Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Україна. Перша ліга
| Оновлено 22 грудня 2020, 12:00
1044
1

Олександр КАДЕНКО: «Платний перегляд матчів ПФЛ не на часі»

Президент ПФЛ висловився про створення централізованої маркетингової платформи

| Оновлено 22 грудня 2020, 12:00
1044
1
Олександр КАДЕНКО: «Платний перегляд матчів ПФЛ не на часі»
ПФЛ. Олександр Каденко

Президент ПФЛ Олександр Каденко розповів про створення централізованої маркетингової платформи.

«Ми впевненні, що наша нова платформа стане корисною та такою, що матиме попит як серед уболівальників, так і потенційних спонсорів та партнерів.

У першу чергу це будуть оновлені та зручні для використання версії всіх інтернет-ресурсів ПФЛ, які розробляються за найкращими європейськими зразками. Йдеться про абсолютно новий формат нашого сайту та створення його адаптованої мобільної версії.

Будуть переформатовані соціальні сторінки, які наповнюватимуться як оперативною інформацією, так і сучасним цікавим контентом. У тому числі й про історію нашого футболу, клубів та змагань, оригінальною та корисною статистичною інформацією від наших партнерів тощо.    

Створимо оновлений структурований YouTube-канал, на якому будуть консолідовані прямі трансляції матчів Першої та Другої ліги з єдиною графікою та оригінальними заставками. Оперативні огляди матчів та відповідні сюжети про найкращі голи. Будуть окремі програми про наші клуби, сюжети та інтерв’ю з гравцями та тренерами. Вболівальників чекатимуть різноманітні вікторини та конкурси з призами як від партнерів, так і від клубів.
Враховуючи, що на сьогодні активно відбувається впровадження технологій для покриття територій як стандартного, так і мобільного інтернету в нашій країні, тенденції отримання контенту аудиторією через мобільні пристрої (це також дані аналітики), трансляції через YouTube-канал ПФЛ будуть популярними та консолідують велику аудиторію.

Якщо у телевізійних каналів будуть цікаві пропозиції, які відповідатимуть потребам ПФЛ та нашої аудиторії, ми з задоволенням розглянемо їх на взаємовигідних умовах. Щодо платного перегляду, то вважаємо, що зараз це не на часі з різних точок зору. Спочатку потрібно довести наш продукт до належної якості трансляцій та супровідного контенту, щоб це відповідало запиту аудиторії та готовності до такого формату», - сказав Каденко.

Оцініть матеріал
(4)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 1
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Владимир Копяк
Почему-то хочеться этому верить, ведь когда то весь этот мрак должен закончиться