Олександр УСИК: «Дивуюся тому, що відбувається в світі»

Український боксер не знає, чи відбудеться його бій з Дереком Чісорою

Олександр УСИК: «Дивуюся тому, що відбувається в світі»
© Instagram. Олександр Усик

Український боксер Олександр Усик (17-0, 13 КО), який виступає в надважкій вазі, поділився думками про можливе перенесення його бою проти британця Дерека Чісори (32-9, 23 КО).
 
«Бій з Чісорою запланований на 23 травня. Мені часто ставлять запитання з приводу ситуації в світі. Я не знаю. Якби я знав, що відбувається в світі, я б обов'язково вам сказав. Як тільки дізнаюсь, відразу скажу, сам в подиві від того, що відбувається.
 
Будемо сподіватися, що бій відбудеться. Ми тренуємося, готуємося. Це все, про що я думаю. Думаю, як добре сьогодні ввечері потренуватися і виконати завдання, які ми запланували», - сказав Усик під час прямої трансляції в інстаграмі.
 
Раніше повідомлялося про те, що бій Усик - Чісора може бути перенесений через коронавірус.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Instagram

(7 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Сергей Иванамофф
      Сергей Иванамофф, 20.03.2020 20:51
    +2
    Недоумок, получается.
    Noname NoSecondName
      Noname NoSecondName, 20.03.2020 10:30
    +8
    После слова недоумевает ничего писать не нужно. Он всегда недоумевает.
    Finger
      Finger, 20.03.2020 09:23
    +7
    мокшанська гнида !!!
    dgurkis
      dgurkis, 20.03.2020 04:13
    -8
    Куды наш Зюзя зник? Ось що цікаво!
    Pro100ecspert
      Pro100ecspert, 20.03.2020 02:51
    +9
    Усик не знає щов нього в голові відбувається, нете що в світі
    pl2012ua
      pl2012ua, 20.03.2020 01:28
    +8
    кости пресвятых бомжей надеюсь поцеловал с 70 тыс дуралеев в московии
    Ya H
      Ya H, 20.03.2020 00:57
    +4
    Заодно, скажите ему уже наконец кто-нибудь, что происходит в Украине и чей Крым, а то Сашка до сих пор не знает.
    temamx2727
    online
      temamx2727, 20.03.2020 00:47
    -11
    Представляю как Саня смеётся, читая и слушая таких комментаторов. Заливается наверное со смеху, от этих брызгающих слюной ебанашек
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 19.03.2020 18:03
    +8
    Вы удивляетесь высказываниям Усика? У нас президент Украины - полный болван и дебилоид, а вы от усика чего-то хотите?
    Богдан Саженко
      Богдан Саженко, 19.03.2020 15:12
    +9
    Сцака Фууу -сик..говорить він ,а соромно усій Україні
    BekXan
      BekXan, 19.03.2020 15:09
    +8
    Такое впечатление что Усику мозги уже отбили заранее и без поворотно.Что не высказывания Кличко начинает отдыхать.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 19.03.2020 12:44
    +11
    Неодуме... чего,чего?
    Barsa2019
      Barsa2019, 19.03.2020 12:42
    +16
    Эх, Александр, потерянный ты человек к сожалению для украинского народа.Что-то кум твой Вася молчит.Вам , боксерам , лучше молчать, чем говорить....хотя в вашем случае уже поздно
    Rodion Manko
      Rodion Manko, 19.03.2020 12:27
    +19
    Диагноз Ссаши Усика - православие отбитого головного мозга. Хотя некоторые ученые утверждают что мозга у этого кацапопитека не было от рождения.
    ManUtd
    online
      ManUtd, 19.03.2020 12:11
    +13
    Повторяю для боксеров - это хеппивирус
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 19.03.2020 12:07
    +19
    Хворий на цапавірус...
    Ва Са
      Ва Са, 19.03.2020 12:03
    +13
    Якби в нього були мізки не з вати ,то він би - доумєвав .Походеньки до до ворожої Україні - гундяївської церкви , інтелекту тобі не добавлять ,, зрозумій це , бовдур .
    bullyUA
      bullyUA, 19.03.2020 11:53
    +20
    - А в какой концлагерь нас везут?
    - Не знаю, не интересуюсь политикой...
    axylinam
      axylinam, 19.03.2020 11:50
    +19
    Пусть лучше Усик разберётся с тем,что у него в голове происходит
    kerch30
    online
      kerch30, 19.03.2020 11:42
    +16
    Александр УсикОВ
    Футбол в квадрате
    online
      Футбол в квадрате, 19.03.2020 11:41
    +21
    Я и сам не понимаю почему Александр это русское имя, почему Крым божий и почему я иногда несу такой бред!
    bullyUA
      bullyUA, 19.03.2020 11:53
    +20
    - А в какой концлагерь нас везут?
    - Не знаю, не интересуюсь политикой...
    Romka
      Romka, 19.03.2020 11:19
    +20
    Так сходи в церковь УПЦ МП перецелуй все иконы и к тебе прийдет озарение обязательно.
    Rodion Manko
      Rodion Manko, 19.03.2020 12:27
    +19
    Диагноз Ссаши Усика - православие отбитого головного мозга. Хотя некоторые ученые утверждают что мозга у этого кацапопитека не было от рождения.
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 19.03.2020 12:07
    +19
    Хворий на цапавірус...
    axylinam
      axylinam, 19.03.2020 11:50
    +19
    Пусть лучше Усик разберётся с тем,что у него в голове происходит
    Barsa2019
      Barsa2019, 19.03.2020 12:42
    +16
    Эх, Александр, потерянный ты человек к сожалению для украинского народа.Что-то кум твой Вася молчит.Вам , боксерам , лучше молчать, чем говорить....хотя в вашем случае уже поздно
    kerch30
    online
      kerch30, 19.03.2020 11:42
    +16
    Александр УсикОВ
    Kantemirov
      Kantemirov, 19.03.2020 11:34
    +14
    Алєксандр, нагадую, ти хворий хеппівірусом😷
    Александр Плесконос
      Александр Плесконос, 19.03.2020 11:29
    +14
    Я ничего не понимаю почему я ничего не понимаю!
    ManUtd
    online
      ManUtd, 19.03.2020 12:11
    +13
    Повторяю для боксеров - это хеппивирус
    Ва Са
      Ва Са, 19.03.2020 12:03
    +13
    Якби в нього були мізки не з вати ,то він би - доумєвав .Походеньки до до ворожої Україні - гундяївської церкви , інтелекту тобі не добавлять ,, зрозумій це , бовдур .
    Владимир Копяк
      Владимир Копяк, 19.03.2020 11:38
    +12
    Хоругву ему в руки и пусть ходит вокруг спортзала, коронавурус отгоняет, после тринировки, конечно...
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 19.03.2020 12:44
    +11
    Неодуме... чего,чего?
    Pro100ecspert
      Pro100ecspert, 20.03.2020 02:51
    +9
    Усик не знає щов нього в голові відбувається, нете що в світі
    Богдан Саженко
      Богдан Саженко, 19.03.2020 15:12
    +9
    Сцака Фууу -сик..говорить він ,а соромно усій Україні
    Noname NoSecondName
      Noname NoSecondName, 20.03.2020 10:30
    +8
    После слова недоумевает ничего писать не нужно. Он всегда недоумевает.
    pl2012ua
      pl2012ua, 20.03.2020 01:28
    +8
    кости пресвятых бомжей надеюсь поцеловал с 70 тыс дуралеев в московии
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 19.03.2020 18:03
    +8
    Вы удивляетесь высказываниям Усика? У нас президент Украины - полный болван и дебилоид, а вы от усика чего-то хотите?
    BekXan
      BekXan, 19.03.2020 15:09
    +8
    Такое впечатление что Усику мозги уже отбили заранее и без поворотно.Что не высказывания Кличко начинает отдыхать.