Обергоф-2021. Німеччина виграла жіночу естафету, Україна – восьма

Друге місце зайняли біатлоністки з Білорусі

Обергоф-2021. Німеччина виграла жіночу естафету, Україна – восьма
© Український біатлон. Олена Підгрушна

У суботу, 16 січня, в німецькому Обергофі відбулася жіноча естафета в рамках шостого етапу Кубка світу.

Україну представляли Дар'я Блашко, Юлія Джима, Валя Семеренко та Олена Підгрушна. Антигероєм гонки для нашої команди стала Джима, яка на другому етапі заробила два кола штрафу. Після цього на високі місця українки не претендували і зайняли в підсумку восьме місце.

Перемогу здобула збірна Німеччини, а ось на другій позиції несподівано фінішували білоруски. Замкнули трійку призерок біатлоністки зі Швеції, які в цьому сезоні поки беруть медалі у всіх естафетах.

Не обійшлося без провалів серед фаворитів. Норвежки заглянули на два кола штрафу на етапі Тіріл Екгофф і стали сьомими, а збірну Франції підвела Жюстін Бреза. Як і Екгофф, вона на третьому етапі не закрила дві мішені на стрільбі стоячи.

Результати гонки:

1. Германия Німеччина (0+5)  1:14:31,5
2. Беларусь Білорусь (0+9)  +17,4
3. Швеция Швеція (0+5)  +35,7
4. Россия Росія (1+7)  +42,5
5. Франция Франція (2+10)  +1:48,2
6. Чехия Чехія (1+9)  +2:01,4
...
8. Украина Україна (2+6)  +2:52,9

Біатлонний сезон-2020/21: розклад, анонси, трансляції, результати

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(27 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    tima fialko
      tima fialko, 17.01.2021 07:06
    +1
    Білоруски прогресують,в нас застій
    adidas77
    online
      adidas77, 17.01.2021 04:16
    0
    Владимир Копяк, 16.01.2021 22:13
    Биатлон получает денег от государства больше, чем остальные виды спорта, а толка нет...Может что-то в консерватории что то менять надо, как говорил М.Жванецкий?
    Давно пора дать пи..дюлей содержателям и содержантам этой консерватории!
    adidas77
    online
      adidas77, 17.01.2021 04:14
    +3
    Опять таки вопрос.
    Какой новый препарат свинособаки опробуют на сборной Беларуси?
    Тем кто будет меня минусовать, прошу хотя бы раз в жизни, ещё и написать мне вменяемый ответ.
    shef63
    online
      shef63, 17.01.2021 01:47
    +2
    Олег Судак, 16.01.2021 22:52
    Блашко бігла по підготовленій вкатаній трасі,а Олсбю і Підгрушна по розбитій,до 6 місця після останньої стрільби Олсбю було не добратись,бо відставала більш ніж на пів-хвилини,тому вона
    побереглася на завтрашній масстарт.
    П.С. Ви уявляєте,що таке в біатлоні 400-500зайвих метрів--це 3 штрафні кола!!!Приблизно 1хв 15с в жіночому біатлоні ! і тепер співставте результати на сівідаті.
    Ти просто телепень.
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 16.01.2021 23:15
    -2
    Леха Аксютенко, 16.01.2021 21:34
    Нашлось несколько умников, которые могут доказать свою теорию, лишь ставя минуса...
    100 %
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 16.01.2021 22:52
    -4
    Александр Ад, 16.01.2021 21:45
    тому у вас й вийшло,шо Блашко швідше за Підгрушну і Олсбю
    Блашко бігла по підготовленій вкатаній трасі,а Олсбю і Підгрушна по розбитій,до 6 місця після останньої стрільби Олсбю було не добратись,бо відставала більш ніж на пів-хвилини,тому вона
    побереглася на завтрашній масстарт.
    П.С. Ви уявляєте,що таке в біатлоні 400-500зайвих метрів--це 3 штрафні кола!!!Приблизно 1хв 15с в жіночому біатлоні ! і тепер співставте результати на сівідаті.
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 16.01.2021 22:22
    +3
    Владимир Копяк, 16.01.2021 22:13
    Биатлон получает денег от государства больше, чем остальные виды спорта, а толка нет...Может что-то в консерватории что то менять надо, как говорил М.Жванецкий?
    В этом сезоне все объясняться карантином и отсутствием возможности выехать на сбор зарубеж. А в стране нормальных условий для тренировок ещё не сделали.
    Владимир Копяк
      Владимир Копяк, 16.01.2021 22:13
    +4
    Биатлон получает денег от государства больше, чем остальные виды спорта, а толка нет...Может что-то в консерватории что то менять надо, как говорил М.Жванецкий?
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 16.01.2021 21:45
    0
    Олег Судак, 16.01.2021 21:07
    Херню пишеш ти,тому що старт вібувається там же,де й передачі естафет і відповідно фініш.Кожна біатлоністка пробігає 3 однакових кола по 2 км (якщо немає штрафних кіл).На 5-20 метрів навпаки може бігти спортсменка на першому етапі,якщо команда стартує не з першої лінії старту. А різні етапи біжать тількм в змішаних естафетах,або в одиночних змішаних естафетах !
    тому у вас й вийшло,шо Блашко швідше за Підгрушну і Олсбю
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 16.01.2021 21:34
    0
    Олег Судак, 16.01.2021 21:07
    Херню пишеш ти,тому що старт вібувається там же,де й передачі естафет і відповідно фініш.Кожна біатлоністка пробігає 3 однакових кола по 2 км (якщо немає штрафних кіл).На 5-20 метрів навпаки може бігти спортсменка на першому етапі,якщо команда стартує не з першої лінії старту. А різні етапи біжать тількм в змішаних естафетах,або в одиночних змішаних естафетах !
    Нашлось несколько умников, которые могут доказать свою теорию, лишь ставя минуса...
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 16.01.2021 21:07
    -7
    u6464u, 16.01.2021 20:47
    Херню не пиши,если не в курсах.
    Херню пишеш ти,тому що старт вібувається там же,де й передачі естафет і відповідно фініш.Кожна біатлоністка пробігає 3 однакових кола по 2 км (якщо немає штрафних кіл).На 5-20 метрів навпаки може бігти спортсменка на першому етапі,якщо команда стартує не з першої лінії старту. А різні етапи біжать тількм в змішаних естафетах,або в одиночних змішаних естафетах !
