ОФІЦІЙНО. Оце так поворот! 12 грандів створили Європейську Суперлігу

Перший сезон з 20 командами розпочнеться у серпні 2021 року з іграми в мід-уїк

ОФІЦІЙНО. Оце так поворот! 12 грандів створили Європейську Суперлігу
© Twitter

12 клубів-грандів європейського футболу офіційно оголосили про створення нової Європейської Суперліги (ESL), і це неймовірний крок для європейського футболу.

У дюжину засновників ESL увійшли 6 клубів Прем'єр-ліги: «Арсенал», «Челсі», «Ліверпуль», «Манчестер Сіті», «Манчестер Юнайтед» і «Тоттенхем». До них приєдналися 3 іспанських команди: «Реал», «Атлетіко», «Барселона», а також 3 італійських колективи: «Інтер», «Мілан», «Ювентус».

ESL повідомила, що клуби-засновники погодилися заснувати нове змагання з матчами в мід-уїк, при цьому команди продовжать змагатися у своїх національних лігах. Перший сезон «планується розпочати якомога швидше», причому «очікується, що до ліги приєднаються ще три клуби».

У заяві ESL також повідомляється: «У майбутньому клуби-засновники з нетерпінням чекають проведення переговорів з УЄФА і ФІФА про спільну роботу над досягненням найкращих результатів для нової ліги і футболу в цілому. Формування Суперліги відбувається в той час, коли глобальна пандемія посилила нестабільність в існуючій економічній моделі європейського футболу.

В останні місяці відбувся великий діалог із зацікавленими сторонами у футболі щодо майбутнього формату європейських змагань. Клуби-засновники вважають, що рішення, запропоновані за підсумками цих переговорів, не вирішують фундаментальних проблем, включаючи необхідність забезпечення більш якісних матчів і додаткових фінансових ресурсів для всієї футбольної піраміди».

Президент «Реала» Флорентіно Перес, який буде президентом ESL, каже: «Ми допоможемо футболу на всіх рівнях. Футбол – єдиний глобальний вид спорту в світі, який налічує понад чотири мільярди уболівальників, і наша відповідальність як великих клубів полягає в тому, щоб задовольнити їх побажання».

Президент «Ювентуса» Андреа Аньєллі, віце-президент Суперліги, зазначив: «Наші 12 клубів-засновників представляють мільярди уболівальників по всьому світу і завоювали 99 європейських трофеїв. Ми зібралися разом в цей критичний момент, що дозволило трансформувати європейські змагання, поставивши улюблену гру на стійку основу на довгострокове майбутнє. Це істотно зміцнює солідарність і дає фанатам та гравцям-аматорам регулярний потік топ-матчів, які підживлюють їх пристрасть до гри, надаючи привабливі зразки для наслідування».

Співвласник «Манчестер Юнайтед» Джоел Глейзер стане віце-президентом Суперліги. Він сказав: «Зібравши разом найбільші клуби і гравців світу для гри один з одним протягом всього сезону, Суперліга відкриє нову главу в європейському футболі, забезпечивши змагання і умови світового класу, а також збільшивши фінансову підтримку футбольної піраміди у цілому».

Прем'єр-міністр Великобританії Борис Джонсон, а також УЄФА і Прем'єр-ліга дружно засудили цей крок, коли 18 січня з'явилися новини про це.

Який формат запропоновано? У лізі буде 20 команд. Це 12 членів-засновників плюс 3 неназваних клуби, які незабаром приєднаються до ліги, плюс 5 команд, які щорічно будуть проходити кваліфікацію відповідно до їх досягнень у внутрішніх турнірах.

Перший сезон Суперліги розпочнеться вже у серпні 2021 року з матчами в мід-уїк (посеред тижня).

Клуби будуть розділені на 2 групи по 10 команд, які гратимуть один з одним вдома і на виїзді.

Три найкращих в кожній групі вийдуть до чвертьфіналу, а команди, які посіли четверте і п'яте місця, зіграють в двоматчевому раунді плей-оф за останні дві перепустки.

Потім турнір матиме звичний формат двоматчових нокаут-раундів (1/4 і 1/2 фіналу), який використовується в Лізі чемпіонів. Кульмінацією стане фінал у травні на нейтральному стадіоні.

Update 1. Всі 12 клубів, що беруть участь в Суперлізі, виключать з Ліги чемпіонів

Update 2. Джерело: всі матчі Ліги чемпіонів та Ліги Європи тимчасово скасовані

Update 3. Стали відомі імена президента та віце-президентів Європейської Суперліги

Update 4. Закрита ліга відкололася. Заява ФІФА про різке несхвалення Суперліги

Update 5. Ще три клуби. Стало відомо, які гранди поповнять Європейську Суперлігу

12 клубів-засновників Європейської Суперліги

  • Манчестер Юнайтед (Англія)
  • Манчестер Сіті (Англія)
  • Ліверпуль (Англія)
  • Челсі (Англія)
  • Арсенал (Англія)
  • Тоттенхем (Англія)
  • Реал Мадрид (Іспанія)
  • Барселона, Іспанія)
  • Атлетіко (Іспанія)
  • Ювентус (Італія)
  • Мілан (Італія)
  • Інтер (Італія)

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Микола Степанюк, Sport.ua

(63 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Опитування
  • Як ви ставитеся до створення Європейської Суперліги?
    • 20.09% (45)
      1. Позитивно. Це дасть новий виток розвитку футболу
    • 71.43% (160)
      2. Негативно. Суперліга вб'є європейський футбол
    • 8.48% (19)
      3. Мені все одно
    Результати опитування Проголосували — 224
    В опитуваннях можуть брати участь тільки зареєстровані користувачі.
    Будь-ласка, авторизуйтесь або зареєструйтеся.
Новини партнерiв
Коментарі
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 20.04.2021 15:57
    +1
    Face Control, 20.04.2021 15:03
    Я одного понять не могу, в чём проблемы, эти клубы что, рабы какие-то? Если нет официального договора, где сказано, что они нигде помимо УЕФА и ФИФА не могут играть, бай-бай, они вправе делать всё что им хочется. Что за детский сад?
    да ради бога, вольны играть, где хотят: хоть в открытом чемпионате Абхазии, хоть в СуперЛиге, хоть в кубке Альфы Центавра..кто им может запретить и по какому праву?
    просто УЕФА и ФИФА не разрешат им играть в своих соревнованиях. а это ни много, ни мало - мундиаль, континентальные первенства, континентальные клубные турниры, национальные первенства и кубки. мало что...
    avk2307
    online
      avk2307, 20.04.2021 15:04
    -1
    Face Control, 20.04.2021 15:03
    Я одного понять не могу, в чём проблемы, эти клубы что, рабы какие-то? Если нет официального договора, где сказано, что они нигде помимо УЕФА и ФИФА не могут играть, бай-бай, они вправе делать всё что им хочется. Что за детский сад?
    Проблема в том, что с твоего акаунта сообщение с таким текстом каждые несколько часов.
    Face Control
    online
      Face Control, 20.04.2021 15:03
    -1
    Я одного понять не могу, в чём проблемы, эти клубы что, рабы какие-то? Если нет официального договора, где сказано, что они нигде помимо УЕФА и ФИФА не могут играть, бай-бай, они вправе делать всё что им хочется. Что за детский сад?
    kuneich
      kuneich, 20.04.2021 07:27
    -1
    Volodymyr Kostenko, 19.04.2021 16:14
    Це може бути лише перший хід в шахматній партії - можливо мета зовсім інша. Почати якийсь процес, щось випливе, чиїсь голови в УЄФА полетять, а на заміну прийдуть готовенькі лояльні начальники, і завершать юридично, те що хоче хтось там.
    Також можливо власникам клубів поставила умови якась організація, якій, можливо, всі вони винні грошей.
    Варіантів море. Беру попкорн.
    а тебя не смущает , что уефа просто паразитирует на топ-клубах и топ-сборных? главные сборы делают тв и спонсоры, а им в первую очередь интересен именно топ-сегмент. те, кто содержит клубы несут главные риски и затраты, но им за их вложения перепадают копейки, которые "большие дяди" из уефа считают необходимым бросить с барского стола. по-сути, вся роль уефа сводится к организации турнира ( ЛЧ ) , и за эту не сложную функцию уефа забирает львиную долю денег. мечту многих - ничего не делая грести деньги лопатой - уефа успешно реализовала для себя любимой. но терпение не бесконечно, вот топы и решили убрать посредника с диким процентом.
    avk2307
    online
      avk2307, 19.04.2021 21:51
    0
    Андрій Бабущак, 19.04.2021 21:47
    Баварія і Лейпціг вже там. Борусія для мене не топ.
    А чого ж їх нема в прес релізі Суперліги?
    Мені здається, що офіційно всі клуби від Німеччини відмовились
    Андрій Бабущак
    online
      Андрій Бабущак, 19.04.2021 21:47
    0
    adidas77, 19.04.2021 21:09
    А немецкий чемпионат вы куда дели?
    Или Бавария, Боруссия это уже не уровень супер клубов для вас?
    Баварія і Лейпціг вже там. Борусія для мене не топ.
    lizerginnn
    online
      lizerginnn, 19.04.2021 21:12
    +2
    А по сути вот вопрос - бабла. Во нахера эта огранизация УЕФА и ФИФА? Что они делают? Резонно больгие клубы хотят больше бабок от того что устраивают шоу. И я думаю могли бы полюбовно решить вопрос (добавить бабок и уменьшить свои аппетиты, но нет), если бы не эти коррупционеры. Что делают УЕФЕ с ФИФОЙ и каким образом популяризуруют футбол - я вообще не пойму. Так что бабки разрушат Европейский футбол.
    adidas77
    online
      adidas77, 19.04.2021 21:09
    -1
    Андрій Бабущак, 19.04.2021 21:04
    З такими розкладами з топів в ЛЧ залишається тільки ПСЖ. По складу супер ліга буде явно на дві голови потужнішою... Ще 5 команд вони будуть добирати із бажаючих, а бажаючих думаю появиться багато... Так, цікавого в супер лізі буде багато, але справедливості НУЛЬ! 15 команд гребуть по максимуму і ще пару на підсосі. Питання в людях. Чи поведуться вони на суперлігу? Люди є люди... і вони поведуться(. Тупий і фактично повністю закритий чемп... Ідіотизм... Футбол фактично розділиться на західноєвропейський і решта Європи. Барсу, МЮ, МС і решту у протистоянні з Динамо і Шахтарем вже не побачимо. ЗахідноЄвропейська утопія і СхідноЄвропейська пісочниця. Бліді ЧЄ і ЧС. Хаос у стосунках між тренерами футболістами національними збірними політиками і простими вболівальниками. Звичне футбольне життя наїбнет..ся мідним тазом. Готуйтесь фанати, нажаль ПІЗ*ЄЦ уже близько...
    А немецкий чемпионат вы куда дели?
    Или Бавария, Боруссия это уже не уровень супер клубов для вас?
    adidas77
    online
      adidas77, 19.04.2021 21:08
    +1
    HAKUNA MATATA, 19.04.2021 20:50
    Я одного понять не могу, в чём проблемы, эти клубы что, рабы какие-то? Если нет официального договора, где сказано, что они нигде помимо УЕФА и ФИФА не могут играть, бай-бай, они вправе делать всё что им хочется. Что за детский сад?
    Я знал, что у тебя ума как у ракушки. Но что бы на столько...
    Хотя ты наверняка был в первых рядах, за отсоединение ордло и Крыма от Украины!
    Андрій Бабущак
    online
      Андрій Бабущак, 19.04.2021 21:04
    -1
    З такими розкладами з топів в ЛЧ залишається тільки ПСЖ. По складу супер ліга буде явно на дві голови потужнішою... Ще 5 команд вони будуть добирати із бажаючих, а бажаючих думаю появиться багато... Так, цікавого в супер лізі буде багато, але справедливості НУЛЬ! 15 команд гребуть по максимуму і ще пару на підсосі. Питання в людях. Чи поведуться вони на суперлігу? Люди є люди... і вони поведуться(. Тупий і фактично повністю закритий чемп... Ідіотизм... Футбол фактично розділиться на західноєвропейський і решта Європи. Барсу, МЮ, МС і решту у протистоянні з Динамо і Шахтарем вже не побачимо. ЗахідноЄвропейська утопія і СхідноЄвропейська пісочниця. Бліді ЧЄ і ЧС. Хаос у стосунках між тренерами футболістами національними збірними політиками і простими вболівальниками. Звичне футбольне життя наїбнет..ся мідним тазом. Готуйтесь фанати, нажаль ПІЗ*ЄЦ уже близько...
    HAKUNA MATATA
      HAKUNA MATATA, 19.04.2021 20:50
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    Я одного понять не могу, в чём проблемы, эти клубы что, рабы какие-то? Если нет официального договора, где сказано, что они нигде помимо УЕФА и ФИФА не могут играть, бай-бай, они вправе делать всё что им хочется. Что за детский сад?
    Vytas Mesk
    online
      Vytas Mesk, 19.04.2021 20:46
    +2
    Кому эта супер лига нужна если не все сильнейшие там будут играть. Означает что победитель не значит сильнейшая команда Европы. Смысл этой лиги тогда?
    CR9
      CR9, 19.04.2021 19:59
    -1
    Бавария, наверное, главный босс)) победитель этой песочницы будет достоин сразиться с ней
    Karaim2011
    online
      Karaim2011, 19.04.2021 16:40
    +2
    Володимир Ляшенко, 19.04.2021 16:21
    Прокинься, чоловіче! Діяльність Еплу, Фейсбуку, Гуглу та інших на Заході жорстко регулюється і регламентується. Доходи і сплата податків - як під мікроскопом. Антимонопольне законодавство діє аж до розділення компаній-монополістів.
    У Швеції від 70 до 90% чистого прибутку приватних власників ідуть у суспільні фонди на медичне страхування, оздоровлення та соціальні пакети для найманих працівників. А на кожному верстаті чи автомобілі держава встановила прилади обліку. Фіскалізація виручки 100%, 90% розрахунків безготівкові. Така там система законодавства, І ЦЕ ПРАВИЛЬНО!
    Ось так виглядає соціально орієнтована економіка в цивілізованих країнах. Звичайно, безконтрольне отримання прибутків обмежується, а розподіл доходів від надбагатих на користь бідніших - природнє явище в цивілізованому людському суспільстві.
    Ти мені скажи, яким чином дійшли ці цивілізовані країни до такого?
    Вибач, друже, але ти зайшов дуже глибоко.
    Прогорни, будь ласка, мій перший пост на який ти відповів.
    І ще - дай мені список компаній/підприємців(я ж правильно тебе зрозумів, бо написав ти неправильно) у яких 70-90% чистого доходу йде на соцпакет? Цікаво почитати)
    Володимир Ляшенко
    online
      Володимир Ляшенко, 19.04.2021 16:21
    -1
    Karaim2011, 19.04.2021 15:50
    😆
    Socialist detected.
    Я підтримую чесну конкуренцію і розвиток, а не давайте все пополам, щоб ніхто не виділявся.
    Давайте згадаємо, що дав тобі совок, та й Україні загалом? Багато "дбали про українську спільноту"?
    І нагадаю, що такі грошові мішки, як засновники аліекспресу , тесли, калу, гуглу та багатьох інших, окрім того, що самі становились мішками - вони давали і дають роботу мільйонам і не тільки це.
    Промовчу про користь від прогресу.
    Хоча, може ти його не визнаєш.
    Пишеш тут з допомогою телеграфу?
    Прокинься, чоловіче! Діяльність Еплу, Фейсбуку, Гуглу та інших на Заході жорстко регулюється і регламентується. Доходи і сплата податків - як під мікроскопом. Антимонопольне законодавство діє аж до розділення компаній-монополістів.
    У Швеції від 70 до 90% чистого прибутку приватних власників ідуть у суспільні фонди на медичне страхування, оздоровлення та соціальні пакети для найманих працівників. А на кожному верстаті чи автомобілі держава встановила прилади обліку. Фіскалізація виручки 100%, 90% розрахунків безготівкові. Така там система законодавства, І ЦЕ ПРАВИЛЬНО!
    Ось так виглядає соціально орієнтована економіка в цивілізованих країнах. Звичайно, безконтрольне отримання прибутків обмежується, а розподіл доходів від надбагатих на користь бідніших - природнє явище в цивілізованому людському суспільстві.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 19.04.2021 16:16
    -1
    $ продавили желание - на выходе х***ня полная, но это не останавливает.
    Volodymyr Kostenko
      Volodymyr Kostenko, 19.04.2021 16:14
    0
    Це може бути лише перший хід в шахматній партії - можливо мета зовсім інша. Почати якийсь процес, щось випливе, чиїсь голови в УЄФА полетять, а на заміну прийдуть готовенькі лояльні начальники, і завершать юридично, те що хоче хтось там.
    Також можливо власникам клубів поставила умови якась організація, якій, можливо, всі вони винні грошей.
    Варіантів море. Беру попкорн.
    Karaim2011
    online
      Karaim2011, 19.04.2021 16:05
    +2
    Vsegda_Za_Metall (Finland), 19.04.2021 15:57
    Единственный вариант сушествования Суперлиги может осуществиться, если занесут в офисы УЕФА/ФИФА часть доходов от этой лиги и создадут возможность для других клубов попасть в эту лигу.
    А так это будет никому ненужная КХЛ. Да и игроки свалят из этих топов, если им грозит бан на участие во всех остальных соревнованих
    Да.
    Именно возможности попадання, а не закрытый клуб любителей футбола.
    Это тупо, если из года в год будут играть 15-20 одних и тех же команд.
    Vsegda_Za_Metall (Finland)
    online
      Vsegda_Za_Metall (Finland), 19.04.2021 15:57
    +3
    Единственный вариант сушествования Суперлиги может осуществиться, если занесут в офисы УЕФА/ФИФА часть доходов от этой лиги и создадут возможность для других клубов попасть в эту лигу.
    А так это будет никому ненужная КХЛ. Да и игроки свалят из этих топов, если им грозит бан на участие во всех остальных соревнованих
    Karaim2011
    online
      Karaim2011, 19.04.2021 15:52
    -1
    Karaim2011, 19.04.2021 15:50
    😆
    Socialist detected.
    Я підтримую чесну конкуренцію і розвиток, а не давайте все пополам, щоб ніхто не виділявся.
    Давайте згадаємо, що дав тобі совок, та й Україні загалом? Багато "дбали про українську спільноту"?
    І нагадаю, що такі грошові мішки, як засновники аліекспресу , тесли, калу, гуглу та багатьох інших, окрім того, що самі становились мішками - вони давали і дають роботу мільйонам і не тільки це.
    Промовчу про користь від прогресу.
    Хоча, може ти його не визнаєш.
    Пишеш тут з допомогою телеграфу?
    Калу=еплу
    😄😄😄😄
    Мій андроїд знає, як правильно назвати яблокофон))
    alzhovtyak
      alzhovtyak, 19.04.2021 02:05
    +17
    ого... Не думал, что это случится так резко и внезапно
    Nikola Tesla
    online
      Nikola Tesla, 19.04.2021 03:40
    +16
    То что мертво , умереть не может))) кто это будет смотреть ? Это перенасыщение!!! Если постоянно жрать икру ложкой через три дня тебе ее видеть не захочеться!
    István István
      István István, 19.04.2021 10:17
    +12
    Взагалі-то то я негативно ставився до такої Суперліги, але після того, як нам зарахували кабінетну поразку від Швейцарії, то є бажання щоб це продажне УЕФА позбулося свого золотого корита.
    ENJOY
    online
      ENJOY, 19.04.2021 07:54
    +12
    Sentinel, 19.04.2021 07:46
    ПСЖ отказался, их шейх входит в совет правления УЕФА
    хм, не знал.. зато теперь у ПСЖ есть огромные шансы выигрывать ЛЧ каждый год
    Nikola Tesla
    online
      Nikola Tesla, 19.04.2021 03:43
    +10
    Смотри ПСЖ лигу чемпионов выйграл))))) не играя в полуфинале и финале ЛЧ)))))
    garik_trinity
      garik_trinity, 19.04.2021 02:29
    +10
    Клубный футбол можно не смотреть
    lehach_08
    online
      lehach_08, 19.04.2021 09:21
    +9
    а ведь уефа и фифа давно прогнившие коррумпированные структуры....вот в чем проблема..., и сыпется всё именно по этой причине.
    Kevko
    online
      Kevko, 19.04.2021 04:19
    +9
    Похоже на американскую бизнес-модель НХЛ, НБА. Эта модель потенциально генерирует намного больше денег для участников, чем нынешние ЛЧ, ЛЕ. Она одновременно резко дифференцирует клубы на элитные и все остальные.
    Если эта модель реально проложит себе жизнь, то украинские клубы - участники еврокубков - резко проиграют финансово. Для украинского футбола эта модель не несет ничего хорошего
    Standard
    online
      Standard, 19.04.2021 09:17
    +8
    Не треба було фіфа\уєфа годуватись з брудної мокшанської руки. Мундіаль на росії, дивні мокшанські клубні рейтинги, дивні жеребкування, переляканий Салах, якого з готелю фактично викрадає кадиров, і возить фоткатись зі своїми мавпами в горах.
    Тепер Раха приб"ється в Азію, до чемпіонату Китаю, якщо візьмуть звичайно.
    Микола Унгурян
    online
      Микола Унгурян, 19.04.2021 08:12
    +8
    Війна між клубами та УЄФА серйозна намічається.
    Фіг з нею циоорічною лч та лє, а от цікаво що буде з євро-2020? Якщо УЄФА дискваліфікує гравців, то це шанс середнячкам здобути титул
    andrei saenko
    online
      andrei saenko, 19.04.2021 13:25
    +7
    Это унижение всех остальных клубов и стран, будто Венгрия или Люксембург. Называется это-есть мы(вроде как 20) и есть остальные. Если УЕФА и ФИФА будут последовательны в своих угрозах и наказаниях, как они сейчас заявляют бан и тд, то эта лига как появилась, так и пропадёт.
    Богдан Саженко
      Богдан Саженко, 19.04.2021 13:14
    +7
    Клуби -банкроти повилазили і диктуюють всьому світу що робити,особливо іспанські клуби і клуби невдахи в спортивному сенсі -типо Арсенала.Тотенхема
    Dynamo Kyiv
    online
      Dynamo Kyiv, 19.04.2021 09:22
    +7
    Вот что стало с УЕФА \
    Trollface
    online
      Trollface, 19.04.2021 07:40
    +7
    Хотя бы все турниры доиграли. Никто о зрителях не подумал.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 19.04.2021 13:11
    +6
    Насправді ключовою є позиція телевізійників. Зараз в них контракти з національними асоціаціями (куди також зараховуємо усі Прем'єр-ліги) та УЄФА. Якщо вони відмовляться транслювати Барса - Сіті по 5 раз на рік (навіть кав'яр може набриднути), то ця потвора помре не народившись.
    Віталій Яценко
    online
      Віталій Яценко, 19.04.2021 08:47
    +6
    Ця ліга створюється не за спортивним принципом. Виключно за принципом гаманця. Наприклад Арсенал провалює сезон в своєму чемпіонаті. Ліверпуль і Тоттенхем йдуть нижче Лестера і Вест Хема. Але місце в Суперлізі їм гарантовано. Юве теж зараз на 4-му місці ледь жевріє. У багатьох грандів бувають відверто провальні сезони. ЛЧ і ЛЄ - справедливі турніри і такі команди як Аталанта можуть це підтвердити. Є вибудована система справедливості. Команда з будь-якої ліги чемпіонату має шанси прийняти участь в єврокубках, якщо виграє національний кубок.
    D.Lanskoy
    online
      D.Lanskoy, 19.04.2021 08:42
    +6
    Да, если бы УПЛ забирала себе почти все деньги, заработанные Шахтером или Динамо, они бы быстро создали свою лигу. Никто не смотрит Колос- Инулец, УПЛ смотрят в основном из-за Шахтера и Динамо и ещё нескольких команд, которые способны с ними хоть как-то конкурировать (раньше Днепр и Металлист, эх, были времена). Поэтому создание Суперлиги меня не удивило, это был лишь вопрос времени. Прогнившие бюрократические надстройки над футболом собирают сливки, интерес к Лиге чемпионов базируется в основном на интересе к грандам, без них этот турнир смотреть никто не будет, при всем уважении, финал Боруссия - Порту это не финал Реал - Ливерпуль. Топ-клубам не нужна прокладка в виде УЕФА, их турнир будет сравни НХЛ. Либо УЕФА примет условия Суперлиги и организует отбор в турнир Суперлиги, что будет котироваться как Лига Европы - не такой денежный и зрелищный, как ЛЧ, но все же мы с интересом следим за своими командами и за новыми сенсациями - либо УЕФА проиграет и не получит ничего. Запретить игрокам переходить они не смогут, это рынок и это перейдет из судов ФИФА в суды цивильные, там у этой банды шансов нет. Жаль только, что может сорваться финал ЛЧ этого года. Ну, или наконец отдадут корону ПСЖ без бороды, но цена ей будет грош.
    Kherson384
    online
      Kherson384, 19.04.2021 13:10
    +5
    І хто буде дивитись цей олігархічний футбол?
    Володимир Ляшенко
    online
      Володимир Ляшенко, 19.04.2021 12:46
    +5
    Правильно і зроблять, якщо забанять в усіх євротурнірах. А якщо ще доб'ються виключення з національних чемпіонатів - то взагалі буде чудово. Щоб іншим неповадно було.
    А то бачте, вони супергранди, "еліта", голубої крові. А наші клуби що, другий-третій сорт? А якщо завтра ДК чи ШД посиляться? Як в 98-99 рр. (Динамо) або в 2011-2012 (Шахтар) - все одно третій сорт?
    С*ки вони і криси, ці типу "супергранди"! Їм наплювати на усіх інших!
    Istm
      Istm, 19.04.2021 10:10
    +5
    гниле уефа та фіфа отримує те, на що воно заслужило.
    Вони самі виродили цього монстра. Перетворили єврокубки на "ліги чемпіонів" і т.п.. Почали далі "реформувати". Ну а в цю гру, як виявилось, можуть грати кілька гравців.
    Гроші не пахнуть? Можна проводити ЧС-2018 у фашистських країнах? Можна приймати в кабінетах рішення про те, де хто буде грати?
    Словом, не буде дивним, якщо цей турнір набере силу, а єврокубкові турніри втратять популярність.
    Сумніви є щодо радикальних дій, як то заборона клубам і гравцям цих клубів виступати у національних чемпіонатах та у будь-яких "офіційних" турнірах та національних збірних.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності