Олег СМАЛІЙЧУК: «Перехід Матвієнка в Арсенал зірвався через Палкіна»

Відомий український агент представляв інтереси лондонського клубу

Олег СМАЛІЙЧУК: «Перехід Матвієнка в Арсенал зірвався через Палкіна»
© ФК Шахтар Донецьк. Микола Матвієнко

Відомий український агент Олег Смалійчук зробив гучну заяву з приводу переходу, що не відбувся: Микола Матвієнко мав перейти з донецького «Шахтаря» в лондонський «Арсенал»:

На думку Смалійчука, трансфер гравця заблокував генеральний директор «Шахтаря» Сергій Палкін.

«Арсенал» дійсно звернувся до мене і до мого партнера Артуро. Звичайно ж, клубом «Арсенал» на наші імена були виписані документи, які ексклюзивно уповноважували нас від імені лондонців вступити в переговори. Це був хороший проект, на якому «Шахтар» заробив би не тільки імідж, але і хороші гроші.

Що завадило цьому трансферу? Це питання варто поставити Палкіну. Цікаво, як він тепер буде дивитися в очі хлопцеві, у якого забрав шанс, можливо, всієї його кар'єри. Зірвав перехід саме Палкін. Але як він буде відповідати і перед ким – це вже не мої проблеми. Єдине, можу додати, що в Європі люди ведуть бізнес з поняттям етики та правил Fair Play, тому напрацьовані українські схематози в європейському футболі не проскакують. