Де Дзербі може очолити Шахтар, Каштру - Рому, Фонсека - Спартак

Кругообіг тренерів у футболі...

Де Дзербі може очолити Шахтар, Каштру - Рому, Фонсека - Спартак
© Getty Images/Global Images Ukraine. Паулу Фонсека та Роберто Де Дзербі

У найближче міжсезоння донецький «Шахтар» може отримати нового головного тренера. Контракт нинішнього наставника «гірників» Луїша Каштру закінчується, а новий договір керівництво клубу фахівцю поки так і не запропонувало.

За наявною інформацією, «Шахтар» дійсно придивляється до головного тренера «Сассуоло» італійця Роберто Де Дзербі, а той, у свою чергу, готовий розглянути можливість попрацювати за кордоном.

Навряд чи повернеться в «Шахтар» колишній наставник команди Паулу Фонсека, дні якого в «Ромі» фактично полічені. Цей португалець, як повідомляє джерело, влітку може очолити московський «Спартак», боси якого вражені результатами роботи Фонсеки з «Шахтарем».

Що стосується «Роми», то тут існує широкий список фахівців, які можуть змінити Фонсеку, але генеральний директор «вовків» португалець Тьягу Пінту хотів би бачити наставником команди одного зі своїх співвітчизників. Зокрема, в «список Пінту» входять коуч «Спортінга» Рубен Аморім, наставник «Порту» Сержіу Консейсау, а також нинішній «керманич» донецького «Шахтаря» Луїш Каштру, який може залишитися без роботи, в разі запрошення «гірниками» Де Дзербі.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport Mediaset

(131 голос)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    SportsMan
      SportsMan, 17.04.2021 00:09
    +1
    Роме тогда тоже п....ц
    Matroskin
      Matroskin, 16.04.2021 22:34
    +1
    =Де Дзербі може очолити Шахтар, Каштру - Рому, Фонсека - Спартак...= ... а Тимощук женится на Ракицком... или наоборот
    source02
    online
      source02, 16.04.2021 21:41
    0
    Сергей Щербак, 16.04.2021 17:04
    всю жизнь 38 лет болею за Спартак-Тедеско должен остаться!!!
    а там шо таки у вас спорт.ру сайты закрыли? иди балей за памойку в свой двор
    Obolon
      Obolon, 16.04.2021 20:57
    +1
    funnycat, 16.04.2021 15:29
    так кроты, верните пожалуйста фонсеку, а лучше еще сырну назначьте !
    Да, ок, а вы Хацкевича)))))))
    sasha18
      sasha18, 16.04.2021 20:33
    0
    Навряд чи цей ланцюжок пройде
    Alexey Antonenko
    online
      Alexey Antonenko, 16.04.2021 20:28
    0
    Это что за многоходовочка такая?
    tima fialko
      tima fialko, 16.04.2021 18:59
    -1
    Фонсека знову перетворить сов у лузерів,повертайся!
    funnycat
      funnycat, 16.04.2021 18:05
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    DK1961, 16.04.2021 18:04
    Г...но7777 может возглавить шлюхтер, форевка - арендопуполь. Будут руководить клубами, пока их компы в канализации работают. Гарантированно разыгрывают золото и серебро среды своего обитания
    они могут возглавить только картотеку носителей венерических заболеваний, в Макеевке
    DK1961
    online
      DK1961, 16.04.2021 18:04
    +1
    Г...но7777 может возглавить шлюхтер, форевка - арендопуполь. Будут руководить клубами, пока их компы в канализации работают. Гарантированно разыгрывают золото и серебро среды своего обитания
    Виктор Петренко
    online
      Виктор Петренко, 16.04.2021 17:55
    0
    Ёкарный Бабай, 16.04.2021 15:12
    Каштру возглавит Рому только если рак на горе свиснет, хотя.. Дни Фонсеки хоть и сочтены, но он точно не обосрался, с полным лазаретом и дебилами в руководстве стали лучшим итальянским клубом в Европе..
    А що тут такого незвичайного?Цілком може очолити,якщо Фонсека піде.
    M@Ks7777.
      M@Ks7777., 16.04.2021 17:39
    -7
    Коментар згорнуто. Показати
    HAKUNA MATATA, 16.04.2021 17:34
    Макс, автобусникам не привыкать унижаться и позориться.
    💯%
    HAKUNA MATATA
      HAKUNA MATATA, 16.04.2021 17:34
    -9
    Коментар згорнуто. Показати
    M@Ks7777., 16.04.2021 16:01
    Что ты опущенец JV, готов завтра рот открывать широка и 6 матч подряд в чемпионате брать за щеку со своим дынамо кипрским
    Макс, автобусникам не привыкать унижаться и позориться.
    Ossa8860
    online
      Ossa8860, 16.04.2021 17:23
    0
    Хотите стать чемпионами - зовите Реброва.
    Сергей Щербак
      Сергей Щербак, 16.04.2021 17:04
    0
    всю жизнь 38 лет болею за Спартак-Тедеско должен остаться!!!
    Dmytro Dmytro
      Dmytro Dmytro, 16.04.2021 16:24
    -2
    ))) шухтьор....нічого свого....нічогісінько....б0мжі!!?
    KARABAS55
      KARABAS55, 16.04.2021 16:20
    +1
    fifadinamo, 16.04.2021 16:13
    Ну а если серьезно то Шахтер в лучшем случае возглавит Де Дзюба, ну бразилы хоть левую руку качнут
    Интересно сколько ты ночей провёл перед экраном, когда смотрел домашнее видео Дзюбы.))
    Ты видишь что у тебя в голове? Заканчивай, ананюга.
    fifadinamo
    online
      fifadinamo, 16.04.2021 16:13
    +1
    Ну а если серьезно то Шахтер в лучшем случае возглавит Де Дзюба, ну бразилы хоть левую руку качнут
    fifadinamo
    online
      fifadinamo, 16.04.2021 16:08
    +2
    Очень рад за Рому и Спартак - тепер еще и Рома станет "любимчиком" Динамо Киев
    Де такой упоротый бред рожают? Максик не ты ли поэтэсса
    M@Ks7777.
      M@Ks7777., 16.04.2021 16:01
    -5
    Коментар згорнуто. Показати
    Nevershot, 16.04.2021 15:51
    Шахтер-сасуОл
    Что ты опущенец JV, готов завтра рот открывать широка и 6 матч подряд в чемпионате брать за щеку со своим дынамо кипрским
    Nevershot
      Nevershot, 16.04.2021 15:51
    -1
    Шахтер-сасуОл
    Александр Федько
    online
      Александр Федько, 16.04.2021 15:15
    +7
    Все возможно, но Каштру Рому это прям анекдот какой-то)))
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 16.04.2021 15:12
    +6
    Каштру возглавит Рому только если рак на горе свиснет, хотя.. Дни Фонсеки хоть и сочтены, но он точно не обосрался, с полным лазаретом и дебилами в руководстве стали лучшим итальянским клубом в Европе..
    Alex86 1
      Alex86 1, 16.04.2021 15:15
    +5
    в итоге: 0:3
    funnycat
      funnycat, 16.04.2021 15:29
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    так кроты, верните пожалуйста фонсеку, а лучше еще сырну назначьте !
    fifadinamo
    online
      fifadinamo, 16.04.2021 16:08
    +2
    Очень рад за Рому и Спартак - тепер еще и Рома станет "любимчиком" Динамо Киев
    Де такой упоротый бред рожают? Максик не ты ли поэтэсса
    SportsMan
    online
      SportsMan, 17.04.2021 00:09
    +1
    Роме тогда тоже п....ц
    Matroskin
    online
      Matroskin, 16.04.2021 22:34
    +1
    =Де Дзербі може очолити Шахтар, Каштру - Рому, Фонсека - Спартак...= ... а Тимощук женится на Ракицком... или наоборот
    Obolon
    online
      Obolon, 16.04.2021 20:57
    +1
    funnycat, 16.04.2021 15:29
    так кроты, верните пожалуйста фонсеку, а лучше еще сырну назначьте !
    Да, ок, а вы Хацкевича)))))))
    funnycat
      funnycat, 16.04.2021 18:05
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    DK1961, 16.04.2021 18:04
    Г...но7777 может возглавить шлюхтер, форевка - арендопуполь. Будут руководить клубами, пока их компы в канализации работают. Гарантированно разыгрывают золото и серебро среды своего обитания
    они могут возглавить только картотеку носителей венерических заболеваний, в Макеевке
    DK1961
    online
      DK1961, 16.04.2021 18:04
    +1
    Г...но7777 может возглавить шлюхтер, форевка - арендопуполь. Будут руководить клубами, пока их компы в канализации работают. Гарантированно разыгрывают золото и серебро среды своего обитания
    KARABAS55
      KARABAS55, 16.04.2021 16:20
    +1
    fifadinamo, 16.04.2021 16:13
    Ну а если серьезно то Шахтер в лучшем случае возглавит Де Дзюба, ну бразилы хоть левую руку качнут
    Интересно сколько ты ночей провёл перед экраном, когда смотрел домашнее видео Дзюбы.))
    Ты видишь что у тебя в голове? Заканчивай, ананюга.
    fifadinamo
    online
      fifadinamo, 16.04.2021 16:13
    +1
    Ну а если серьезно то Шахтер в лучшем случае возглавит Де Дзюба, ну бразилы хоть левую руку качнут
    u6464u
    online
      u6464u, 16.04.2021 15:40
    +1
    очевидное,невероятное.
    source02
    online
      source02, 16.04.2021 21:41
    0
    Сергей Щербак, 16.04.2021 17:04
    всю жизнь 38 лет болею за Спартак-Тедеско должен остаться!!!
    а там шо таки у вас спорт.ру сайты закрыли? иди балей за памойку в свой двор
    sasha18
    online
      sasha18, 16.04.2021 20:33
    0
    Навряд чи цей ланцюжок пройде
    Alexey Antonenko
    online
      Alexey Antonenko, 16.04.2021 20:28
    0
    Это что за многоходовочка такая?
    Виктор Петренко
    online
      Виктор Петренко, 16.04.2021 17:55
    0
    Ёкарный Бабай, 16.04.2021 15:12
    Каштру возглавит Рому только если рак на горе свиснет, хотя.. Дни Фонсеки хоть и сочтены, но он точно не обосрался, с полным лазаретом и дебилами в руководстве стали лучшим итальянским клубом в Европе..
    А що тут такого незвичайного?Цілком може очолити,якщо Фонсека піде.
    Ossa8860
    online
      Ossa8860, 16.04.2021 17:23
    0
    Хотите стать чемпионами - зовите Реброва.
    Сергей Щербак
    online
      Сергей Щербак, 16.04.2021 17:04
    0
    всю жизнь 38 лет болею за Спартак-Тедеско должен остаться!!!
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 16.04.2021 15:08
    0
    А Луческу Манчестер Юнайтед