ФРАНКОВ: У Шахтаря не було більш відданих уболівальників, ніж Зоря і Десна

Спеціаліст прокоментував перемогу «гірників» над київським «Динамо» (3:2)

ФРАНКОВ: У Шахтаря не було більш відданих уболівальників, ніж Зоря і Десна
© Sport.ua. Артем Франков

Головний редактор журналу «Футбол» Артем Франков поділився думкою про перемогу донецького «Шахтаря» над київським «Динамо» (3:2) в 29-му турі УПЛ.

«В цей вечір у «Шахтаря» не було більш відданих і пристрасних уболівальників, ніж «Зоря» і «Десна». «Ворскла» — так-сяк», — написав Франков.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Telegram

(8 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    bolelschik
      bolelschik, 06.07.2020 00:12
    0
    У Динамо станут преданными болельщики Ворсклы
    zakharka
      zakharka, 05.07.2020 20:28
    +2
    есть такая профессия - 3.14здабол! Франков профи!
    kvv1404
    online
      kvv1404, 05.07.2020 18:50
    +4
    Франков дебіл який не володіє мовою на якій пише! Є вболівальники віддані і це вболівальники клубу.Є вболівальники зацікавлені,але вони зацікавлені ьільки в певому результаті.Так ось,пане Франков саме зацікавлені в певному результаті можуть бути прихильники інших клубів,команди яких не грають в певному матчі,але від результату якого залежить певною міру турнірне становище цих клубів!!! А ми дивуємся що у нас журналістика знаходится в зародковому стані,якісно писати мало хто вміє!!!
    ampl7
      ampl7, 05.07.2020 17:59
    +7
    zvalenok03, 05.07.2020 17:53
    И що?
    оКуенная аналитика от Агтемки...
    Виктор Алтухов
      Виктор Алтухов, 05.07.2020 17:56
    +10
    А уж как болел Франков за Шахтер, когда тот играл с Зарей и когда будет играть с Десной.
    Серж. Петренко
      Серж. Петренко, 05.07.2020 17:55
    +6
    pavelka, 05.07.2020 17:19
    Болельщики шахтера - это пропитые боевики из ордло
    Ти не дивився вчора ДК-ШД на ФутболХабі? Там було сказано, що в Шахтаря вже ціла армія вболівальників у Бразилії. І найсмішніше, шо таки да, це правда.
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 05.07.2020 17:53
    +1
    И що?
    Серж. Петренко
      Серж. Петренко, 05.07.2020 17:50
    0
    ZAKARPATFAN, 05.07.2020 17:40
    Франков: "Динамо и Михо набрали какой-то ход, ток не пойму, назад или впереед"
    "Две шаги налево, две шаги направо, шаг вперьооооод и две назад!"
    ampl7
      ampl7, 05.07.2020 17:46
    0
    "Команды"= "Футбол"
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 05.07.2020 17:40
    +5
    Франков: "Динамо и Михо набрали какой-то ход, ток не пойму, назад или впереед"
    ampl7
      ampl7, 05.07.2020 17:38
    +5
    Сколько можно публиковать измышления этой суркисовской подстилки!
    Неужели не видно, что своими бредовыми мыслями он только настраивает на вражду болельщиков.
    Пусть его паранойя не выходит за пределы "Команды", которая для одной команды
    Penal
      Penal, 05.07.2020 17:35
    +10
    Жаль, что те, кто должен объективно оценивать игру Динамо - обычные дешевые, с позволения сказать, журналисты. Анализируйте игру, стратегию клуба, качество менеджмента и тренера....Замыкаться на смехе в судейской, в поиске косвенных причин неудач - тупиковый путь......
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 05.07.2020 17:26
    +2
    pavelka, 05.07.2020 17:19
    Болельщики шахтера - это пропитые боевики из ордло
    Шпрот.
    У тебя давно уже должно появиться отвращение на говно-игры шубной помойки и ты просто ОБЯЗАН стать пропитым боевиком
    Олександр Жарчинський
      Олександр Жарчинський, 05.07.2020 17:22
    +6
    за Динамо зараз тільки мозахісти
    pavelka
      pavelka, 05.07.2020 17:19
    -17
    Болельщики шахтера - это пропитые боевики из ордло
    Виктор Алтухов
      Виктор Алтухов, 05.07.2020 17:56
    +10
    А уж как болел Франков за Шахтер, когда тот играл с Зарей и когда будет играть с Десной.
    Penal
      Penal, 05.07.2020 17:35
    +10
    Жаль, что те, кто должен объективно оценивать игру Динамо - обычные дешевые, с позволения сказать, журналисты. Анализируйте игру, стратегию клуба, качество менеджмента и тренера....Замыкаться на смехе в судейской, в поиске косвенных причин неудач - тупиковый путь......
    ampl7
      ampl7, 05.07.2020 17:59
    +7
    zvalenok03, 05.07.2020 17:53
    И що?
    оКуенная аналитика от Агтемки...
    Серж. Петренко
      Серж. Петренко, 05.07.2020 17:55
    +6
    pavelka, 05.07.2020 17:19
    Болельщики шахтера - это пропитые боевики из ордло
    Ти не дивився вчора ДК-ШД на ФутболХабі? Там було сказано, що в Шахтаря вже ціла армія вболівальників у Бразилії. І найсмішніше, шо таки да, це правда.
    Олександр Жарчинський
      Олександр Жарчинський, 05.07.2020 17:22
    +6
    за Динамо зараз тільки мозахісти
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 05.07.2020 17:40
    +5
    Франков: "Динамо и Михо набрали какой-то ход, ток не пойму, назад или впереед"
    ampl7
      ampl7, 05.07.2020 17:38
    +5
    Сколько можно публиковать измышления этой суркисовской подстилки!
    Неужели не видно, что своими бредовыми мыслями он только настраивает на вражду болельщиков.
    Пусть его паранойя не выходит за пределы "Команды", которая для одной команды
    kvv1404
    online
      kvv1404, 05.07.2020 18:50
    +4
    Франков дебіл який не володіє мовою на якій пише! Є вболівальники віддані і це вболівальники клубу.Є вболівальники зацікавлені,але вони зацікавлені ьільки в певому результаті.Так ось,пане Франков саме зацікавлені в певному результаті можуть бути прихильники інших клубів,команди яких не грають в певному матчі,але від результату якого залежить певною міру турнірне становище цих клубів!!! А ми дивуємся що у нас журналістика знаходится в зародковому стані,якісно писати мало хто вміє!!!
    zakharka
    online
      zakharka, 05.07.2020 20:28
    +2
    есть такая профессия - 3.14здабол! Франков профи!
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 05.07.2020 17:26
    +2
    pavelka, 05.07.2020 17:19
    Болельщики шахтера - это пропитые боевики из ордло
    Шпрот.
    У тебя давно уже должно появиться отвращение на говно-игры шубной помойки и ты просто ОБЯЗАН стать пропитым боевиком
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 05.07.2020 17:53
    +1
    И що?
    bolelschik
      bolelschik, 06.07.2020 00:12
    0
    У Динамо станут преданными болельщики Ворсклы
    Серж. Петренко
      Серж. Петренко, 05.07.2020 17:50
    0
    ZAKARPATFAN, 05.07.2020 17:40
    Франков: "Динамо и Михо набрали какой-то ход, ток не пойму, назад или впереед"
    "Две шаги налево, две шаги направо, шаг вперьооооод и две назад!"
    ampl7
      ampl7, 05.07.2020 17:46
    0
    "Команды"= "Футбол"