Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Інші новини
| Оновлено 24 вересня 2020, 19:57
312
0

WePlay Esports допоможе гравцям і стрімерам збільшувати прибутки

Медіахолдинг інвестував в онлайн-платформу Organization.GG

| Оновлено 24 вересня 2020, 19:57
312
0
WePlay Esports допоможе гравцям і стрімерам збільшувати прибутки
WePlay

Медіахолдинг WePlay Esports інвестував в нову інтерактивну онлайн-платформу Organization.GG. Це лише початок тривалої історії вкладень компанії в ігрову і розважальну індустрію.Першою стала саме Organization.GG.

«Щоб і далі проводити масштабні події, нам потрібна екосистема, в якій буде комфортно всім її учасникам. Це і буде робити Organization.GG для стрімерів та професійних гравців, розважаючи нашу аудиторію в перерві між івентами», заявив Олег Крот, CEO і керуючий партнер медіахолдингу WePlay Esports.

«Ми раді бачити в WePlay Esports не тільки нашого інвестора, а й стратегічного партнера, який допоможе нашому зростанню за допомогою різних партнерств і інтеграцій. Ми впевнені, що ця співпраця буде взаємовигідною», - каже Діма Охрімчук, CEO Organization.GG.

Стрімер - це вже повноцінна професія, і їх кількість тільки зростає. Це призводить до підвищення конкуренції в галузі. У період з 2015 по 2020 рр. середня кількість глядачів на одного стрімера скоротилося на 40%, при цьому більше 50% доходів стрімеров склали донати. У пошуках все більш різноманітного контенту, глядачі звертають увагу на персоналізовані взаємодії і контент, і саме для цього існує Organization.GG.

«Organization.GG дозволяє професійним гравцям і стрімерам взаємодіяти з фанатами через спільні активності онлайн. Ми почнемо з Wolf Pack Challenge з CS:GO, де професійні гравці будуть змагатися один з одним, а їх фанати будуть грати поруч», - говорить CEO Organization.GG Діма Охрімчук.

Organization.GG дає стрімерам і професійним гравцям доступ до своєї платіжної системи, ігрових серверів, статистики, планування і інших елементів автоматизованої інфраструктури. Це дозволяє створювати персоналізований контент для шанувальників. Так глядачі з нетерпінням чекатимуть наступної гри.

Оцініть матеріал
(2)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.