова

Чешка Барбора Крейчикова (№33 WTA) дуже легко подолала стадію четвертого кола Відкритого чемпіонату Франції з тенісу.
 
У матчі 1/8 фіналу кривдниця Еліни Світоліної не залишила шансів екс-третій ракетці світу Слоан Стівенс з США (№59 WTA).
 
Ролан Гаррос. Четверте коло
Барбора Крейчикова (Чехія) - Слоан Стівенс (США) - 6:2, 6:0
 
У матчі 1/4 фіналу Крейчикова змагатиметься з Корі Гауфф з США (№25 WTA).

Джерело — Sport.ua

(20 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    Ekvato
    Ekvato, 07.06.2021 17:39
    +6
    Mazyr2412, 07.06.2021 16:54
    Повністю підтримую. Там ЧСВ на рівні голови БТУ. )Раніше була конструктивна критика,а зараз на рівні- Сам дурак. Просто важко визнати,що Крейчикова зараз на півголови сильніша (достатньо подивитися на її гру з Ігою) за Еліну. Но Світоліна боролася і видавала майже свій максимуму. Була класна гра і все могло піти в наш бік,но чешка краща наразі.
    Панове, "правильні експерти". Тут кожен висловлює свою точку зору. Ви можете з нею не погоджуватися. Але я скільки не слідкую за дописами Станіслава, він жодного разу не обізвав Елю або її нареченого, не наголошував на його кольорі шкіри і не копався в особистому житті. Просто констатував факт, що відколи Еліна з Гаелем, результати її різко погіршилися. Ви кажете, що може варто визнати, що Крейчикова сильніше? Добре. А Подороска, Тайхман, ПЕГУЛА, Кузнєцова? І це тільки за останні півроку... Генератор випадкових поразок. Від будь-кого на будь-якому турнінрі. Тоді давайте визнаймо, що Світоліна вже не рівень топ-10, не претендує ні на який шолом, хай одружується і грає у своє задоволення. Просто ця дівчина ще 4 роки тому мала виграти Ролан, але тоді на Халеп сил не вистачило. А тепер здається вона вже ніколи не виграє жоден шолом, бо не вистачає наснаги і щороку з'являються молоді тенісистки, які знають, чого хочуть і знають, що лише тоді про них будуть пам'ятати, коли вони виграють шолом. Світоліна-наша найкраща тенісистка, я маю до неї велику повагу і Станіслав теж. Але треба визнати правду. Якщо вона не змінить хоча би тренера і не вийде із зони комфорту, я скоріше повірю у те, що Марта виграє шолом в найближчі 2 роки, ніж Еліна коли-небудь це зробить....
    Stanislav Matusevych
    Stanislav Matusevych, 07.06.2021 18:02
    +4
    Ekvato, 07.06.2021 17:39
    Панове, "правильні експерти". Тут кожен висловлює свою точку зору. Ви можете з нею не погоджуватися. Але я скільки не слідкую за дописами Станіслава, він жодного разу не обізвав Елю або її нареченого, не наголошував на його кольорі шкіри і не копався в особистому житті. Просто констатував факт, що відколи Еліна з Гаелем, результати її різко погіршилися. Ви кажете, що може варто визнати, що Крейчикова сильніше? Добре. А Подороска, Тайхман, ПЕГУЛА, Кузнєцова? І це тільки за останні півроку... Генератор випадкових поразок. Від будь-кого на будь-якому турнінрі. Тоді давайте визнаймо, що Світоліна вже не рівень топ-10, не претендує ні на який шолом, хай одружується і грає у своє задоволення. Просто ця дівчина ще 4 роки тому мала виграти Ролан, але тоді на Халеп сил не вистачило. А тепер здається вона вже ніколи не виграє жоден шолом, бо не вистачає наснаги і щороку з'являються молоді тенісистки, які знають, чого хочуть і знають, що лише тоді про них будуть пам'ятати, коли вони виграють шолом. Світоліна-наша найкраща тенісистка, я маю до неї велику повагу і Станіслав теж. Але треба визнати правду. Якщо вона не змінить хоча би тренера і не вийде із зони комфорту, я скоріше повірю у те, що Марта виграє шолом в найближчі 2 роки, ніж Еліна коли-небудь це зробить....
    Боже, невже хоч хтось розуміє, про що я кажу? А то я вже втрачав надію...
    До речі, у Марти справді шанси на Шолом у найближчі роки здаються вищими.
    Sashamar
    Sashamar, 07.06.2021 16:47
    +4
    Stanislav Matusevych, 07.06.2021 14:45
    Чешка заслужено дійшла так далеко, і цілком може просунутися ще далі. Коко не є непрохідною суперницею. Але зіграй з нею Еліна якісно (нічого видатного, просто якісно), і де була б зараз Барбора?
    А може ми недооцінюємо Крейчікову? Півроку тому гадали, Швьонтек це надовго, чи, як та ж Остапенко, просто погуляти вийшла. Зараз бачимо, що надовго. Те саме зараз про Барбору, хоч як парниця вона вже давно відома. У Швьонтек цієї весни був єдиний важкий матч (Барті, звісно, не враховуємо), де вона була на волосині від поразки - проти Крейчіковой в Римі.
    vital
    vital, 07.06.2021 13:37
    +4
    Все закономірно. В захист Елі, так навіть і не скажеш що Крейчікова це нова Подороска. Чешка дуже додала в грі на грунті.
    Stanislav Matusevych
    Stanislav Matusevych, 07.06.2021 18:14
    +3
    Sashamar, 07.06.2021 16:47
    А може ми недооцінюємо Крейчікову? Півроку тому гадали, Швьонтек це надовго, чи, як та ж Остапенко, просто погуляти вийшла. Зараз бачимо, що надовго. Те саме зараз про Барбору, хоч як парниця вона вже давно відома. У Швьонтек цієї весни був єдиний важкий матч (Барті, звісно, не враховуємо), де вона була на волосині від поразки - проти Крейчіковой в Римі.
    Наскільки Крейчикова є серйозною силою, поки оцінювати рано. Хай спочатку продемонструє стабільність хоча б один сезон, виграє щось серйозне. Подивимось. Але ж нас більше цікавить саме Еліна. Я продовжую стверджувати, що Світоліна програла Крейчиковій в першу чергу через невдалу власну гру. Вона весь матч грала або коротко в центр, або глибоко під кутами. Все те, що зручно чешці. Будь-якій чешці, до речі, не тільки цій. Еліна про це не знає? Вона ніколи чешкам не програвала? Як можна за такого стану речей казати про якісну гру Світоліної (наші коментатори) чи правильний план на матч (сама Еліна), мені ніколи не збагнути. Відносно невелика кількість невимушених у статі від того, що ризику у діях було мінімум. Якщо я зіграю з умовним Циципасом і буду постійно викидати легенькі м'ячі на хавкорт, а він буде забивати цвяхи, у мене теж невимушених помилок небагато буде. А якщо він при цьому забивати ці прості м'ячі буде через одну помилку, то і його гру видатною ніхто не назве. Не знаю, як ще розжувати можна настільки прості речі.
    Stanislav Matusevych
    Stanislav Matusevych, 07.06.2021 14:45
    +3
    vital, 07.06.2021 13:37
    Все закономірно. В захист Елі, так навіть і не скажеш що Крейчікова це нова Подороска. Чешка дуже додала в грі на грунті.
    Чешка заслужено дійшла так далеко, і цілком може просунутися ще далі. Коко не є непрохідною суперницею. Але зіграй з нею Еліна якісно (нічого видатного, просто якісно), і де була б зараз Барбора?
    Stanislav Matusevych
    Stanislav Matusevych, 07.06.2021 15:58
    +1
    sv_2000, 07.06.2021 15:11
    Опять за свое))) Элина играла вполне качественно, но задач непреодолимых не поставила и проиграла ментально. Ключевые розыгрыши проиграла, особенно тот 20 минутный гейм. Ну и конечно Элина удобно играла Крейчиковой, ну такая уж Элина у нас не разнообразная, не умеет она дергать соперника, сбивать темп и т.д. Плюс эмоции... Я даже не припомню такую эмоциональную Элину ранее... Накрутила она себя сильно, что и в интервью признала.
    А ты, надув щеки, сидя на диване, менторствуешь, вопрошаешь всякую банальщину... Ну это ладно, имеешь право. Но ты еще и лезешь в ее личную жизнь при этом, это уже в ворота не залазит)))
    Клас. Ось у кого пану Кубіку повчитися треба. Так він просто маячню несе, може, хоч слова в речення нормально складати навчиться. Правда, маячнею воно від того бути не перестане. "Элина играла вполне качественно, но задач непреодолимых не поставила и проиграла ментально". Це з розряду "парєнь нєплахой, толька сциться і глухой".
    Ні в яке особисте життя я не лізу, на відміну від наших багатьох доморощених расистів, які розповідають, з ким Еліні треба пов'язувати життя, а з ким не варто. Я констатую, що дані конкретні серйозні відносини негативно відбиваються на її грі. Все. Крапка. До речі, а чому Еліна позавчора була така перенервована? Звичайний матч третього кола, суперниця непогана, але не топова. Чи не сталося після вильоту Гаеля між ними щось на кшталт австралійського інциденту?
    Sashamar
    Sashamar, 07.06.2021 14:33
    +1
    Чвертьфінал Крейчікова - Гофф непередбачуваний. Але в Барбори будь-якої миті можуть сісти акумулятори (десята гра поспіль з урахуванням Страсбурга, а ще пара і мікст).
    Mazyr2412
    Mazyr2412, 07.06.2021 16:54
    0
    sv_2000, 07.06.2021 16:30
    "Я констатую, що дані конкретні серйозні відносини негативно відбиваються на її грі"
    У тебя инсайд? Магией владеешь? Телепат? Откуда на хрен ты это знаешь?)))
    "Це з розряду "парєнь нєплахой, толька сциться і глухой"."
    Так ты еще камеди-клаб могешь? Молодец))) Не ну что ты.... "Еліна грала жахливо, незважаючи на жахливу кількість помилок Крейчиковой і т.д." При том что стата у той и у другой вполне приличная... Ну давай тогда глубокомысленно лить воду о своем страшно глубоком понимании игры)) Элина у нас такой монстр, что подумала б немного, фигней не страдала и где б та была Крейчикова? А так да.... жених мешает
    Кстати, у тебя с Кубиком что-то личное? Что ты его в каждом втором посте приплетаешь?)))
    Повністю підтримую. Там ЧСВ на рівні голови БТУ. )Раніше була конструктивна критика,а зараз на рівні- Сам дурак. Просто важко визнати,що Крейчикова зараз на півголови сильніша (достатньо подивитися на її гру з Ігою) за Еліну. Но Світоліна боролася і видавала майже свій максимуму. Була класна гра і все могло піти в наш бік,но чешка краща наразі.
    sv_2000
    sv_2000, 07.06.2021 15:11
    0
    Stanislav Matusevych, 07.06.2021 14:45
    Чешка заслужено дійшла так далеко, і цілком може просунутися ще далі. Коко не є непрохідною суперницею. Але зіграй з нею Еліна якісно (нічого видатного, просто якісно), і де була б зараз Барбора?
    Опять за свое))) Элина играла вполне качественно, но задач непреодолимых не поставила и проиграла ментально. Ключевые розыгрыши проиграла, особенно тот 20 минутный гейм. Ну и конечно Элина удобно играла Крейчиковой, ну такая уж Элина у нас не разнообразная, не умеет она дергать соперника, сбивать темп и т.д. Плюс эмоции... Я даже не припомню такую эмоциональную Элину ранее... Накрутила она себя сильно, что и в интервью признала.
    А ты, надув щеки, сидя на диване, менторствуешь, вопрошаешь всякую банальщину... Ну это ладно, имеешь право. Но ты еще и лезешь в ее личную жизнь при этом, это уже в ворота не залазит)))
    sv_2000
    sv_2000, 07.06.2021 16:30
    -2
    Stanislav Matusevych, 07.06.2021 15:58
    Клас. Ось у кого пану Кубіку повчитися треба. Так він просто маячню несе, може, хоч слова в речення нормально складати навчиться. Правда, маячнею воно від того бути не перестане. "Элина играла вполне качественно, но задач непреодолимых не поставила и проиграла ментально". Це з розряду "парєнь нєплахой, толька сциться і глухой".
    Ні в яке особисте життя я не лізу, на відміну від наших багатьох доморощених расистів, які розповідають, з ким Еліні треба пов'язувати життя, а з ким не варто. Я констатую, що дані конкретні серйозні відносини негативно відбиваються на її грі. Все. Крапка. До речі, а чому Еліна позавчора була така перенервована? Звичайний матч третього кола, суперниця непогана, але не топова. Чи не сталося після вильоту Гаеля між ними щось на кшталт австралійського інциденту?
    "Я констатую, що дані конкретні серйозні відносини негативно відбиваються на її грі"
    У тебя инсайд? Магией владеешь? Телепат? Откуда на хрен ты это знаешь?)))
    "Це з розряду "парєнь нєплахой, толька сциться і глухой"."
    Так ты еще камеди-клаб могешь? Молодец))) Не ну что ты.... "Еліна грала жахливо, незважаючи на жахливу кількість помилок Крейчиковой і т.д." При том что стата у той и у другой вполне приличная... Ну давай тогда глубокомысленно лить воду о своем страшно глубоком понимании игры)) Элина у нас такой монстр, что подумала б немного, фигней не страдала и где б та была Крейчикова? А так да.... жених мешает
    Кстати, у тебя с Кубиком что-то личное? Что ты его в каждом втором посте приплетаешь?)))
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності