Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Велоспорт
| Оновлено 29 серпня 2020, 17:16
4044
2

Тур де Франс-2020. Прев'ю

Sport.ua анонсує старт «Великої петлі» 2020 року

| Оновлено 29 серпня 2020, 17:16
4044
2
Тур де Франс-2020. Прев'ю

Пандемія коронавірусу призвела до радикальних змін в світовому велокалендарі. Через це в нинішньому сезоні Тур де Франс стартує безпрецедентно пізно: в кінці серпня, і більша частина гонки пройде у вересні. Ще парадоксальніше те, що при цьому «Велика петля» в 2020 році стане першим Гран Туром сезону - такого теж ще не було ніколи.

Тур де Франс-2020 пройде з 29 серпня по 20 вересня і буде складатися з 21 етапу сумарною дистанцією 3470 км. Гонка вдруге в історії почнеться в Ніцці, після чого пелотон почне поступовий рух на північ і фінішує за традицією на Єлисейських полях в Парижі. Тур-2020 пройде повністю на території Франції, і це не наслідок пандемії, а початковий план організаторів. В цілому, на відміну від Джиро і Вуельти, на маршрут Тура коронавірус не вплинув ніяк - тільки на терміни проведення.

Перші гори на Турі-2020 з'являться дуже рано: вже на другому етапі в околицях Ніцци. Незважаючи на це, в цілому основні складності рельєфу і вирішальні етапи сконцентровані на третьому тижні - цим маршрут нинішнього Туру дуже сильно нагадує Джиро. В цьому році гонщики заїдуть спочатку в Піренеї, а потім в Альпи. І при цьому піренейська частина Туру буде дуже скромною: всього два етапи, один з яких відверто прохідний, і жодного фінішу в гору.

А ось в Альпи гонщики заїдуть тричі по ходу нинішнього Туру: спочатку на перший гірський фініш в Орсьєр-Мерлетт на четвертому етапі, потім в кінці другого-початку третього тижня, і потім повернуться ще раз на вирішальну розділку на 20-му етапі. На 80% доля нинішнього Туру буде вирішуватися саме в Альпах. Де саме? Про це далі.

5 ключових етапів:

Вівторок, 1 вересня - 4-й етап. Сістерон - Орсьєр Мерлетт, 157 км, гірський етап

Далеко не найскладніший гірський фініш вже на четвертому етапі Гран Тура - не бозна-яка подія, яка рідко виявляється вирішальною у гонці. Однак маршрут Тура 2020 року побудований таким чином, що по-справжньому ключових етапів мало, тому в топ-5 ми цей етап вирішили включити.

Можна лише повторювати банальності, що на першому гірському фініші не можна виграти Гран Тур, але можна його програти. Але перший гірський фініш завжди дає можливість оцінити поточний рівень готовності претендентів на загальний залік. Також цей етап може визначити нового лідера загального заліку на найближчі кілька днів і помітно вплинути на подальший тактичний малюнок в гонці. Тому гірський фініш в Альпах на Орсьєр Мерлетт (дистанція підйому - 7,1 км, середній градієнт - 6,7%) ми все ж вирішили включити в топ-5 найбільш важливих етапів гонки.

Субота, 5 вересня - 8-й етап. Казер – Лундев’єль. 140 км, гірський етап

Уже в кінці першого тижня пелотон Туру-2020 заїде в Піренеї, які, як уже було сказано вище, в цьому році будуть дуже скромними. Дев'ятий етап буде взагалі прохідним, тому ми вирішили виділити перший піренейський день. Хоча б тому, що гонщики долатимуть по-справжньому легендарні перевали: Коль де ла Мент, Порт де Бале і Коль ду Пейресурд. Після вершини Пейресурда на гонщиків чекає 8-кілометровий спуск і рівнинний фінішний шматок завдовжки 3,5 км.

При наявності бажання однієї чи декількох команд на зв'язці Порт де Бале-Пейресурд можна влаштувати дуже серйозний просів і розвинути перевагу над відсталими на спуску і рівнині. При цьому, як завжди, на гірських етапах з фінішем після спуску, ймовірність перемоги відриву дуже висока. Як, втім, і на більшості гірських етапів нинішнього Туру.

Неділя, 13 вересня - 15-й етап. Ліон - Гран Коломб'є. 197 км, гірський етап

Переходимо до трьох найважливіших етапів Туру-2020. Всі вони пройдуть в Альпах. В кінці другого тижня гонщиків чекає етап з гірським фінішем на знаменитому підйомі Гран Коломб'є з боку Кюлоза: 17,4 км із середнім градієнтом 7,1%. До нього гонщиків чекають ще два перевали першої категорії.

Після зв'язки гірських етапів в попередні дні і напередодні дня відпочинку економитись не буде ніхто. На Гран Коломб'є варто чекати відкритої боротьби і великих розривів, які можуть дуже серйозно вплинути на стан справ в загальному заліку. Потенційний переможець Туру може вести гонку пасивно аж до цього дня, але на Гран Коломб'є зобов'язаний вийти на перший план і почати активні дії.

Середа, 16 вересня - 17-й етап, Гренобль - Мерібель (Коль де ла Лоз), 168 км, гірський етап

На третьому тижні гонщиків чекає зв'язка з трьох поспіль альпійських етапів. Найскладнішим буде другий з них, в рамках якого гонщики пройдуть дві найвищі вершини нинішнього Туру: спочатку - перевал вищої категорії Коль де ла Мадлен, а потім гірський фініш на Коль де ла Лоз, у всесвітньо відомому гірськолижному курорті Мерібель.

На вершині Коль де ла Лоз буде розіграний також Сувенір Анрі Дегранжа, який отримає перший, хто підкорить найвищу точку Туру-2020: 2304 метра над рівнем моря. Фінальне сходження буде звично довгим для французьких Альп, але при цьому з дуже солідними градієнтами, особливо під кінець. Довжина підйому - 21,5 км, середній градієнт - 7,8% - дуже важке випробування.

Якщо у роздільщиків буде ще один день в запасі, то чисті гірники на кшталт Егана Берналя чи Найро Кінтани будуть змушені йти в вирішальну атаку саме тут. Тим більше, що на висотах за 2000 метрів колумбійці відчувають себе як риба у воді.

Субота, 19 вересня - 20-й етап, Люр - Планш де Бель Фій, 36 км, розділка

Найсмачніше блюдо Туру-2020 організатори залишили на десерт. У передостанній день гонки відбудеться розділка (єдина на нинішній «Великій петлі») на 36 км. Перші 30 з них будуть рівнинними, а потім гонщикам доведеться штурмувати підйом на Планш де Бель Фій, який поступово стає класикою Тур де Франс.

Такого роду гібридні розділки (довгий шматок рівнини і штурм великої гори) були дуже популярні на Гран Турах на початку 90-х, в епоху Мігеля Індурайна, проте потім надовго зникли з маршрутів супербагатоденок. Їхній ренесанс почався на Джиро-2019, і тепер ми бачимо подібного роду гонку і на «Великій Петлі».

Швидше за все, перед початком штурму Планш де Бель Фій гонщики будуть пересідати з розділочних велосипедів на звичайні шосейні, і це завжди додає родзинки гонці. Така дистанція буде ідеально підходити універсалам на кшталт Пріможа Рогліча чи Тома Дюмулена, в той час як чисті гірники на перших 30 км можуть програти досить багато. Потенційно розриви на цій розділці можуть бути дуже великими, і в передостанній день Туру-2020 загальний залік може ще раз дуже серйозно перекроїтися.

Фаворити

В цьому році в зв'язку з карантином календар велосезону повністю перекроїли. І організаторам Туру, компанії ASO, вдалося пролобіювати максимально зручне місце в календарі для своєї гонки. Через що «Велика петля» зібрала дуже потужний склад учасників.

Ще рік тому, коли Jumbo Visma підписала Тома Дюмулена і оголосила про бажання повезти на Тур-2020 всіх трьох своїх капітанів (крім Дюмулена це Прімож Рогліч і Стівен Круйсвейк), в світі велоспорту всерйоз заговорили про те, що в особі голландської команди народжується дуже серйозна сила, яка здатна поставити під сумнів гегемонію Ineos. Серпень в виконанні Jumbo Visma вийшов настільки сильним, що зараз питання стоїть вже навпаки: чи зможе Ineos похитнути гегемонію голландської команди? Про ці два колективи і поговоримо в першу чергу, тому що зараз по своїй силі вони настільки явно перевершують всіх інших, що представникам інших команд буде дуже важко поборотися за перемогу на Турі-2020.

Jumbo Visma

І Jumbo Visma, і Ineos дуже сильно наплутала карти генеральна репетиція «Великої петлі» - Критеріум Дофіне. Прімож Рогліч підійшов до нього в феноменальній формі, домінував і на самому Дофіне, проте неприємно впав і зійшов перед стартом останнього етапу. У момент написання цих рядків участь Рогліча в Турі залишалося під питанням, але, навіть не дивлячись на це, чемпіон Словенії вважається фаворитом №1 майбутнього Туру - настільки сильним він був у серпні.

Ми ж вважаємо, що, навіть якщо винести за дужки травму Рогліча, його перспективи на майбутньому Турі не настільки райдужні, як вважає багато хто. Серпень в виконанні Рогліча дуже сильно нагадує його підхід до Джиро-2019 - головної мети словенця в минулому сезоні. Тоді Прімож занадто рано вийшов на пік форми, виграв усі багатоденки, в яких брав участь до Джиро, і ударно почав саму «Корса Роза», на двох розділках заробивши солідну перевагу над прямими конкурентами.

Однак на третьому тижні Рогліча таки наздогнав спад форми, і в підсумку він фінішував лише третім. Цього року напередодні Туру ситуація поки що повністю повторюється, і посилюється двома факторами: травмою, про яку було сказано вище, і маршрутом гонки. Як вже було написано, в цьому році ключові етапи «Великої петлі» сконцентровані на останньому тижні гонки, і, на відміну від минулорічної Джиро, Пріможу по суті ніде заробляти перевагу над суперниками на початку багатоденки.

Додамо до цього «вміння» Рогліча провалити останні розділки на Гран Турах (так було і на минулорічній Джиро, і на Турі-2018) - і отримуємо картину, яка для словенця не така райдужна, як вважає багато хто. Проте, клас Рогліча просто змушує розглядати його в якості одного з топ-фаворитів Туру незважаючи на все написане вище. Тим більше, що, в порівнянні з минулим роком, Рогліч тримає пікову форму не впродовж всієї весни, а «всього лише» цілий серпень.

Проте, є в складі Jumbo Visma ще один капітан, шанси якого ми оцінюємо вище, ніж у Рогліча, і це Том Дюмулен. Минулий сезон у голландця майже повністю вийшов перекресленим через травму коліна, і багато хто сумнівався в тому, що Том зможе повернутися на колишній рівень. Однак, здається, у новачка Jumbo Visma підготовка до Туру йде повністю за планом. На відміну від Рогліча, Дюмулен свою форму не форсував, проте в серпні на Тур де ль'Ен і Критеріумі Дофіне він вже виглядав непогано і при цьому додавав з кожним днем. Здається, Дюмулен вийде на пік форми в найпотрібніший момент.

Маршрут Туру-2020 непогано підходить чемпіону Джиро-2017. Звичайно, Тому б не завадила класична довга розділка, проте і без неї для Дюмулена все виглядає непогано. Більшість гірських етапів добре підходять для універсалів-роздільників, які планують їхати від захисту за допомогою сильної команди - це все про Дюмулена і про Jumbo Visma. Ну а озділка до Планш де Бель Фій на 20-му етапі може стати козирним тузом в рукаві Тома, який принесе йому підсумкову перемогу.

Стівен Круйсвейк, який планувався Jumbo Visma на роль третього капітана, Тур-2020 пропустить через травму, отриману на Дофіне. Однак і без нього склад голландської команди виглядає найсильнішим в гонці. Тоні Мартін і Амунд Грьондаль Янсен забезпечуватимуть підтримку на рівнині, Воут Ван Арт буде поєднувати цю роботу з полюванням за окремими етапами, а в горах Рогліч і Дюмулен можуть розраховувати на Роберта Гесінка, Сеппа Кусса і Джорджа Беннета, який зараз знаходиться в феноменальній формі. З Круйсвейком і Діланом Груневегеном цей склад був би взагалі галактичним за своєю силою, але і без них виглядає дуже сильним. А відсутність Груневегена піде тільки на користь амбіціям Рогліча і Дюмулена в загальному заліку: команді не доведеться розпорошуватися на участь в спринтерських розборках.

Ineos

Ще рік тому в це було важко повірити, але Ineos підходить до старту Тур де Франс не в статусі найсильнішої команди. Колектив Девіда Брейлсфорда надалі виглядає дуже грізно, але і проблем в ньому повно. Через слабку форму пропустять Тур де Франс 4-разовий чемпіон «Великої петлі» Кріс Фрум і переможець 2018 року Герейнт Томас. Через це команді довелося на ходу вносити серйозні корективи: Річард Карапас, який планомірно готувався до захисту титулу чемпіона Джиро д'Італія, був в терміновому порядку перекинутий до складу на Тур. Складно уявити, що еквадорець зможе всерйоз поборотися за найвищі місця на «Великій петлі», враховуючи, що часу на цілеспрямовану підготовку у нього було катастрофічно мало.

Головною ставкою Ineos залишається чинний чемпіон Тура Еган Берналь, якого можна розглядати як одного з трьох топ-фаворитів поряд з Роглічем і Дюмуленом. Маршрут Тура з повною відсутністю класичних рівнинних розділок явно на руку колумбійському гірникові, проте повторити свій минулорічний успіх 23-річному гонщику буде дуже складно. По-перше, в цьому році рівень конкуренції буде набагато вищим, по-друге, Ineos тепер уже не є беззаперечно найкращою командою. Ну і ми пам'ятаємо фактори, які супроводжували торішню перемогу Берналя: скорочення і скасування гірських етапів, травма і сход прямого конкурента Тібо Піно, який до своїх проблем зі здоров'ям виглядав сильніше за Берналя.

Поточний стан Егана також викликає питання. Так, на Окситанії і Тур де ль'Ен на початку серпня він виглядав відмінно, проте на Дофіне почалися проблеми. Берналь вже не виблискував, а після трьох етапів взагалі зійшов, поскаржившись на болі в спині. Хоча в кулуарах наполегливо ходять чутки про те, що банальної втоми в тому рішенні зійти було набагато більше, ніж проблем зі спиною. Яка з цих причин сходу є більш правдоподібною - сказати складно, але вони обидві є не найбільш позитивними симптомами напередодні старту Туру. Так чи інакше, клас Берналя і його статус діючого чемпіона «Великої петлі» не дозволяють викреслити його з числа топ-фаворитів. І якщо Еган впорається зі своїми проблемами, то буде мати дуже непогані шанси повторити свій минулорічний успіх.

Якщо ж у Берналя щось піде не так, у Ineos, крім Карапаса, є ще один запасний варіант - це Павло Сіваков. Молодий росіянин дуже сильно дебютував на Гран Турах рік тому: дев'яте місце в загальному заліку Джиро. У цьому році 23-річний гонщик тільки додав, і в ролі елітного гірського грегарі в серпні виглядав чудово. Звичайно, Берналь залишається беззаперечним лідером Ineos, однак можна не сумніватися в тому, що Брейлсфорд тримає в умі запасні варіанти на випадок проблем капітана. І якщо у колумбійця нічого не вийде, то Сіваков в статусі капітана може поборотися за місце в топ-5.

Інші фаворити

Наявність двох суперсильних команд зводить шанси інших генеральщиків на нинішньому Турі до мінімуму. Хоча, звичайно, травма Круйсвейка, проблеми Томаса і Фрума трохи відкривають для них хвіртку. Тібо Піно рік тому був близький до того, щоб принести Франції першу з 1985 року перемогу на «Великій петлі», однак для лідера Groupama FDJ все закінчилося трагічно: травма, сход, сльози і розчарування. Відверто кажучи, в минулому році Піно стрибав вище голови: настільки сильної форми ми в його виконанні навіть близько ніколи не бачили. І є серйозні підозри, що повернутися в форму липня 2019 року Тібо навряд чи зможе. Хоча скидати Піно з рахунків явно не варто, тим більше, що рівень форми, який він показав у нинішньому сезоні на Дофіне, дуже близький до того, що було напередодні Туру рік тому.

Ще однією надією Франції в минулому році був Жуліан Алафіліпп. Зірковий одноденник не розглядався як претендент на загальний залік, проте раннє захоплення жовтої майки окрилив Жужу, і гонщик Deceuninck Quick Step чіплявся до кінця. В результаті Алафіліпп фінішував п'ятим, хоча, якби не скасування гірського етапу до Коль д'Ізеран в кінці третього тижня, то провалився б ще трохи нижче. Так чи інакше, для імпровізованого першого заходу на загальний залік Алафіліпп виглядав дуже гідно - це чимось нагадувало виступ Тома Дюмулена на Вуельті-2015.

Але впевненості в тому, що Тур-2019 у виконанні Жуліана не був випадковим, разовим явищем (як у Тома Воклера в 2011 році), немає ніяких. Та й рівень конкуренції в загальному заліку на цьому Турі буде набагато вищим, а на недавній Дофіне Алафіліпп в горах виглядав досить слабо. Тому, на нинішньому Турі гонщик Deceuninck Quick Step навряд чи зможе розраховувати в загальному заліку на щось більше, ніж місце в кінці топ-10. Алафіліппу всього 28 років, і якщо у нього є серйозні амбіції на генеральну класифікацію Туру, то у нього ще буде час їх реалізувати в результаті повноцінної планомірної підготовки. Ну а в цьому році чекаємо від нього в першу чергу яскравих атак, перемог на окремих етапах і боротьби за горохову майку.

До 2019 року головною надією Франції в загальному заліку Тур де Франс протягом декількох років були не Піно і не Алафіліпп, а Ромен Барде. Однак в минулому році гонщик Ag2r La Mondiale приїхав на Тур відверто не готовим до боротьби за загальний залік, і був змушений перекваліфікуватися на боротьбу за горохову майку, яку він у результаті і виграв. Цього року Барде постарається не повторити минулорічних помилок і знову поборотися за подіум загального заліку. Хоча «чемоданний настрій» (в кінці сезону Барде залишає Ag2r La Mondiale і переходить в Sunweb) рідко йде комусь на користь. Тому навіть місце в топ-6 для Ромена можна буде вважати успіхом.

Перед стартом нинішнього сезону Найро Кінтану вважали збитим льотчиком, і перехід в скромну проконтинентальну французьку Arkea Samsic став яскравим тому підтвердженням. Дійсно: людина, яка вигравала Джиро і Вуельту і була за крок від перемоги в Турі, вже три роки не потрапляє на подіуми Гран Турів, а найчастіше взагалі фінішує в кінці топ-10 загального заліку. Однак на початку нинішнього сезону в новій для себе команді Кінтана піднісся, і знову став нагадувати людину, яку називали найкращим чистим гірником світу.

Карантин трапився для Кінтани в найбільш непідходящий момент, і після паузи 30-річний колумбієць знову виглядає дуже блідо. Блискучий початок сезону у виконанні Найро не дозволяє остаточно списувати його з рахунків, проте черговий блідий виступ на Гран Турі виглядає більш імовірним. У партнерах Кінтани по команді буде ще один яскравий гірник - Воррен Баргіль. Від одного з героїв Туру-2017 знову чекаємо сміливих атак, боротьби за окремі етапи і горохову майку. При хороших розкладах - місця в кінці топ-10 загального заліку.

Продовжуючи колумбійську тему, не можна не згадати про команду Education First, яка їде на Тур відразу з трьома колумбійськими гірниками-капітанами. У віце-чемпіона Туру-2017 Рігоберто Урана в нинішньому сезоні за плечима всього 11 гоночних днів і жодного солідного результату. Уран, звичайно, вміє вистрілювати в потрібний момент, але результати 33-річного колумбійця останнім часом говорять про те, що його найкращі роки вже позаду.

Даніель Мартінес сенсаційно виграв Дофіне, проте сталося це завдяки збігу обставин у вигляді сходів багатьох фаворитів. Мартінес виглядав добре, проте у 24-річного гонщика за спиною ще немає жодного сильного виступу на Гран Турі. Як у Серхіо Ігіти, який взагалі за своєю природою швидше панчер, ніж гірник. Від всього колумбійського тріо Education First варто чекати яскравих виступів і боротьби за окремі етапи, однак до топ-6 загального заліку ніхто з них, швидше за все, не добереться.

Ще один колумбієць, Мігель Анхель Лопес, в 2020 році дебютує на Тур де Франс. У 2018 році капітан Астани став третім на Джиро і Вуельті - здавалося, Лопес нарешті почав виправдовувати численні аванси, які йому видавалися ще з тінейджерського віку. Однак після цього в минулому сезоні Лопес зробив крок назад, і зайняв на Джиро і Вуельті лише 7-ме і 5-те місця відповідно. При такому високому рівні конкуренції, як на нинішньому Турі, гонщику Астани буде важко навіть повторити торішні результати.

Емануель Бухманн став одним з відкриттів минулорічного Туру, зайнявши четверте місце в загальному заліку. На недавньому Критеріумі Дофіне гонщик Bora Hansgrohe також виглядав непогано до сходу на четвертому етапі. Цілком можливо, що на Турі 27-річний німець буде виглядати не гірше, ніж рік тому. Тільки ось знову доводиться повторювати, що рівень конкуренції в цьому році на «Великій петлі» буде набагато вищим, ніж рік тому, тому навіть повторити торішній результат Бухманну буде складно.

Мікель Ланда в 2017 році також зупинився за крок від подіуму Туру, незважаючи на статус лейтенанта Кріса Фрума. Починаючи з тієї гонки, Ланда з нестабільного і непередбачуваного гонщика нарешті перетворився на людину, яка стабільно видає хороші результати на Гран Турах. Але не можна забувати, що всі ці результати він видавав у Movistar, де він ніколи не був одноосібним капітаном.

У попередні роки ми неодноразово спостерігали, як Ланда, отримуючи статус одноосібного капітана команди, ламався під тягарем відповідальності і провалювався. В цьому році в складі Bahrain McLaren Ланда знову одноосібний капітан, і команді Брента Коупленда залишається лише сподіватися, що до 30 років баск нарешті став зрілим і психологічно стійким. З чисто фізичної точки зору потенціал Ланди достатній для того, щоб нав'язати боротьбу за призові місця, навіть не дивлячись на блідий виступ на недавній Дофіне.

Річі Порту вже 35 років, і часи, коли його перед стартом Туру розглядали як одного з топ-фаворитів, схоже, остаточно відійшли в минуле. «Тасманський диявол» так і залишився невдахою Гран Турів, який так жодного разу і не зміг повною мірою реалізувати той потенціал, який демонстрував на тижневих багатоденках. І зараз навіть при сприятливих обставинах від Порта не доводиться чекати чогось більшого, ніж місце в самому кінці топ-10. Те ж саме можна сказати і про другого номера Trek Segafredo Бауке Моллему.

Дуже цікаво буде поспостерігати за Тадеєм Погачаром. 21-річний словенський вундеркінд в минулому році феноменально дебютував на Гран Турах: третє місце в загальному заліку і три перемоги на етапах Вуельти. Тепер же Погачар дебютує на Тур де Франс, і до «Великої петлі» підходить в дуже непоганій формі, показаній на Дофіне. Якщо все піде добре, то капітан UAE Emirates може якщо не піднятися на підсумковий подіум, то, принаймні, нав'язати серйозну боротьбу за нього.

А ось Енріку Масу, схоже, після другого місця на Вуельті-2018 видали занадто багато авансів. Він, за великим рахунком, провалив весь минулий сезон і стартовий відрізок нинішнього. Поки що не схоже, що перехід в більш підходящу для нього і з чисто спортивної, і з культурно-мовної точки зору команду Movistar позитивно вплинув на 25-річного іспанця. На Турі він буде ділити капітанські повноваження з легендарним ветераном Алехандро Вальверде, який зараз теж виглядає відверто слабко. І навіть потрапляння в топ-10 для Маса і Вальверде буде відмінним результатом, враховуючи їхню поточну форму.

На Турі-2016 справжній прорив здійснив Адам Єйтс: четверте місце в загальному заліку і Біла майка найкращого молодого гонщика. Тоді британцеві видали дуже багато авансів, які він поки категорично не виправдовує. Після того Туру у нього провал на провалі: з наступних 5 Гран Турів він лише один завершив в топ-10 загального заліку - і то це скромне дев'яте місце на Джиро-2017. І на Дофіне ми не побачили ніяких ознак того, що ця серія невдач перерветься зараз.

Прогноз підсумкового подіуму Тура-2020 від Sport.ua:

1) Том Дюмулен

2) Еган Берналь

3) Прімож Рогліч

Оцініть матеріал
(16)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 2
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Tospokitos
Забыли упомянуть Сегана, этот всегда может удивить, если не победить то как минимум доставить удовольствия зрителям своей неординарной ездой .