В'ячеслав ШЕВЧУК: «Попов погладив Степаненка, удару не було»

Фахівець вважає, що гол «Динамо» у ворота «Шахтаря» потрібно було зарахувати

В'ячеслав ШЕВЧУК: «Попов погладив Степаненка, удару не було»
© Футбол 1/2/3. В'ячеслав Шевчук

41-річний екс-гравець «Шахтаря» і збірної України В'ячеслав Шевчук поділився думкою про ситуацію з Поповим і Степаненком у матчі «Шахтар» — «Динамо» (3:1). Фахівець вважає, що головний арбітр зустрічі Катерина Монзуль несправедливо скасувала гол «Динамо» у ворота «гірників».

«В даному епізоді не згоден з арбітром Монзуль. Попов погладив Степаненка по обличчю, удару не було. Таке відчуття, що Попов шукав контакт із плечем, корпусом. А Степаненко, досвідчений гравець, впав. Я б на місці Степаненка зробив те ж саме. Для мене в цьому епізоді — більше гол. Попов торкнувся Степаненка, але не було удару», — вважає Шевчук.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Футбол 1/2/3

(11 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    nicksaf
    online
      nicksaf, 01.06.2020 11:09
    -4
    Игра эта ничего не решала, что тут обсуждать.
    Kromus2007
    online
      Kromus2007, 01.06.2020 08:32
    +3
    начал нормально-"В данном эпизоде не согласен с арбитром Монзуль. Попов погладил Степаненко по лицу, удара не было. "
    закончил в стиле срны и шахтера-". А Степаненко, опытный игрок, упал. Я бы на месте Степаненко сделал то же самое. Для меня в этом эпизоде — больше гол."
    наследственность и никуда от этого не денешься,дело луческу живет и здравствует!
    rus
    online
      rus, 01.06.2020 00:30
    -4
    dd dent, 31.05.2020 23:57
    тетка чертишо, какому п*цу хватило ума ставить в такой матч её еще большая загадка, спутала с фолом киргиза, потом думала оффсайд придумать, но не вышло, при этом хз предвзятость ли это, скорее просто тупость.
    нормально отсудила,
    dd dent
    online
      dd dent, 31.05.2020 23:57
    +4
    rus, 31.05.2020 23:41
    Монзуль хороший арбитр это ты в футболе 0000000
    тетка чертишо, какому п*цу хватило ума ставить в такой матч её еще большая загадка, спутала с фолом киргиза, потом думала оффсайд придумать, но не вышло, при этом хз предвзятость ли это, скорее просто тупость.
    rus
    online
      rus, 31.05.2020 23:41
    0
    Владимир Копяк, 31.05.2020 23:28
    Степаненко в этой ситуации нужно было давать ЖК за симуляцию, но Монзуль очень слабый арбитр чтобы разбираться в таких эпизодах. Задачу свою она выполнила, Динамо проиграло, Павелка и Ахметов - в хорошем настроении...
    Монзуль хороший арбитр это ты в футболе 0000000
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 31.05.2020 23:28
    +4
    Степаненко в этой ситуации нужно было давать ЖК за симуляцию, но Монзуль очень слабый арбитр чтобы разбираться в таких эпизодах. Задачу свою она выполнила, Динамо проиграло, Павелка и Ахметов - в хорошем настроении...
    kvv1404
    online
      kvv1404, 31.05.2020 23:25
    -5
    А що,гладити суперника руками по обличчю дозволено правилами? Марлос теж Шабанова погладив по обличчю всередині поля,але ж Шабанов теж впав і Монзуль там призначила штрафний на користь Динамо. Можливо порушення було не таке вже й сильне(можливо це мав на увазі Шевчук) ,але воно було.
    d3wolta
      d3wolta, 31.05.2020 22:56
    +3
    Ниче се погладил..удар сильнейший ..степаша хоть встать смог...во Даша мог бы и сознание потерять
    Dynamo_Cyprus
    online
      Dynamo_Cyprus, 31.05.2020 22:51
    -4
    Во вчерашнем матче Александрии и Зори толчка тоже не было, просто погладили по спине))
    Dynamo_Cyprus
    online
      Dynamo_Cyprus, 31.05.2020 22:51
    -5
    Во вчерашнем матче Александрии и Зори толчка тоже не было, просто погладили по спине))
    ihor7003
    online
      ihor7003, 31.05.2020 22:39
    +16
    Степа яркий наследник Срны! Но стоит признать игрок хороший!!!!!!
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 31.05.2020 22:39
    -9
    При карантине контакты руками караются штрафом в 17 000 грн.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 31.05.2020 22:37
    -9
    вчера тоже гладили, что дальше.
    ihor7003
    online
      ihor7003, 31.05.2020 22:39
    +16
    Степа яркий наследник Срны! Но стоит признать игрок хороший!!!!!!
    dd dent
    online
      dd dent, 31.05.2020 23:57
    +4
    rus, 31.05.2020 23:41
    Монзуль хороший арбитр это ты в футболе 0000000
    тетка чертишо, какому п*цу хватило ума ставить в такой матч её еще большая загадка, спутала с фолом киргиза, потом думала оффсайд придумать, но не вышло, при этом хз предвзятость ли это, скорее просто тупость.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 31.05.2020 23:28
    +4
    Степаненко в этой ситуации нужно было давать ЖК за симуляцию, но Монзуль очень слабый арбитр чтобы разбираться в таких эпизодах. Задачу свою она выполнила, Динамо проиграло, Павелка и Ахметов - в хорошем настроении...
    Kromus2007
    online
      Kromus2007, 01.06.2020 08:32
    +3
    начал нормально-"В данном эпизоде не согласен с арбитром Монзуль. Попов погладил Степаненко по лицу, удара не было. "
    закончил в стиле срны и шахтера-". А Степаненко, опытный игрок, упал. Я бы на месте Степаненко сделал то же самое. Для меня в этом эпизоде — больше гол."
    наследственность и никуда от этого не денешься,дело луческу живет и здравствует!
    d3wolta
      d3wolta, 31.05.2020 22:56
    +3
    Ниче се погладил..удар сильнейший ..степаша хоть встать смог...во Даша мог бы и сознание потерять
    rus
    online