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 16.01.2021 20:55
    -3
    dudigo78, 16.01.2021 20:43
    Ні, перший етап стартують поза межами стрільбища, простіше кажучи перше коло на метрів 400-500 менше за решту, а останній етап трохи довший, бо останнє коло їдуть до фінішу, який знаходиться там де і стартують
    Глупости
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 16.01.2021 20:53
    -6
    dudigo78, 16.01.2021 19:33
    Перший етап коротший
    Все этапы одинаковые
    u6464u
      u6464u, 16.01.2021 20:47
    0
    Олег Судак, 16.01.2021 19:58
    Ти щось попутав.Всі етапи однакові !
    Херню не пиши,если не в курсах.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 16.01.2021 20:43
    +4
    Олег Судак, 16.01.2021 19:58
    Ти щось попутав.Всі етапи однакові !
    Ні, перший етап стартують поза межами стрільбища, простіше кажучи перше коло на метрів 400-500 менше за решту, а останній етап трохи довший, бо останнє коло їдуть до фінішу, який знаходиться там де і стартують
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 16.01.2021 19:58
    -6
    Александр Ад, 16.01.2021 19:46
    Перший этап коротше десь на півкилометри,а 4 -й на таку ж відстань довше
    Ти щось попутав.Всі етапи однакові !
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 16.01.2021 19:46
    +4
    Олег Судак, 16.01.2021 19:30
    Все пізнається в порівнянні.Я спочатку теж подумав,що Блашко черепаха,але потім зробив аналіз гонки.Так от,як пробігли свої етапи українки (загальний час):
    Блашко 18.54.6
    Джима 20.19.0
    Семеренко 18.59.2
    Підгрушна 19.11.6 ось так .
    Час ходом:
    Б 16.56.1
    Д 17.08.2
    С 16.59.6
    П 17.06.3
    Дивно,але виходить зовсім інша картина !
    Перший этап коротше десь на півкилометри,а 4 -й на таку ж відстань довше
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 16.01.2021 19:35
    0
    dudigo78, 16.01.2021 19:33
    Перший етап коротший
    Це як ?!!!
    dudigo78
    online
      dudigo78, 16.01.2021 19:33
    +6
    Олег Судак, 16.01.2021 19:30
    Все пізнається в порівнянні.Я спочатку теж подумав,що Блашко черепаха,але потім зробив аналіз гонки.Так от,як пробігли свої етапи українки (загальний час):
    Блашко 18.54.6
    Джима 20.19.0
    Семеренко 18.59.2
    Підгрушна 19.11.6 ось так .
    Час ходом:
    Б 16.56.1
    Д 17.08.2
    С 16.59.6
    П 17.06.3
    Дивно,але виходить зовсім інша картина !
    Перший етап коротший
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 16.01.2021 19:30
    -1
    Александр Ад, 16.01.2021 17:31
    Блашко-черепаший бег был прогнозируем-прогресса нет,а вот от Джимы провал в лежке -неожиданный.Спасибо Вале- вытянула на 9 место с 15 ,ну и Лена хорошо отработала свой этап!
    Все пізнається в порівнянні.Я спочатку теж подумав,що Блашко черепаха,але потім зробив аналіз гонки.Так от,як пробігли свої етапи українки (загальний час):
    Блашко 18.54.6
    Джима 20.19.0
    Семеренко 18.59.2
    Підгрушна 19.11.6 ось так .
    Час ходом:
    Б 16.56.1
    Д 17.08.2
    С 16.59.6
    П 17.06.3
    Дивно,але виходить зовсім інша картина !
    Rzechpospolita
      Rzechpospolita, 16.01.2021 17:04
    +18
    Валя и Лена молодцы... После того, что устроила Джима трудно было настроиться на гонку, но они молодцы, хорошо отработали свои этапы...
    garik_trinity
    online
      garik_trinity, 16.01.2021 17:07
    +11
    Не думал, что в борьбе за золото буду болеть за немок. Молодцы Вале и Лене тоже респект за то, что втащили Украину в 10-ку и с норвежками ехали в одни ноги.
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 16.01.2021 17:31
    +10
    Блашко-черепаший бег был прогнозируем-прогресса нет,а вот от Джимы провал в лежке -неожиданный.Спасибо Вале- вытянула на 9 место с 15 ,ну и Лена хорошо отработала свой этап!
    _NATSGUL_
      _NATSGUL_, 16.01.2021 18:21
    +9
    Дожились - результат мужской эстафеты лучше чем женской. Н знаю радоваться или плакать.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 16.01.2021 19:33
    +6
    Олег Судак, 16.01.2021 19:30
    Все пізнається в порівнянні.Я спочатку теж подумав,що Блашко черепаха,але потім зробив аналіз гонки.Так от,як пробігли свої етапи українки (загальний час):
    Блашко 18.54.6
    Джима 20.19.0
    Семеренко 18.59.2
    Підгрушна 19.11.6 ось так .
    Час ходом:
    Б 16.56.1
    Д 17.08.2
    С 16.59.6
    П 17.06.3
    Дивно,але виходить зовсім інша картина !
    Перший етап коротший
    Самуил Иссакович
      Самуил Иссакович, 16.01.2021 18:36
    +5
    В общем, гонка понравилась. Наши, увы, как всегда в последние годы, огорчили... Надежды на победу в ближайшие годы, нет.... увы и ах.
    u6464u
      u6464u, 16.01.2021 17:08
    +5
    вот вам и старушки, вытянули гонку и с самого дна, стоит задуматься стоит ли менять шило на мыло, у меня лично правление брынзака оставит один след, собирание непотреба со всего бывшего союза,а своих воспитанников нормальных ноль.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 16.01.2021 22:13
    +4
    Биатлон получает денег от государства больше, чем остальные виды спорта, а толка нет...Может что-то в консерватории что то менять надо, как говорил М.Жванецкий?
    dudigo78
    online
      dudigo78, 16.01.2021 20:43
    +4
    Олег Судак, 16.01.2021 19:58
    Ти щось попутав.Всі етапи однакові !
    Ні, перший етап стартують поза межами стрільбища, простіше кажучи перше коло на метрів 400-500 менше за решту, а останній етап трохи довший, бо останнє коло їдуть до фінішу, який знаходиться там де і стартують
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 16.01.2021 19:46
    +4
    Олег Судак, 16.01.2021 19:30
    Все пізнається в порівнянні.Я спочатку теж подумав,що Блашко черепаха,але потім зробив аналіз гонки.Так от,як пробігли свої етапи українки (загальний час):
    Блашко 18.54.6
    Джима 20.19.0
    Семеренко 18.59.2
    Підгрушна 19.11.6 ось так .
    Час ходом:
    Б 16.56.1
    Д 17.08.2
    С 16.59.6
    П 17.06.3
    Дивно,але виходить зовсім інша картина !
    Перший этап коротше десь на півкилометри,а 4 -й на таку ж відстань довше
    vizuals
    online
      vizuals, 16.01.2021 17:10
    +4
    Відчуваю, про беларуську команду ми ще купу новин побачимо. Збірна непогана, але в цій країні схема зараз, як в рашкованів - брехати і найопувати, а знайдуть чи ні - діло друге
    adidas77
    online
      adidas77, 17.01.2021 04:14
    +3
    Опять таки вопрос.
    Какой новый препарат свинособаки опробуют на сборной Беларуси?
    Тем кто будет меня минусовать, прошу хотя бы раз в жизни, ещё и написать мне вменяемый ответ.
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 16.01.2021 22:22
    +3
    Владимир Копяк, 16.01.2021 22:13
    Биатлон получает денег от государства больше, чем остальные виды спорта, а толка нет...Может что-то в консерватории что то менять надо, как говорил М.Жванецкий?
    В этом сезоне все объясняться карантином и отсутствием возможности выехать на сбор зарубеж. А в стране нормальных условий для тренировок ещё не сделали.
    axylinam
    online
      axylinam, 16.01.2021 17:18
    +3
    Если бы Украина прошла гонку абсолютно без промахов ты были бы всего лишь пятыми,печально
    shef63
    online
      shef63, 17.01.2021 01:47
    +2
    Олег Судак, 16.01.2021 22:52
    Блашко бігла по підготовленій вкатаній трасі,а Олсбю і Підгрушна по розбитій,до 6 місця після останньої стрільби Олсбю було не добратись,бо відставала більш ніж на пів-хвилини,тому вона
    побереглася на завтрашній масстарт.
    П.С. Ви уявляєте,що таке в біатлоні 400-500зайвих метрів--це 3 штрафні кола!!!Приблизно 1хв 15с в жіночому біатлоні ! і тепер співставте результати на сівідаті.
    Ти просто телепень.
    MAҜS7777
      MAҜS7777, 16.01.2021 17:16
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Спасибо что не круговые,,блашко и Джима провалили одна ходом другая кругами
    tima fialko
    online
      tima fialko, 17.01.2021 07:06
    +1
    Білоруски прогресують,в нас застій
    garik_trinity
    online
      garik_trinity, 16.01.2021 17:20
    +1
    vizuals, 16.01.2021 17:10
    Відчуваю, про беларуську команду ми ще купу новин побачимо. Збірна непогана, але в цій країні схема зараз, як в рашкованів - брехати і найопувати, а знайдуть чи ні - діло друге
    Услышим. Возможно ещё даже и в этом сезоне.
    axylinam
    online
      axylinam, 16.01.2021 17:06
    +1
    Беларуски молодчинки,наши с учётом форс мажорных обстоятельств пробежали на четыре с минусом,но но перспектив особых не видно,рассчитывать можно только на счастливую случайность
    adidas77
    online
      adidas77, 17.01.2021 04:16
    0
    Владимир Копяк, 16.01.2021 22:13
    Биатлон получает денег от государства больше, чем остальные виды спорта, а толка нет...Может что-то в консерватории что то менять надо, как говорил М.Жванецкий?
    Давно пора дать пи..дюлей содержателям и содержантам этой консерватории!
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності