Залишайся, хлопчик, з нами, будеш нашим королем!

Sport.ua - про те, чому футболісти, які належать «Динамо», феєрять де завгодно, тільки не в Києві

Залишайся, хлопчик, з нами, будеш нашим королем!
© Динамо від Шурика. Владислав Супряга

...28 серпня 2018 року, в вирішальному матчі за право зіграти в груповому етапі Ліги чемпіонів, київське «Динамо» в рідних стінах приймало «Аякс». Після виїзних 3:1 на користь амстердамської команди, шансів на загальний успіх у «біло-синіх» було, загалом, небагато. Але спроба - не катування. Наставник динамівців Олександр Хацкевич вирішив в якості «останнього аргументу королів» кинути в бій молодого нападника Супрягу.

Влад відіграв в тому поєдинку від дзвінка до дзвінка, виконуючи функції єдиного нападника. Виконував не найкращим чином - будемо відверті. Хоча, з іншого боку, а хто в тому поєдинку з динамівського складу зіграв краще? Ну, хіба що Бойко. Після матчу, що закінчився нульовою нічиєю, президент «Динамо» Ігор Суркіс, віддаючи належне силі суперника, в серцям зронив свою фразу, що стала практично крилатою, - про те, що краще грати в Лізі Європи, ніж бути хлопчиками для биття в Лізі чемпіонів. Зрозуміти динамівського керівника можна - суперник виявився на голову сильнішим. Тільки ось як зрозуміти те, що фактично головним за той провальний поєдинок був «призначений» Супряга? Так, саме на 18-річного пацана повісили тоді майже всіх собак.

***

У підсумку футболіст, котрий тільки-но прийшов у «Динамо» з «Дніпра-1», був змушений вирушити у зворотному напрямку, в оренду. Його банально списали. А хіба не так? Після гучного переходу нібито за шість мільйонів чи то євро, чи то гривень (хоча, за наявною інформацією, Супряга дістався киянам зовсім безкоштовно) і ще більш гучних слів про те, що до Києва «приїхав новий Блохін», цьому «новому Блохіну» просто не дали шансу. Його кинули під танк під назвою «Аякс», і Супряга благополучно «загинув». Скажіть на милість, а хто б «вижив»? Всі ми пам'ятаємо той феноменальний «Аякс» - у тодішнього «Динамо» просто не було шансів.


Главком

Подейкують, Влад дуже переживав після того поєдинку. Його банально «зацькували». А він, опинившись наодинці зі своїми проблемами, просто замкнувся і не зміг з ними впоратися. Лише в «Дніпрі-1» Супряга став потроху відтавати. Він там був у своєму середовищі, серед рівних. До того ж, що, напевно, більш показово, молодий футболіст відчував довіру і підтримку тренерського штабу. Щось подібне він відчував і в юнацькій збірній України, з якою в минулому році став чемпіоном світу серед 20-річних. Але ні гольовий апетит Владислава, що знову розігрався в дніпровському клубі, ні титул чемпіона світу не переконав його «метрополію» в тому, що цього футболіста потрібно повертати, дати йому ще один шанс. Ні, в «Динамо» вирішили йти іншим шляхом. Буено, Соль, Родрігеш, Каргбо - ось на кого робили ставку в атаці динамівські тренери. А власні вихованці були змушені шукати щастя, в кращому випадку, по орендах.

***

І, що показово, вони це щастя знаходили. Практично всюди - в «Олімпіку», «Колосі», «Карпатах», «Зорі», «Дніпрі-1». Не кажучи вже про «Гент», хоча там трохи інша історія. З одного боку, можна і потрібно віддавати належне тренерам дитячо-юнацьких динамівських шкіл, а також наставникам динамівської Академії за вміння все так же, як і в минулі славні роки, знаходити таланти. Але, з іншого боку, на відміну від тих колишніх великих часів, головна динамівська команда не може скористатися плодами роботи свого ж «підрозділу». Від тренера «Динамо» вимагають миттєвого результату, тому йому типу невигідно возитися з молоддю, скільки б талановитою вона не була. Так, навіть при такій методиці в першу команду прослизають унікуми на кшталт Миколенка та Циганкова, але це, скоріше, виняток із правил.

Дозволили зіграти на свою голову! Супряга зробив хет-трик у ворота Динамо

Що стосується динамівського керівництва, то воно в «середній» його частині, тобто наближені, але все одно не рівня президенту, просто надувають щоки і згадують на дозвіллі, як колись щось вигравали. Це їх головна робота. Брати відповідальність на себе ніхто не хоче. Загалом, як і працювати по-справжньому. Клубу просто необхідний справжній, працюючий менеджмент. Зокрема, спортивний директор, який би мав повноваження не тільки неформально спілкуватися з динамівським президентом, а й називати речі своїми іменами, бути в курсі всіх подій і тенденцій, визначати трансферну політику. Причому визначати не так, щоб шарахатися від однієї крайності в іншу, від Краснікова до Шаблія, від Шаблія до Селюка, вишукуючи власну вигоду. Потрібно мати яйця, щоб сказати – «люди добрі, що ж ми творимо?! У нас же є свої чудові молоді кадри, а ми премо в команду відвертий непотріб, переплачуючи за нього в рази. У нас є вже фактично готові гравці для першої команди, які грають в «Зорі» або «Дніпрі-1», давайте ми їх повернемо, дамо їм шанс, а не убогим пташенятам «знавця бельгійського футболу».


ФК Зоря. Богдан Леднєв і Назарій Русин

На жаль, але поки що такого менеджера в Києві немає. Не в останню чергу через це про успіхи футболістів, які належать «Динамо», ми дізнаємося, коли вони «світяться» в інших колективах. Майже списаний Русин розцвів у «Зорі» - і його повернули. Навіть Родрігеш виявився не безнадійним - забиває в Туреччині. Второваною стежкою напевно підуть і Леднєв з Тимчиком. А Супряга - тим більше. Після трьох забитих м'ячів за 19 хвилин у ворота «Динамо», цього хлопця точно повернуть в міжсезоння. У всякому разі, за нашою інформацією, після 1:3 в Дніпрі і геройства Супряги динамівський президент не на жарт розсердився. Подейкують, під його гарячу руку потрапив не тільки нинішній тренерський штаб, а й люди, які відповідають за селекцію.

***

До речі, вам цікаво, чому в матчі проти «Динамо» міг грати Супряга, який належить київському клубу, але не міг грати теж йому підпорядкований Булеца? Нам кажуть, що це так прописано в умовах орендної угоди між двома клубами. Може, воно й так - ніхто ж свічку при цьому не тримав. Але, за даними нашого добре обізнаного джерела, рішення про допуск того чи іншого орендованого футболіста керівництво «Динамо» приймає безпосередньо перед кожним матчем з командами, де є такі гравці. Тобто, грубо кажучи, «Динамо» дивиться не стільки на умови оренди, скільки на, скажімо так, потенційну загрозу від того чи іншого орендного гравця. Цього разу порахували, що Булеца, на відміну від Супряги, може більше нашкодити команді. Трохи прорахувалися...


СК Дніпро-1

Напевно, це добре, що хоча б в такий ось спосіб до «Динамо» доходить, що своїми кваліфікованими та перспективними кадрами розкидатися не можна. Не миттям, так катанням. Вже краще нехай так, аніж ніяк.

Тільки ось в цій історії стовідсотково є і буде подвійне дно. Чомусь так виходить, що динамівська молодь розквітає за Вернидуба, Скрипника, Гомеса, Костишина чи Михайленка, але, приходячи/повертаючись в «Динамо» до старого-доброго Хацкевича/Михайличенка, продовжує животіти або на лавці, або в прострації. Останнє яскраве тому підтвердження - Русин. Вибачте, але чомусь здається, що навіть якщо Супряга і Леднєв повернуться влітку в «Динамо», вони при нинішньому головному тренерові навряд чи будуть феєрити. Зараз там інші пріоритети - «курс молодого бійця», «бельгійський вектор», «чому ви не говорите про ВАР»...

Ігорю Михайловичу, може, вже пора вирубати під корені всю цю єресь?

Валерій ВАСИЛЕНКО

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(47 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 02.03.2020 09:47
    0
    DARK SIDE, 29.02.2020 17:32
    я болельщик ДК и я всегда говорил, что нужно наиграть Супрягу. Нужно, чтобы он полностью акклиматизировался и сыгрался с игроками! Буду рад, если Русин и Супряга будут два молодых нападающих Динамо! И нахер те легионеры. Если даже у молодых наших не получается чего то, то нужно им подсказывать, как действовать и передавать им опыт и пищу для размышлений. Лучше своих молодых воспитывать качественно, чем давать время легионерам, которые слабые ибо сильные не хотят в УПЛ идти. Потому лучший вариант получить сильных игроков - это воспитать их!!!
    Это так (по крайней мере - для Динамо). Только вот беда: для этого нужен сильный "воспитатель", а чтобы дорасти до этой мысли - нужен сильный президент клуба. В сегодняшнем Динамо нет второго, потому и не будет первого из перечисленных.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 02.03.2020 09:43
    0
    Александр Педенко, 29.02.2020 14:00
    Ух ты как написал!
    Но она ни о чем! Супряга - воспитаник "Днепра". Даже не "Днепра-1"...
    А то что ШД и ДК стараются выбрать все сливки из детского футбола Украины - лет 15 ни для кого не секрет.
    А дальше... С учетом их "задач" допускать к играм нестабильную молодежь чревато. И получается "сам не гам, но другому - не дам".
    Не совсем так. Если бы Шахтер "старался выбрать все сливки"... - то Динамо бы доставались только те, от кого он УЖЕ ОТКАЗАЛСЯ или те, кто ПРИНЦИПИАЛЬНО за Динамо (или против Шахты) - ибо немножко разные у них фин. возможности.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 02.03.2020 09:40
    0
    digsum, 29.02.2020 13:46
    У тебя триггер какой-то сработал?
    Ладно, отвечаю по порядку:
    "*более лучших клубов в стране просто нет* о чем ты? Динамо за чемпионство.."
    О том, что для пришедших в ДК - это потолок в Украине. Ты много знаешь тех, кто старался играть лучше в ДК, чтобы перейти в ШД?
    ---
    "И почему заграница страшная?"
    Потому, что за год из перспективного игрочелы ты можешь стать никому не нужной обузой. Если футболистам в золотых клетках Европа не страшна, то почему они не спешат переходить туда?
    ---
    "У нас вся Украина там сидит"
    Не равняй тех, кто с 2 тыс грн стал получать 2 тыс евро с теми, кому и тут неплохо живется.
    Можно кое что добавить: по первому пункту - проходит из недавних разве что Мораес;
    по второму - потому что в Европу идут ТОЛЬКО те, кто чувствует, что он способен на большее. Иначе - им просто не заставить себя покинуть нашу "зону комфорта";
    по третьему - полностью согласен. Именно потому из наших футболистов туда (в евроклубы ВООБЩЕ) ЛЕГКО переходят только те, кто и здесь вкалывает, но "сидит на бобах", или кому нечего терять.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 02.03.2020 09:33
    0
    DARK SIDE, 29.02.2020 12:50
    Почему Супряга не играет в Динамо???
    А КТО, кроме (временами) Вербича - в сегодняшнем Динамо ИГРАЕТ?
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 02.03.2020 09:31
    0
    Виктор Иванов, 29.02.2020 12:07
    Динамо Киев два раза брал КК. Стата.
    КК два раза брал Динамо (Украина). Не путайте тот клуб и сегодняшнее ВКДК!
    babulia75
      babulia75, 01.03.2020 14:58
    0
    Дивно що автор статті звертається наприкінці до суркіса:
    "Игорь Михайлович, может, уже пора пресечь на корню всю эту ересь?"
    хоча саме сурок і є творець цієї самої ересі..... сам себе має "пресечь"?
    Алексей Рыков
      Алексей Рыков, 29.02.2020 19:12
    +10
    Вообще то Супряга это в первую очередь воспитанник академии Днепра, а ни как Динамо
    DARK SIDE
      DARK SIDE, 29.02.2020 17:32
    +3
    я болельщик ДК и я всегда говорил, что нужно наиграть Супрягу. Нужно, чтобы он полностью акклиматизировался и сыгрался с игроками! Буду рад, если Русин и Супряга будут два молодых нападающих Динамо! И нахер те легионеры. Если даже у молодых наших не получается чего то, то нужно им подсказывать, как действовать и передавать им опыт и пищу для размышлений. Лучше своих молодых воспитывать качественно, чем давать время легионерам, которые слабые ибо сильные не хотят в УПЛ идти. Потому лучший вариант получить сильных игроков - это воспитать их!!!
    kaprizlink
      kaprizlink, 29.02.2020 17:02
    0
    TimurKhAI, 29.02.2020 16:53
    ... по имеющейся информации ...
    ... Поговаривают ...
    ... по нашей информации ...
    ... Поговаривают ...
    ... по данным нашего хорошо осведомленного источника ...
    -----------------------------------------
    Обожаю такие статьи
    Так это же Валерка писал...)
    TimurKhAI
      TimurKhAI, 29.02.2020 16:53
    +1
    ... по имеющейся информации ...
    ... Поговаривают ...
    ... по нашей информации ...
    ... Поговаривают ...
    ... по данным нашего хорошо осведомленного источника ...
    -----------------------------------------
    Обожаю такие статьи
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 29.02.2020 16:18
    -3
    Олег Кулініч, 29.02.2020 15:13
    Хреново, что в Супряги контракт еще на 4 года с дырявым клубом. Если Влад мужик, за такие приколы (сделали крайним за матч с Аяксом, отправили в аренду), он должен сейчас с мыслью поскорей избавиться от того контракта жить. Но, увы, он не мужик. Да надо было радоваться аж сатанеть каждому голу в ворота клуба, который тебя унизил, а не пальчики с глазами вниз опускать. Показывая свою зависимость и холуйство. В Шахте есть молодой бразила (не помню кто, кажись Додо), который за схожие приколы, которые с ним проделывал бразильский гранд, считая, что он никуда не денется, - в результате оказался в Украине, а очень скоро будет играть в европейском топ-клубе. Если 90% молодых украинских игроков, что-бы с ними не исполняли динама или шахта, живут с мыслю вернутся в то же динаму или шахту - будущего у них, как у футболистов - не будет
    Крот , ты болеешь ?
    Алена Остапенко
      Алена Остапенко, 29.02.2020 15:50
    +3
    Туда и мура с капелло щас засунь хрен от етого болота отмоются потом
    Великий комбинатор
      Великий комбинатор, 29.02.2020 15:49
    +4
    ну все забил пацан три гола и понеслась,следующий тур покажет на что он способен
    есть такая муйня,что игроки обиженные на свой клуб,против него играют в две силы
    dgurkis
    online
      dgurkis, 29.02.2020 15:37
    0
    Зазеркалье ... Государство тройных стандартов во всем ...
    dgurkis
    online
      dgurkis, 29.02.2020 15:37
    0
    Зазеркалье ... Государство тройных стандартов во всем ...
    Barilko
      Barilko, 29.02.2020 15:27
    +6
    Теперь ДК при сдаче в аренду футболиста, будет в его контракте прописывать пункт " о запрете забивать в свои ворота и отдавать голевые")))
    Олег Кулініч
    online
      Олег Кулініч, 29.02.2020 15:13
    0
    Хреново, что в Супряги контракт еще на 4 года с дырявым клубом. Если Влад мужик, за такие приколы (сделали крайним за матч с Аяксом, отправили в аренду), он должен сейчас с мыслью поскорей избавиться от того контракта жить. Но, увы, он не мужик. Да надо было радоваться аж сатанеть каждому голу в ворота клуба, который тебя унизил, а не пальчики с глазами вниз опускать. Показывая свою зависимость и холуйство. В Шахте есть молодой бразила (не помню кто, кажись Додо), который за схожие приколы, которые с ним проделывал бразильский гранд, считая, что он никуда не денется, - в результате оказался в Украине, а очень скоро будет играть в европейском топ-клубе. Если 90% молодых украинских игроков, что-бы с ними не исполняли динама или шахта, живут с мыслю вернутся в то же динаму или шахту - будущего у них, как у футболистов - не будет
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 29.02.2020 14:56
    +6
    Виктор Иванов, 29.02.2020 12:07
    Динамо Киев два раза брал КК. Стата.
    Аякс(вики):
    Кубок Ліги Чемпіонів
    Cup Winner.png Володар (4): 1971, 1972, 1973, 1995
    Cup Finalist.png Фіналіст (2): 1969, 1996
    Суперкубок УЄФА
    Cup Winner.png Володар (3): 1972[88], 1973, 1995
    Cup Finalist.png Фіналіст (1): 1987
    Кубок УЄФА / Ліга Європи
    Cup Winner.png Володар (1): 1991/92
    Cup Finalist.png Фіналіст (1): 2016/17
    Кубок володарів кубків
    Cup Winner.png Володар (1): 1986/87
    Cup Finalist.png Фіналіст (1): 1987/88
    Міжконтинентального кубка
    Cup Winner.png Володар (2): 1972, 1995
    Кубок Інтертото
    Cup Winner.png Володар (1): 1962
    Стата))
    Добровольський Володимир
      Добровольський Володимир, 29.02.2020 14:53
    +2
    Я считаю,если Месси с Роналду захотят закончить с футболом их нужно отдать в такие опытные тренерские руки как в ДК, Нужно бежать от этих горе-тренеров куда подальше...Какой бы Бойко не был плохой,он должен играть в основе.
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 29.02.2020 14:46
    -4
    serge_kr, 29.02.2020 13:38
    Ну с дураком сложно говорить так что давай истеричка , пойди ещё что то придумай в своей больной головке
    Опять подобрал юбку и спетлял?
    vuyko947
    online
      vuyko947, 29.02.2020 10:43
    +23
    Супряге надо оставаться в Днепре, Динамо - это не его команда.
    Akella_147
      Akella_147, 29.02.2020 10:27
    +23
    Спасибо за статью!
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 29.02.2020 11:06
    +13
    Limb-Ur, 29.02.2020 10:57
    Статья заказная, скорее всего Палкиным.
    Палкин забивал, палкин разрешал арендованому игроку играть, палкин проиграл 1-3.
    AK_228
    online
      AK_228, 29.02.2020 13:38
    +12
    Главное чтобы пацана с перепугу обратно в динамо не забрали Развивайся, парень!!
    DidOk
    online
      DidOk, 29.02.2020 10:48
    +11
    Динамо дно ще не пробило ?
    Алексей Рыков
      Алексей Рыков, 29.02.2020 19:12
    +10
    Вообще то Супряга это в первую очередь воспитанник академии Днепра, а ни как Динамо
    kvv1404
      kvv1404, 29.02.2020 12:36
    +9
    Limb-Ur, 29.02.2020 10:57
    Статья заказная, скорее всего Палкиным.
    Якби це була би замовна стаття з боку Палкіна,то вона би навпаки була би про те що в клубі Динамо все добре,команда рухається в вірному напрямку,просто треба почекати і наполегливо працювати.
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 29.02.2020 12:02
    +9
    Виктор Иванов, 29.02.2020 11:59
    И?
    Хетафе - Аякс 2:0, 1:2
    Просто стата.
    Аякс - полуфиналист прошлогодней ЛЧ.
    Просто стата.
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 29.02.2020 11:03
    +8
    Уверен Что даже обладатель золотого мяча блохин в нынешней динаме, при существующем управлении и руководстве не заиграл бы. И золотой мяч не выиграл бы.
    С супрягой все ясно. Вернут и сгноят на лавке.
    Автор статьи много пишет с чем я не согласен, но тут наоборот. Во многом согласен.
    Barilko
      Barilko, 29.02.2020 15:27
    +6
    Теперь ДК при сдаче в аренду футболиста, будет в его контракте прописывать пункт " о запрете забивать в свои ворота и отдавать голевые")))
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 29.02.2020 14:56
    +6
    Виктор Иванов, 29.02.2020 12:07
    Динамо Киев два раза брал КК. Стата.
    Аякс(вики):
    Кубок Ліги Чемпіонів
    Cup Winner.png Володар (4): 1971, 1972, 1973, 1995
    Cup Finalist.png Фіналіст (2): 1969, 1996
    Суперкубок УЄФА
    Cup Winner.png Володар (3): 1972[88], 1973, 1995
    Cup Finalist.png Фіналіст (1): 1987
    Кубок УЄФА / Ліга Європи
    Cup Winner.png Володар (1): 1991/92
    Cup Finalist.png Фіналіст (1): 2016/17
    Кубок володарів кубків
    Cup Winner.png Володар (1): 1986/87
    Cup Finalist.png Фіналіст (1): 1987/88
    Міжконтинентального кубка
    Cup Winner.png Володар (2): 1972, 1995
    Кубок Інтертото
    Cup Winner.png Володар (1): 1962
    Стата))
    Yuriy Smoliy
      Yuriy Smoliy, 29.02.2020 13:11
    +6
    Пока не забудут лозунг "С Динамо в сердце!" - у клуба прогресса не будет.
    Taykitanin
      Taykitanin, 29.02.2020 11:52
    +6
    Заказная статья или нет, без разницы, то что Динамо не использует игроков на 100 проц., это правда, прогрес игроков в Динамо-исключение из правил. Виновных нет.
    digsum
      digsum, 29.02.2020 11:28
    +6
    В ШД бразильцы хорошо играют видя перед собой примеры Виллиана, Фернандиньо и Косты. Когда ДК создаст условия для наигрывания игроков для коммерческой выгоды вместо сбрасывания балласта, тогда и футболисты перестанут деградировать. Начать можно хотя бы с понижения зарплат игроков до среднестатической по чукру. В общем, придумать какую-то бизнес-модель. Но это к сожалению, не про Суркиса.
    Т. Артём
      Т. Артём, 29.02.2020 13:17
    +5
    Виктор Иванов, 29.02.2020 12:07
    Динамо Киев два раза брал КК. Стата.
    А что это? Типа кубок УЕФА или как интертото был раньше? Явно не лига чемпионов. И когда это было? Деды видели?)))
    serge_kr
      serge_kr, 29.02.2020 13:16
    +5
    Тебе не надоело позориться , если не можешь ответить то лучше уже помолчи, ей богу как дурачок требующий все время что то доказать
    OKs100
      OKs100, 29.02.2020 13:07
    +5
    Просто в Динамо очень давно не было тренера, то что есть сейчас, это не тренера, а музейные экспонаты.
    K_Sarioglo@i.ua
      K_Sarioglo@i.ua, 29.02.2020 12:58
    +5
    DARK SIDE, 29.02.2020 12:50
    Почему Супряга не играет в Динамо???
    Потому что там его талант угробят своей бездарностью Суркис и Михайличенко(любое другое назначенное Сурком "сердце").
    serge_kr
      serge_kr, 29.02.2020 12:29
    +5
    Все правда, только Суркис и дальше будет гнобить и уничтожать ДК, а дно ещё не пробито
    Великий комбинатор
      Великий комбинатор, 29.02.2020 15:49
    +4
    ну все забил пацан три гола и понеслась,следующий тур покажет на что он способен
    есть такая муйня,что игроки обиженные на свой клуб,против него играют в две силы
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності