ВІДЕО. Це наш Зідан! Степаненко виконав феноменальний фінт!

Перед матчем ЛЄ Тарас подивився в YouTube, як фінтив Неймар

ВІДЕО. Це наш Зідан! Степаненко виконав феноменальний фінт!
© УЄФА. Марлос, Степаненко і Кривцов

Феноменальну гру видав Тарас Степаненко в матчі-відповіді 1/16 фіналу Ліги Європи між «Бенфікою» і «Шахтарем» (3:3).

Півзахисник донецького клубу, який став найкращим гравцем за версією Sport.ua, забив ключовий гол в матчі, а в компенсований час поєдинку здивував усіх вболівальників фантастичним фінтом імені Зінедіна Зідана!

Після гри Тарас Степаненко прокоментував свій фінт так: «Я спочатку незручно прийняв, а потім думаю, що вже втрачати нічого – вийшло! Я сьогодні в YouTube дивився, як Неймар так робив».

Атакуючий хавбек Марлос похвалив Тараса: «Фінт Степаненка? Так, дуже здорово, класний фінт. До речі, це я його навчив!»

Дивіться відео фінта Степаненка а-ля Зідан:

 

Відео ключового голу Степаненка у ворота «Бенфіки»:

Раніше Степаненко вже показував бразильські фінти (вересень 2018):

Сам Марлос теж демонстрував фінт Зідана (жовтень 2018):

 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(43 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    JulikoB
      JulikoB, 28.02.2020 21:18
    -4
    Какая команда такой и Зидан.
    Serhii Kibkalo
      Serhii Kibkalo, 28.02.2020 18:27
    -3
    А де відео?
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 28.02.2020 18:21
    +1
    Burfly Monkey, 28.02.2020 17:40
    чуть не травмировался от такого финта, спина уже не молодая.
    когда опорник чудит такие вещи как неудавшиеся финты, сложнейшие пассы одновременно назад и в противоход, а итогом этих действий стала боль в пояснице и как следствие -1 игрок ценральной линии на минуту-другую(он ведь пешком ходил)... его действия могу назвать только как большая глупость
    зато КРАСИВА ТО КАААК
    Ещё расскажи как в гандболе бросают с нулевого угла Зачем? Можно убиться вообще.
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 28.02.2020 18:17
    0
    Это наш Тарас, который всегда играет.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 28.02.2020 18:13
    +1
    Ще одне спростування дебільної думки,що техника дається від народження.Працювати треба.
    Алексей Рудь
      Алексей Рудь, 28.02.2020 18:05
    +1
    Burfly Monkey, 28.02.2020 17:40
    чуть не травмировался от такого финта, спина уже не молодая.
    когда опорник чудит такие вещи как неудавшиеся финты, сложнейшие пассы одновременно назад и в противоход, а итогом этих действий стала боль в пояснице и как следствие -1 игрок ценральной линии на минуту-другую(он ведь пешком ходил)... его действия могу назвать только как большая глупость
    зато КРАСИВА ТО КАААК
    Бегал, бегал Степа 90 минут, потом развернулся на 360 градусов и все спина не выдержала... какие же коментарии высокоинтелектуальные)
    dima.krot
      dima.krot, 28.02.2020 17:56
    +3
    Вова Чертрогатый, 28.02.2020 17:40
    да, если бы еще после финта передача нормальная получилась, вообще бы огонь было)
    Ага, я тоже заметил. Голова закружилась и мяч повело в сторону разворота))
    dima.krot
      dima.krot, 28.02.2020 17:55
    +5
    Ну так то не зря бразильяны тренируются с Шахтером. Сами учатся тактике, а наших наблатыкивают техникой. Так и должно быть
    Burfly Monkey
      Burfly Monkey, 28.02.2020 17:40
    -6
    чуть не травмировался от такого финта, спина уже не молодая.
    когда опорник чудит такие вещи как неудавшиеся финты, сложнейшие пассы одновременно назад и в противоход, а итогом этих действий стала боль в пояснице и как следствие -1 игрок ценральной линии на минуту-другую(он ведь пешком ходил)... его действия могу назвать только как большая глупость
    зато КРАСИВА ТО КАААК
    Вова Чертрогатый
      Вова Чертрогатый, 28.02.2020 17:40
    +9
    да, если бы еще после финта передача нормальная получилась, вообще бы огонь было)
    Dukalis12
      Dukalis12, 28.02.2020 17:02
    +12
    Зенедин Тарас😂
    kvv1404
    online
      kvv1404, 28.02.2020 16:59
    +2
    Взагалі якось так непомітно став основним опорніком не тільки в Шахтарі але й в збірній!!!
    dgurkis
    online
      dgurkis, 28.02.2020 16:52
    0
    Ай да Зинедин!
    Dinamo-fan
      Dinamo-fan, 28.02.2020 16:49
    +14
    Финт был конечно хорош, но что это было сразу после? Корявая передача против хода и медленное возвращение на позицию держась за поясницу. Может Степан потянул маленько мышцу от такого резкого разворота?
    Bolshoi
      Bolshoi, 28.02.2020 16:47
    -3
    А вообще то он киргиз.
    Bolshoi
      Bolshoi, 28.02.2020 16:45
    +4
    Не Зидан, а задан, жопой чуть соперника не сбил.
    Booshlater
      Booshlater, 28.02.2020 16:41
    +6
    Степаненко, финт Зидана и ... что же, пас назад, ещё один пас на Пятого, удар - аут для Бенфики.
    Yanykovich
      Yanykovich, 28.02.2020 16:28
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    Согласен дерьмо вон Беседин во финтил даже УЕФА всралось
    ihor7003
    online
      ihor7003, 28.02.2020 16:27
    +21
    Красава! Очень вырос как игрок в последние 2 сезона!
    aleksnayt
      aleksnayt, 28.02.2020 16:27
    +8
    Восточно-европейский Зидан
    ihor7003
    online
      ihor7003, 28.02.2020 16:27
    +21
    Красава! Очень вырос как игрок в последние 2 сезона!
    Dinamo-fan
      Dinamo-fan, 28.02.2020 16:49
    +14
    Финт был конечно хорош, но что это было сразу после? Корявая передача против хода и медленное возвращение на позицию держась за поясницу. Может Степан потянул маленько мышцу от такого резкого разворота?
    Dukalis12
      Dukalis12, 28.02.2020 17:02
    +12
    Зенедин Тарас😂
    Crassus1
      Crassus1, 28.02.2020 16:25
    +11
    Зидан - Степан
    Вова Чертрогатый
    online
      Вова Чертрогатый, 28.02.2020 17:40
    +9
    да, если бы еще после финта передача нормальная получилась, вообще бы огонь было)
    aleksnayt
      aleksnayt, 28.02.2020 16:27
    +8
    Восточно-европейский Зидан
    Booshlater
      Booshlater, 28.02.2020 16:41
    +6
    Степаненко, финт Зидана и ... что же, пас назад, ещё один пас на Пятого, удар - аут для Бенфики.
    dima.krot
      dima.krot, 28.02.2020 17:55
    +5
    Ну так то не зря бразильяны тренируются с Шахтером. Сами учатся тактике, а наших наблатыкивают техникой. Так и должно быть
    Bolshoi
      Bolshoi, 28.02.2020 16:45
    +4
    Не Зидан, а задан, жопой чуть соперника не сбил.
    Yanykovich
      Yanykovich, 28.02.2020 16:28
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    Согласен дерьмо вон Беседин во финтил даже УЕФА всралось
    dima.krot
      dima.krot, 28.02.2020 17:56
    +3
    Вова Чертрогатый, 28.02.2020 17:40
    да, если бы еще после финта передача нормальная получилась, вообще бы огонь было)
    Ага, я тоже заметил. Голова закружилась и мяч повело в сторону разворота))
    kvv1404
    online
      kvv1404, 28.02.2020 16:59
    +2
    Взагалі якось так непомітно став основним опорніком не тільки в Шахтарі але й в збірній!!!
    Кум Кума
      Кум Кума, 28.02.2020 16:22
    +2
    Ага Зидан
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 28.02.2020 18:21
    +1
    Burfly Monkey, 28.02.2020 17:40
    чуть не травмировался от такого финта, спина уже не молодая.
    когда опорник чудит такие вещи как неудавшиеся финты, сложнейшие пассы одновременно назад и в противоход, а итогом этих действий стала боль в пояснице и как следствие -1 игрок ценральной линии на минуту-другую(он ведь пешком ходил)... его действия могу назвать только как большая глупость
    зато КРАСИВА ТО КАААК
    Ещё расскажи как в гандболе бросают с нулевого угла Зачем? Можно убиться вообще.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 28.02.2020 18:13
    +1
    Ще одне спростування дебільної думки,що техника дається від народження.Працювати треба.
    Алексей Рудь
      Алексей Рудь, 28.02.2020 18:05
    +1
    Burfly Monkey, 28.02.2020 17:40
    чуть не травмировался от такого финта, спина уже не молодая.
    когда опорник чудит такие вещи как неудавшиеся финты, сложнейшие пассы одновременно назад и в противоход, а итогом этих действий стала боль в пояснице и как следствие -1 игрок ценральной линии на минуту-другую(он ведь пешком ходил)... его действия могу назвать только как большая глупость
    зато КРАСИВА ТО КАААК
    Бегал, бегал Степа 90 минут, потом развернулся на 360 градусов и все спина не выдержала... какие же коментарии высокоинтелектуальные)
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 28.02.2020 18:17
    0
    Это наш Тарас, который всегда играет.
    dgurkis
    online
      dgurkis, 28.02.2020 16:52
    0
    Ай да Зинедин!