УАФ передала ПФЛ комерційні права
Маркетинговий продукт ПФЛ вийде на новий якісний рівень
Українська асоціація футболу передала Професійній футбольній лізі комерційні права. На підсумковому засіданні Центральної ради ПФЛ прийнято рішення про створення централізованої маркетингової платформи.
Основним напрямком Централізованої маркетингової платформи буде її діджиталізація, в рамках якої буде проведено редизайн офіційного сайту, переформатування офіційного ютуб-каналу ПФЛ і ексклюзивна консолідація офіційних онлайн-трансляцій всіх матчів Першої та Другої ліг.
Крім того, планується створення додаткового сучасного контенту, спрямованого на популяризацію як змагань, так і клубів учасників. Все це дозволить вивести змагання в Першій і Другій лігах на новий рівень.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Стів Банс прокоментував перемогу українського чемпіона у реванші з Ф'юрі
Погані новини для Еріка Раміреса…