Топ-7 молодих гравців, які розкрилися після рестарту УПЛ

Без Ісенка, але з «новими» Ракицьким, Куртуа і переможцем юнацького чемпіонату Африки

Топ-7 молодих гравців, які розкрилися після рестарту УПЛ
© ua.tribuna. Ібрахім Кане

Рестарт сезону в УПЛ явив нам не тільки небачену досі медальну інтригу, але і відкрив футбольній Україні чергову порцію молодих талантів. Деякі з них вже були на підхваті у перших команд, а деякі стартували в режимі «з корабля на бал». Проте, всі наші номінанти своєю яскравою і впевненою грою окреслили свої претензії на місце в основі.

Чи втримають вони взяту висоту в подальшому, сказати складно, адже перехід від юнацького до дорослого футболу складний і загрожує розчаруваннями. Тоді тим більше давайте віддамо їм належне, адже дійсно заслужили. І так, в нашому «переліку» не буде практично «легендарного» школяра з «Ворскли» Павла Ісенка: хлопець зіграв феноменально під час післяматчевої серії пенальті з «Маріуполем», але для того, щоб вважатися талантом, який «розкрився», йому, на наш погляд, потрібно провести на подібному рівні хоча б пару-трійку поєдинків.

7. Олексій Кащук, 20 років («Маріуполь»)

За підсумками голосування за звання найкращого футболіста «Маріуполя» в минулому місяці, з великим відривом переміг півзахисник Олексій Кащук. Після відновлення чемпіонату Олексій відзначився трьома забитими м'ячами (до рестарту в його активі не було жодного) Зокрема, забив гол у важливому поєдинку проти «Дніпра-1». Після того поєдинку наставник приазовської команди Олександр Бабич жартома зазначив, що Кащук роззабивався через те, що змінив зачіску. Але якщо серйозно, то Олексій, за словами тренера, помітно додав за останні місяці. В першу чергу - в позиційній обороні і грі без м'яча. Останнє для Кащука, перекваліфікованого із форвардів в півзахисники, дуже важливо, адже по роботі на атаку до нього і раніше претензій не було, а ось в обороні він відпрацьовувати не поспішав.

Якщо Бабичу вдасться огранувати цей «алмаз», він незабаром може стати справжнім «діамантом». І повернутися в «Шахтар», якому належить контракт гравця - в «Маріуполі» чемпіон світу серед двадцятирічних виступає на правах оренди.

6. Олександр Сирота, 20 років («Динамо»)

Не було б щастя, так нещастя допомогло. Перед недавнім матчем з «Шахтарем» у «Динамо» в силу різних причин вибули з ладу практично всі основні центрбеки, і тренерський штаб вирішив довірити місце в основі 20-річному Олександру Сироті. Його дебют, незважаючи на поразку «біло-синіх», можна вважати вдалим: хлопець не знітився, не наробив дурних помилок, а на 67-й хвилині видав відмінну гольову передачу (зі своєї половини поля) на де Пену, за яку його вже встигли назвати «новим Ракицьким».

Однак для першої команди «Динамо» Сироту навряд чи можна вважати дебютантом. Ще в минулому році він був дозаявлений клубом на матчі Ліги Європи під 34-м номером (досить символічно, адже до Сироти під цим номером виступав Хачеріді), регулярно тренувався з основою. На високому рівні провів Сирота і кубковий фінал проти «Ворскли». А ось в матчі проти «Олександрії» Олексій Михайличенко в стилі «пізнього» Кварцяного вирішив відразу ж замінити Олександра (на 24 хвилині) після того, як він «привіз» у свої ворота пенальті. І ось тепер буде вельми цікаво подивитися, чи знайдеться місце для Сироти в поєдинках, що залишилися в сезоні, чи ні. І, з іншого боку, наскільки сам футболіст зможе безболісно для себе пережити такий ось суворий тренерський урок.

5. Фернандо, 21 рік («Шахтар»)

Бразильський півзахисник приєднався до «Шахтаря» влітку 2018-го, за непогані п'ять з половиною мільйонів євро, які отримав «Палмейрас». У бразильській команді Фернандо грав, як правило, на позиції лівого півзахисника. У цьому ж амплуа використовував гравця в донецькій команді і її тодішній наставник Паулу Фонсека. Дебют Фернандо в складі «гірників» вийшов непоганим: два забиті м'ячі і одна гольова передача. Однак адаптація затягнулася, і футболіста віддали в оренду в португальський «Спортинг». Сам бразилець випромінював оптимізм з приводу переходу: мовляв, все життя хотів зіграти в чемпіонаті Португалії. Але не вдалося навіть дебютувати: то травма безглузда, то вірус якийсь.

У підсумку він повернувся в «Шахтар». Або, все ж, був змушений повернутися. А в «Шахтарі» вже новий тренер: замість відбувшого на «підвищення» в «Рому» Фонсеки в команду прийшов Луїш Каштру. На відміну від свого попередника, Каштру бачить в Фернандо виключно форварда. Португалець награвав Фернандо на позиції нападника в зимове міжсезоння. Але тоді здавалося, що це радше експеримент заради експерименту, не більше того. Але тренер задіяв бразильця на вістрі атаки не тільки в товариських чи контрольних поєдинках. Фернандо вийшов в основі «Шахтаря» в грі проти «Десни» (3:2 на користь «гірників») і справив своєю грою майже фурор. В активі молодого бразильця - один забитий м'яч і співавторство ще одного гола. З тих пір Фернандо стали розглядати в якості основної заміни 33-річному Мораесу. І, радше за все, так воно і буде: хоч натуралізований бразилець все ще залишається основним нападником «гірників», Фернандо має всі передумови для того, щоб перейняти естафету у донецького бомбардира.

4. Анатолій Трубін, 18 років («Шахтар»)

Недарма юного стража воріт «Шахтаря» тамтешні бразильці називають «Куртуа»: Трубін не тільки схожий габаритами на знаменитого бельгійського воротаря «Реала» (майже два метри зросту), але і відрізняється не по роках розвиненими холоднокровністю і майстерністю. Вихованець клубної академії «Шахтаря» в першій команді з'явився ще під час перебування тренером команди Паулу Фонсеки. І свій перший матч за «Шахтар» Трубін провів під керівництвом саме цього наставника (матч проти «Маріуполя»).

У нинішньому сезоні Трубін став головним дублером Пятова у воротах «Шахтаря». В активі Анатолія - ​​п'ять поєдинків в основі, з них два «сухих». Трубін відрізняється не тільки впевненою грою на «другому поверсі», що при його габаритах цілком природно, але і відмінною грою ногами. Поки що він робить свої перші кроки, тому без помилок не виходить. Наприклад, матч проти «Колоса» він відіграв відмінно, а ось в грі проти «Динамо» зробив відразу дві результативні помилки. Але це пройде, якщо з'явиться постійна практика. А вона таки з'явиться, адже Пятову вже 36-ть.      

3. Дмитро Різник, 21 рік («Ворскла»)

Схоже, «Ворскла» знайшла «свого» голкіпера. Після Андрія Пятова, який дуже яскраво дебютував за першу команду ворсклян в 21 рік, в полтавській команді було багато добротних воротарів, але справжніх самородків не було. І ось він з'явився. З приходом в команду Юрія Максимова, пост номер один в «Ворсклі» зайняв Дмитро Різник - уродженець Полтави, вихованець клубної академії (як і Пятов).

Спочатку справи в клубі у чемпіона світу серед двадцятирічних йшли з перемінним успіхом. Але після відновлення сезону Різник став не тільки беззаперечним першим номером команди, а й часто саме його гра приносила «Ворсклі» результат. Як не згадати його феноменальні сейви в грі проти «Дніпра-1», впевнені дії в матчах проти «Львова» і «Маріуполя». У фінальному поєдинку Кубка України проти «Динамо» Різник зробив відразу кілька геройських порятунків воріт, і це саме завдяки впевненим діям свого воротаря полтавці дотерпіли до післяматчевої серії пенальті. Там теж Дмитро зробив один класний сейв, але на його біду суперник дуже класно виконував інші удари. Загалом, «Ворскла» на довгі роки «знайшла» свого «першого номера». Тільки проблема в тому, що на нього вже зараз є серйозний попит. У тому числі від зарубіжних клубів. Чи втримають?

2. Георгій Цитаїшвілі, 19 років («Динамо»)

Те, що цей хлопець надзвичайно талановитий, говорили вже давно. Він народився в Ізраїлі, де виступав його батько, теж професійний футболіст. Талант Гіо помітили ще в Землі Обітованій, пропонували прийняти громадянство і виступати за один з тамтешніх клубів, але батько хотів, щоб Георгій грав в більш сильному клубі і чемпіонаті. Так на горизонті з'явилося київське «Динамо». Хоча спочатку була «Барселона», де Цитаішвілі пропонували залишитися, але він в результаті вибрав клуб зі столиці України. У першій команді «Динамо» Гіо дебютував рано - в 17-річному віці. Уже тоді, в 2018-му, було видно, що з цього вибухового пацана з неординарним дриблінгом буде толк. Після молодіжного чемпіонату світу (U-20), де збірна України з Цитаішвілі в складі стала чемпіоном світу, «акції» українського грузина дуже сильно «злетіли». Однак він і далі залишався для першої команди «Динамо» гравцем ротації. В кращому випадку. Такий стан речей його явно не влаштовував. Про що півзахисник не раз і не два говорив в інтерв'ю ЗМІ. Мовляв, якщо я потрібен, дайте шанс, а якщо ні, то краще відпустіть. І його слова таки подіяли: він достукався до головного тренера «біло-синіх»: Михайличенко після рестарту сезону почав регулярно випускати Георгія в основному складі.

Правда, слід зазначити й ту обставину, що головний конкурент Цитаішвілі за місце в старті - Віктор Циганков - частіше опинявся на лікарняному, ніж в основі. Чи використовував свій шанс Георгій? В принципі, так. У всякому разі, він один з небагатьох в складі нинішнього «Динамо», до кого претензій бути не може. Але чи означає це, що він застовпив за собою місце у стартовій одинадцятці? А ось це навряд чи. По-перше, Циганков в доброму здоров'ї на місці правого вінгера все ж поки виглядає переконливіше, а по-друге, перекваліфікувати Цитаішвілі, знайти йому нову роль нинішній динамівський тренер навряд чи захоче. Та й навряд чи зможе...

1. Ібрахім Кане, 20 років («Ворскла»)

Малієць з'явився в «Ворсклі» ще два роки тому - в кінці літа 2018-го. Хлопця взяли «на всякий випадок», на далеку перспективу. Взяли - і відразу ж відправили додому: вирішувати питання з документами. Вирішував більше двох місяців. Приїхав «розбалансований», із зайвою вагою. Але тодішній наставник «Ворскли» Василь Сачко від хлопця не відмовився. Більш того, став його підпускати до матчів основної команди. Спочатку Кане діяв на позиції лівого захисника. Саме в цій ролі він відзначався в складі юнацької збірної Малі на Кубку африканських націй, який малійці сенсаційно виграли. Захисником в «Ворсклі» Кане був недовго. Його відрядили в півзахист, на рідній лівий фланг. Але спочатку теж було не дуже. Ібрахім відрізнявся відмінною швидкістю і неабияким дриблінгом, але аж надто довго інтегрувався в гру команди.

З приходом на тренерський місток Юрія Максимова ситуація змінилася кардинально. Новий наставник ворсклян знайшов для молодого африканця нову роль: Кане був переведений в атаку. Найчастіше Ібрахім грає тепер на місці атакуючого півзахисника, а то і зовсім другого форварда. Переведення з півзахисту в атаку пішло малійцю явно на користь. Раптом усі побачили, що у хлопця величезний потенціал: він відмінно читає гру, розганяє і завершує атаки, а в швидкості може дати фору будь-кому в УПЛ. Безумовно, цей хлопець - одне з головних відкриттів весняно-літньої частини сезону.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Валерій Василенко, Sport.ua

(50 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    zac1310
      zac1310, 16.07.2020 16:25
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    продавать талантливого "лавочника", который не проходит в основу, это одно, а продавать пацана, который только-только стал основным, места для роста- хоть завались, за три рубля в Польшу - совсем другое.
    Ризнык поиграет в ворскле пару тройку сезонов, покажет себя в ЕК, и продастся дороже, и в бельгию а не польшу
    zac1310
      zac1310, 16.07.2020 16:20
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    пох, не дадут - и не надо, он ещё молод есть куда расти. Продавать за копейки - удел молдавий и бывших югославий, я б холтел нащему чемпу лучшей доли.
    Не сильно радуют меня "успехи", в основном сомнительные наших "заробитчан" по венгриям, польшам и сербиям (ничего не имею против ни этих стран ни игроков) Но я за то, чтоб Украина была большой (про великую, конечно, и мечтать не стоит) футбольной (хорошо бы и не только) страной.
    Поэтому я ЗА:
    -сильный чемп сильные клубы в нём, сильных игроков в их составе, и, если продавать, то звезд в сильные клубы за хорошие деньги, а не 18 летних пацанов, сигравших пару матчей на топ-уровне за штуку баксов в Польшу;
    ПРОТИВ:
    немедленной распродажи молодых игроков, куда не попадя. Нет, насильно никого не удержишь, но надо держать такие условия, чтоб молодые таланты хоть по 3-5 лет играли дома. (За это время, кстати, и цена подрастет)
    dd dent
    online
      dd dent, 15.07.2020 16:02
    +1
    Креатуры селюка когда будут?
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:35
    +1
    в принципе я согласен со всем, что передерживают у нас нек-х футболист, но это бессмысленный разговор, мы же не свои деньги тратим, кто музыку платит, тот её и танцует.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:33
    +1
    думаете суркис и ахметов тратят деньги на футбол чтобы раскрывать условных Ярмоленко и Циташвили? в Украине футбол не бизнес, а игрушка олигархов, так зачем им заботится о перспективах своих футболистов.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 15:29
    +2
    Vladislav Pohily, 15.07.2020 15:22
    Справа не в тому, щоб всіх роздавати, а не перетримувати їх, як це часто роблять наші гранди, особливо ДК. Дорісши до певного рівня футболісти починають деградувати. Я впевнений, якщо Динамо не продасть Циганкова і Миколенка в найближчі декілька років, вони ніколи не вийдуть на топ рівень.
    Власне те що я і хотів сказати. І ще ті яких "перетримують" мало того, що деградують самі так ще й займають місце і не дають розвиватися іншим молодим...
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 15.07.2020 15:22
    +3
    Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:06
    что у вас за комплексы всех раздать и сидеть ни с чем потом.
    Справа не в тому, щоб всіх роздавати, а не перетримувати їх, як це часто роблять наші гранди, особливо ДК. Дорісши до певного рівня футболісти починають деградувати. Я впевнений, якщо Динамо не продасть Циганкова і Миколенка в найближчі декілька років, вони ніколи не вийдуть на топ рівень.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:06
    +1
    что у вас за комплексы всех раздать и сидеть ни с чем потом.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:05
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    Соболь и лавочником шахты попадал в расширенный список сборной, про Зубкова может никто бы и не знал, но вырос ли он как футболист в Венгрии вопрос, Караваев себя показал, причём здесь Громов, он уже сформированным футболистом попал в динамо, Пластун тоже вопрос вырос ли он как футболист в Бельгии. Да, забугром лучше себя показать, но прогрессируют ли футболисты там. Малина и в Заре показывал уровень.
    adidas77
      adidas77, 15.07.2020 14:37
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    "Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці,"
    Этот пример как раз неудачный! А сколько лет Попоау и Бурде, вроде бы тоже не старички, не правда ли?
    Со многим конечно согласен.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 14:34
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    караваев себя уже показал в европе.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    -3
    zac1310, 15.07.2020 13:37
    "Приклад Ворскли"? Ви шуткуєте? Різник тільки почав грати в основі, Ісенко ще зовсім сирий - і ви збираєтесь їх продати, як тільки за них дадуть не 10 копійок, а три гривні? З ким залишимось таким шляхом ідучи? А потім дивуємось - чого в єврокубках в...опі
    Хай ростуть, розвиваються, а далі видно буде.
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 14:28
    -3
    zac1310, 15.07.2020 13:39
    нах, пусть Ворскпу в еврокубки выводит
    да нах, что вам там делать.
    zac1310
      zac1310, 15.07.2020 13:39
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 11:18
    Кане достаточно раскрылся чтобы продать себя в Днепр.
    нах, пусть Ворскпу в еврокубки выводит
    zac1310
      zac1310, 15.07.2020 13:37
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 13:08
    Тотальна корупція в нашому футболі та "зажраність" президентів клубів спричиняє те, що масса талановитої, перспективної молоді просто так і залишаються вічно перспективними, загниваючи на лавах запасних, чекаючи роками свого шансу (а час минає!!!). І попри це постійно "плачуться", футбол у нас річ збиткова та постійно дотаційна. Та маєте пропозиції на хлопців - продайте, а не маренуйте їх на банці невідомо чого чекаючи. (Приклад Ворскли - пропозиція по Різнику на 500 тис. відхилено, попри те, що на банці сидить молодий Ісенко...???). Багато європейських клубів існують на повній самоокупності виховуючи та продаючи молодих талантів в інші клуби. Часто беруть кількістю (не чекають коли хлопчина розкриється "на повну" щоб зірвати Куш, а продають за менші гроші оскільки "на підході" вже є інші). І в цих країнах попри не найсильніший внутрішній чемпіонат, по всій Європі грає масса дійсно хороших, якісних гравців (Португалія, Хорватія, Нідерланди, Бельгія...). А у нас і першість " в ...опі" і купа молоді загниває на "банці" в клубах...
    "Приклад Ворскли"? Ви шуткуєте? Різник тільки почав грати в основі, Ісенко ще зовсім сирий - і ви збираєтесь їх продати, як тільки за них дадуть не 10 копійок, а три гривні? З ким залишимось таким шляхом ідучи? А потім дивуємось - чого в єврокубках в...опі
    Хай ростуть, розвиваються, а далі видно буде.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 13:22
    +3
    kvv1404, 15.07.2020 11:21
    Не зовсім огоджусь з автором,бо о факту тільки Різник показав себе в усій красі,один фінал кубку чого вартий.Зрештою оцінювати молодого гравця треба по тому вкладу в команду який він робить.Тому я не став би співати діфірамби Трубіну,який дуже слабо провів гру з Десною,не став би оцінювати Цитаішвілі,вклад якого в командну гру Динамо не помітний від слова зовсім.Можливо і помітний в Маріуполі Кащук,але остання гра з Олімпіком показала що на роль лідера він не тягне. А ось молодий гравець Ворскли Кане дійсно заслуговує відзнаки.То ж в результаті ми маємо двох молодих гравців Ворскли і вже потім всі молоді гравці інших команд.Хоча гравці Шахтаря Додо,Тете,Маркос теж рахуються пацанами але по грі їм ну ніяк не даш 20 років.
    По Цитаішвілі, щоб був помітним вклад у гру, спершу потрібно, щоб вона (гра) впринципі була. Те що робить команда Динамо на полі - грою назвати тяжко. А на фоні того власне один з небагатьох - Цитаішвілі, який виділяється своїм старанням, нестандартними рішеннями, намаганням постійно пришвидшити та загострити гру - інше питання, що цйого в цих починаннях практично ніхто не підтримує. Подивіться на ту ж гру проти Шахтаря - ще коли був на полі український грузин певна гострота йшла з правого флангу киян, як тільки Цитаішвілі поміняли на Циганкова - таке враження,що правого флангу в атаці киян просто не стало...
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 13:08
    -3
    Тотальна корупція в нашому футболі та "зажраність" президентів клубів спричиняє те, що масса талановитої, перспективної молоді просто так і залишаються вічно перспективними, загниваючи на лавах запасних, чекаючи роками свого шансу (а час минає!!!). І попри це постійно "плачуться", футбол у нас річ збиткова та постійно дотаційна. Та маєте пропозиції на хлопців - продайте, а не маренуйте їх на банці невідомо чого чекаючи. (Приклад Ворскли - пропозиція по Різнику на 500 тис. відхилено, попри те, що на банці сидить молодий Ісенко...???). Багато європейських клубів існують на повній самоокупності виховуючи та продаючи молодих талантів в інші клуби. Часто беруть кількістю (не чекають коли хлопчина розкриється "на повну" щоб зірвати Куш, а продають за менші гроші оскільки "на підході" вже є інші). І в цих країнах попри не найсильніший внутрішній чемпіонат, по всій Європі грає масса дійсно хороших, якісних гравців (Португалія, Хорватія, Нідерланди, Бельгія...). А у нас і першість " в ...опі" і купа молоді загниває на "банці" в клубах...
    REALIST
    online
      REALIST, 15.07.2020 13:06
    0
    ... по Трубіну і Сироті є питання... Інші справді прогресують!
    Андрей Абзонь
      Андрей Абзонь, 15.07.2020 12:46
    -1
    Трубин и Цитаишвили явно лишние. Трубин очень слабо играл в тех матчах которых стоял и привез не один гол. А Цитаишвили не стабилен.
    umnuy2
      umnuy2, 15.07.2020 12:07
    +14
    Кане реально хорош
    umnuy2
      umnuy2, 15.07.2020 12:07
    +14
    Кане реально хорош
    kvv1404
    online
      kvv1404, 15.07.2020 11:21
    +7
    Не зовсім огоджусь з автором,бо о факту тільки Різник показав себе в усій красі,один фінал кубку чого вартий.Зрештою оцінювати молодого гравця треба по тому вкладу в команду який він робить.Тому я не став би співати діфірамби Трубіну,який дуже слабо провів гру з Десною,не став би оцінювати Цитаішвілі,вклад якого в командну гру Динамо не помітний від слова зовсім.Можливо і помітний в Маріуполі Кащук,але остання гра з Олімпіком показала що на роль лідера він не тягне. А ось молодий гравець Ворскли Кане дійсно заслуговує відзнаки.То ж в результаті ми маємо двох молодих гравців Ворскли і вже потім всі молоді гравці інших команд.Хоча гравці Шахтаря Додо,Тете,Маркос теж рахуються пацанами але по грі їм ну ніяк не даш 20 років.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 11:30
    +6
    kvv1404, 15.07.2020 11:21
    Цитаішвілі купіть!
    той же Ворскле отдайте, Максимов я понял любит молодняк раскрывать.
    zac1310
      zac1310, 15.07.2020 13:37
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 13:08
    Тотальна корупція в нашому футболі та "зажраність" президентів клубів спричиняє те, що масса талановитої, перспективної молоді просто так і залишаються вічно перспективними, загниваючи на лавах запасних, чекаючи роками свого шансу (а час минає!!!). І попри це постійно "плачуться", футбол у нас річ збиткова та постійно дотаційна. Та маєте пропозиції на хлопців - продайте, а не маренуйте їх на банці невідомо чого чекаючи. (Приклад Ворскли - пропозиція по Різнику на 500 тис. відхилено, попри те, що на банці сидить молодий Ісенко...???). Багато європейських клубів існують на повній самоокупності виховуючи та продаючи молодих талантів в інші клуби. Часто беруть кількістю (не чекають коли хлопчина розкриється "на повну" щоб зірвати Куш, а продають за менші гроші оскільки "на підході" вже є інші). І в цих країнах попри не найсильніший внутрішній чемпіонат, по всій Європі грає масса дійсно хороших, якісних гравців (Португалія, Хорватія, Нідерланди, Бельгія...). А у нас і першість " в ...опі" і купа молоді загниває на "банці" в клубах...
    "Приклад Ворскли"? Ви шуткуєте? Різник тільки почав грати в основі, Ісенко ще зовсім сирий - і ви збираєтесь їх продати, як тільки за них дадуть не 10 копійок, а три гривні? З ким залишимось таким шляхом ідучи? А потім дивуємось - чого в єврокубках в...опі
    Хай ростуть, розвиваються, а далі видно буде.
    zac1310
      zac1310, 15.07.2020 13:39
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 11:18
    Кане достаточно раскрылся чтобы продать себя в Днепр.
    нах, пусть Ворскпу в еврокубки выводит
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 15.07.2020 11:06
    +4
    Что то они быстро раскрываются, и так же быстро закрываются... А хочется новых блохиных, белановых, заваровых, шевченко, ребровых на годы...
    Vladislav Pohily
    online
      Vladislav Pohily, 15.07.2020 15:22
    +3
    Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:06
    что у вас за комплексы всех раздать и сидеть ни с чем потом.
    Справа не в тому, щоб всіх роздавати, а не перетримувати їх, як це часто роблять наші гранди, особливо ДК. Дорісши до певного рівня футболісти починають деградувати. Я впевнений, якщо Динамо не продасть Циганкова і Миколенка в найближчі декілька років, вони ніколи не вийдуть на топ рівень.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 13:22
    +3
    kvv1404, 15.07.2020 11:21
    Не зовсім огоджусь з автором,бо о факту тільки Різник показав себе в усій красі,один фінал кубку чого вартий.Зрештою оцінювати молодого гравця треба по тому вкладу в команду який він робить.Тому я не став би співати діфірамби Трубіну,який дуже слабо провів гру з Десною,не став би оцінювати Цитаішвілі,вклад якого в командну гру Динамо не помітний від слова зовсім.Можливо і помітний в Маріуполі Кащук,але остання гра з Олімпіком показала що на роль лідера він не тягне. А ось молодий гравець Ворскли Кане дійсно заслуговує відзнаки.То ж в результаті ми маємо двох молодих гравців Ворскли і вже потім всі молоді гравці інших команд.Хоча гравці Шахтаря Додо,Тете,Маркос теж рахуються пацанами але по грі їм ну ніяк не даш 20 років.
    По Цитаішвілі, щоб був помітним вклад у гру, спершу потрібно, щоб вона (гра) впринципі була. Те що робить команда Динамо на полі - грою назвати тяжко. А на фоні того власне один з небагатьох - Цитаішвілі, який виділяється своїм старанням, нестандартними рішеннями, намаганням постійно пришвидшити та загострити гру - інше питання, що цйого в цих починаннях практично ніхто не підтримує. Подивіться на ту ж гру проти Шахтаря - ще коли був на полі український грузин певна гострота йшла з правого флангу киян, як тільки Цитаішвілі поміняли на Циганкова - таке враження,що правого флангу в атаці киян просто не стало...
    zac1310
      zac1310, 16.07.2020 16:25
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    продавать талантливого "лавочника", который не проходит в основу, это одно, а продавать пацана, который только-только стал основным, места для роста- хоть завались, за три рубля в Польшу - совсем другое.
    Ризнык поиграет в ворскле пару тройку сезонов, покажет себя в ЕК, и продастся дороже, и в бельгию а не польшу
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 15:29
    +2
    Vladislav Pohily, 15.07.2020 15:22
    Справа не в тому, щоб всіх роздавати, а не перетримувати їх, як це часто роблять наші гранди, особливо ДК. Дорісши до певного рівня футболісти починають деградувати. Я впевнений, якщо Динамо не продасть Циганкова і Миколенка в найближчі декілька років, вони ніколи не вийдуть на топ рівень.
    Власне те що я і хотів сказати. І ще ті яких "перетримують" мало того, що деградують самі так ще й займають місце і не дають розвиватися іншим молодим...
    zac1310
      zac1310, 16.07.2020 16:20
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    пох, не дадут - и не надо, он ещё молод есть куда расти. Продавать за копейки - удел молдавий и бывших югославий, я б холтел нащему чемпу лучшей доли.
    Не сильно радуют меня "успехи", в основном сомнительные наших "заробитчан" по венгриям, польшам и сербиям (ничего не имею против ни этих стран ни игроков) Но я за то, чтоб Украина была большой (про великую, конечно, и мечтать не стоит) футбольной (хорошо бы и не только) страной.
    Поэтому я ЗА:
    -сильный чемп сильные клубы в нём, сильных игроков в их составе, и, если продавать, то звезд в сильные клубы за хорошие деньги, а не 18 летних пацанов, сигравших пару матчей на топ-уровне за штуку баксов в Польшу;
    ПРОТИВ:
    немедленной распродажи молодых игроков, куда не попадя. Нет, насильно никого не удержишь, но надо держать такие условия, чтоб молодые таланты хоть по 3-5 лет играли дома. (За это время, кстати, и цена подрастет)
    dd dent
    online
      dd dent, 15.07.2020 16:02
    +1
    Креатуры селюка когда будут?
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:35
    +1
    в принципе я согласен со всем, что передерживают у нас нек-х футболист, но это бессмысленный разговор, мы же не свои деньги тратим, кто музыку платит, тот её и танцует.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:33
    +1
    думаете суркис и ахметов тратят деньги на футбол чтобы раскрывать условных Ярмоленко и Циташвили? в Украине футбол не бизнес, а игрушка олигархов, так зачем им заботится о перспективах своих футболистов.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:06
    +1
    что у вас за комплексы всех раздать и сидеть ни с чем потом.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 15:05
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    Соболь и лавочником шахты попадал в расширенный список сборной, про Зубкова может никто бы и не знал, но вырос ли он как футболист в Венгрии вопрос, Караваев себя показал, причём здесь Громов, он уже сформированным футболистом попал в динамо, Пластун тоже вопрос вырос ли он как футболист в Бельгии. Да, забугром лучше себя показать, но прогрессируют ли футболисты там. Малина и в Заре показывал уровень.
    adidas77
      adidas77, 15.07.2020 14:37
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    "Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці,"
    Этот пример как раз неудачный! А сколько лет Попоау и Бурде, вроде бы тоже не старички, не правда ли?
    Со многим конечно согласен.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 14:34
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 15.07.2020 14:28
    За Різника через рік навіть таких грошей ніхто не запропонує - в нашому чемпіонаті він просто загубиться. А взагалі цей приклад я навів лише через те, що це найсвіжіше. Впринципі основними "могильниками" молодих талантів в нашому футболі є Динамо та Шахтар, оскільки саме ці клуби збирають (переманюють) практично усіх молодих талантів у нас в державі, а потім ці хлопчаки там десь і зникають. Що стало з Фоміним, Худжамовим, Громовим, Лучкевичем... Куди дівся Караваєв, якого купа клубів європейських хотіла бачити у свому складі, коли він грав за Зорю...(та якщо добре подумати можна з десяток прізвищ назвати - якими цікавилися європейські клуби, але їх не продавали. оскільки чекали нагоди зірвати "Джек Пот"). Де би був Зінченко, якби не втік з Шахтаря? Що би було з Малиновським, якби не поїхав в оренду в Бельгію. Хто би щось знав про Зубкова, Соболя, Пластуна..., якби хлопці не поїхали зі своїх клубів... В кращому випадку усіх їх чекала би доля Ярмоленка чи Коноплянки, яких просто перетримали у клубах, або догравання в років 28-30 в Туреччині... Куди буде рости та розвиватися скажімо Сирота, коли видужають повністю Попов та Бурда при тій політиці, яку проводить Динамо - коли є пристойні пропозиції по гравцям, а вони дивлячись на Шахтар називають захмарні цифри, при тому, що в структурі просто немає нормального тренера при якому молодий талант дійсно розвивався би. Що буде з Цитаішвілі, якщо не продадуть Циганкова (та і в самого Циганкова чим далі тим більше вимальовується доля Ярмоленка...). Що буде з тим же Кащуком, Супрягою, Булецею, які просто загубляться та зачахнуть по "вічним" орендам....
    караваев себя уже показал в европе.
    REALIST
    online
      REALIST, 15.07.2020 13:06
    0
    ... по Трубіну і Сироті є питання... Інші справді прогресують!
    kvv1404
    online
      kvv1404, 15.07.2020 11:21
    0
    Evgene Boykinyuk, 15.07.2020 11:18
    Кане достаточно раскрылся чтобы продать себя в Днепр.
    Цитаішвілі купіть!
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності