Кабмін планує заборонити спортивні змагання в Україні

Питання буде розглянуто 11 березня

Кабмін планує заборонити спортивні змагання в Україні
© КМУ. Прем'єр-міністр України Денис Шмигаль

Кабінет міністрів на своєму засіданні в середу, 11 березня, розгляне питання введення загальнонаціонального обмеження у вигляді заборони на проведення спортивних змагань та інших масових заходів.

Причиною є поширення коронавірусу. В Україні поки був 1 підтверджений випадок захворювання.

«Завтра відбудеться засідання уряду, на якому буде прийнято рішення про застосування обмежень», - розповів співрозмовник агентства.

Раніше повідомлялося, що футбольний матч Польща - Україна пройде без уболівальників.

Читайте також: Коронавірус атакує. Всі матчі і події, на які вплинула епідемія

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Інтерфакс-Україна

(13 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    AK_228
    online
      AK_228, 11.03.2020 09:56
    +2
    Bolshoi, 11.03.2020 09:52
    ЧУ надо оставить однозначно, а вот КУ не является массовым мероприятием, и его надо доиграть однозначно.
    Bolshoi
      Bolshoi, 11.03.2020 09:52
    -1
    ЧУ надо оставить однозначно, а вот КУ не является массовым мероприятием, и его надо доиграть однозначно.
    Bolshoi
      Bolshoi, 11.03.2020 09:50
    -2
    Д. Быков, 11.03.2020 09:46
    А, так ты про гoвнoдинамо здесь кукарекаешь. Так бы сразу и тявкнуло, лошьё недоделанное, бхахахаха!
    Про Динамо кукарекаешь здесь ты, правда давненько этого не делал. Болезненные воспоминания?
    Д. Быков
    online
      Д. Быков, 11.03.2020 09:46
    -1
    Bolshoi, 11.03.2020 09:43
    Лохи, это не чемпионы. Столько бабла и сил положить за первое место, а по итогу хер в сраку
    А, так ты про гoвнoдинамо здесь кукарекаешь. Так бы сразу и тявкнуло, лошьё недоделанное, бхахахаха!
    Bolshoi
      Bolshoi, 11.03.2020 09:43
    -6
    Д. Быков, 11.03.2020 09:34
    Гу-гу, гугнявое шубное гoвнo, гу-гу. Шахтёр уже чемпион, а ты и твоя димама дружно сосёте с проглотом!
    Лохи, это не чемпионы. Столько бабла и сил положить за первое место, а по итогу хер в сраку
    ZaE
      ZaE, 11.03.2020 09:36
    -2
    Дебилы, себя запретите, гавно зелёное.
    Д. Быков
    online
      Д. Быков, 11.03.2020 09:34
    +4
    Bolshoi, 11.03.2020 09:28
    Не быть кротам чемпионами, а они уже так радовались
    Гу-гу, гугнявое шубное гoвнo, гу-гу. Шахтёр уже чемпион, а ты и твоя димама дружно сосёте с проглотом!
    Bolshoi
      Bolshoi, 11.03.2020 09:28
    -9
    Не быть кротам чемпионами, а они уже так радовались
    zhevasil
      zhevasil, 11.03.2020 09:14
    +5
    Вот он новый министр уже в работе, а мы надеялись хоть этот экономикой займется...
    andreypoltava234
      andreypoltava234, 11.03.2020 08:24
    +3
    doktor09, 11.03.2020 08:06
    Видать, у кого IQ больше100-наверх не попадают, фильтр такой система установила...
    там высокий айкью) логика просто другая....всё во вред)) просто не всё могут..люди мешают..вот и делают, что могут))
    doktor09
    online
      doktor09, 11.03.2020 08:06
    +4
    Видать, у кого IQ больше100-наверх не попадают, фильтр такой система установила...
    Sunrise
      Sunrise, 11.03.2020 02:25
    +9
    Я не специалист, но чисто интуитивно: отменить - решение хуже чем проводить без зрителей.
    Ну и если у нас такие меры при одном заболевшем, то как-то несоразмерно, нет? Или у нас уже тысяча больных? Из которых уже 950 вылечилось и никогда не узнают что переболели тем самым "великим и ужасным"?
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 11.03.2020 01:18
    +14
    Та метро на хрен с маршрутками запретите, о где рассадники
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 11.03.2020 01:09
    +16
    ll_pogulianka_ll, 11.03.2020 00:40
    Ага,коронавірус спорт любить!!!На спортивні змагання око поклав! (чинуші реально дибіли-в транспорті громадському,магазинах,барах,ресторанах,
    базарах,спортклубах,підприємствах і т.д.,все під контролем??)
    Можно добавить список запретов-театры и кинотеатры,медицинские и учебные учреждения,магазины и пр. места общения людей... Маразм крепчает. Воистину,-пошли дурня Богу молитися, так він і лоба наб'є-.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 11.03.2020 00:55
    +22
    Це буде саме дебільне та не послідовне рішення! Якщо вже вводити обмеження то його треба робити в усіх галузях життя-робота,транспорт ,розважальні міроприємства тощо. А заборонити самі спортивні змагання це простий піар для галочки. Користі нуль а шкоди багато.
    acfred
      acfred, 11.03.2020 00:43
    +13
    цирк) какие именно мероприятия, футбол - его и так особо не смотрит никто, на другие виды спорта и так не особо ходят (разве что баскетбол), забеги и марафоны так может ограничения ввести?
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 11.03.2020 00:40
    +21
    Ага,коронавірус спорт любить!!!На спортивні змагання око поклав! (чинуші реально дибіли-в транспорті громадському,магазинах,барах,ресторанах,
    базарах,спортклубах,підприємствах і т.д.,все під контролем??)
    roman_kros
      roman_kros, 11.03.2020 00:34
    +17
    Клоунада, лиш би попіаритися і показати типу турботу...
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 11.03.2020 00:26
    +2
    серж жорж, 10.03.2020 23:54
    почему не проводить без зрителей
    наверное потому, что долетать и доезжать до мест соревнований придётся с незрителями.
    Michael Savchyn
    online
      Michael Savchyn, 11.03.2020 00:24
    +11
    карґо-культ коронавірусу.
    воно тупо некомпетентне.
    наприклад, футбольний чемпіонат можна завершити, але матчі проводити без глядачів.
    одні ідіоти вже скасували жіночий турнір по тенісу в Індіан Велзі і його можна було провести без глядачів, але заробити хоча би з прав по трансляції ігор, хоча аналогічний чоловічий турнір відбудеться
    Fangold
      Fangold, 10.03.2020 23:20
    +33
    На стадіон і так ніхто не ходить, можна догравати
    kvv1404
    online
      kvv1404, 11.03.2020 00:55
    +22
    Це буде саме дебільне та не послідовне рішення! Якщо вже вводити обмеження то його треба робити в усіх галузях життя-робота,транспорт ,розважальні міроприємства тощо. А заборонити самі спортивні змагання це простий піар для галочки. Користі нуль а шкоди багато.
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 11.03.2020 00:40
    +21
    Ага,коронавірус спорт любить!!!На спортивні змагання око поклав! (чинуші реально дибіли-в транспорті громадському,магазинах,барах,ресторанах,
    базарах,спортклубах,підприємствах і т.д.,все під контролем??)
    roman_kros
    online
      roman_kros, 11.03.2020 00:34
    +17
    Клоунада, лиш би попіаритися і показати типу турботу...
    Andy Chak
      Andy Chak, 10.03.2020 23:29
    +17
    25 бухаріків на стадіоні один одного заразять хіба що бажанняи піти посцяти після пива)))
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 11.03.2020 01:09
    +16
    ll_pogulianka_ll, 11.03.2020 00:40
    Ага,коронавірус спорт любить!!!На спортивні змагання око поклав! (чинуші реально дибіли-в транспорті громадському,магазинах,барах,ресторанах,
    базарах,спортклубах,підприємствах і т.д.,все під контролем??)
    Можно добавить список запретов-театры и кинотеатры,медицинские и учебные учреждения,магазины и пр. места общения людей... Маразм крепчает. Воистину,-пошли дурня Богу молитися, так він і лоба наб'є-.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 11.03.2020 01:18
    +14
    Та метро на хрен с маршрутками запретите, о где рассадники
    Alex__Romanov
      Alex__Romanov, 10.03.2020 23:55
    +14
    Коментар згорнуто. Показати
    Ай идиоты. С Европы всё в тупую копируют?
    acfred
    online
      acfred, 11.03.2020 00:43
    +13
    цирк) какие именно мероприятия, футбол - его и так особо не смотрит никто, на другие виды спорта и так не особо ходят (разве что баскетбол), забеги и марафоны так может ограничения ввести?
    Michael Savchyn
    online
      Michael Savchyn, 11.03.2020 00:24
    +11
    карґо-культ коронавірусу.
    воно тупо некомпетентне.
    наприклад, футбольний чемпіонат можна завершити, але матчі проводити без глядачів.
    одні ідіоти вже скасували жіночий турнір по тенісу в Індіан Велзі і його можна було провести без глядачів, але заробити хоча би з прав по трансляції ігор, хоча аналогічний чоловічий турнір відбудеться
    серж жорж
      серж жорж, 10.03.2020 23:54
    +11
    почему не проводить без зрителей
    Sunrise
    online
      Sunrise, 11.03.2020 02:25
    +9
    Я не специалист, но чисто интуитивно: отменить - решение хуже чем проводить без зрителей.
    Ну и если у нас такие меры при одном заболевшем, то как-то несоразмерно, нет? Или у нас уже тысяча больных? Из которых уже 950 вылечилось и никогда не узнают что переболели тем самым "великим и ужасным"?
    zhevasil
      zhevasil, 11.03.2020 09:14
    +5
    Вот он новый министр уже в работе, а мы надеялись хоть этот экономикой займется...
    Д. Быков
    online
      Д. Быков, 11.03.2020 09:34
    +4
    Bolshoi, 11.03.2020 09:28
    Не быть кротам чемпионами, а они уже так радовались
    Гу-гу, гугнявое шубное гoвнo, гу-гу. Шахтёр уже чемпион, а ты и твоя димама дружно сосёте с проглотом!
    doktor09
    online
      doktor09, 11.03.2020 08:06
    +4
    Видать, у кого IQ больше100-наверх не попадают, фильтр такой система установила...
    andreypoltava234
      andreypoltava234, 11.03.2020 08:24
    +3
    doktor09, 11.03.2020 08:06
    Видать, у кого IQ больше100-наверх не попадают, фильтр такой система установила...
    там высокий айкью) логика просто другая....всё во вред)) просто не всё могут..люди мешают..вот и делают, что могут))
    AK_228
    online
      AK_228, 11.03.2020 09:56
    +2
    Bolshoi, 11.03.2020 09:52
    ЧУ надо оставить однозначно, а вот КУ не является массовым мероприятием, и его надо доиграть однозначно.
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 11.03.2020 00:26
    +2
    серж жорж, 10.03.2020 23:54
    почему не проводить без зрителей
    наверное потому, что долетать и доезжать до мест соревнований придётся с незрителями.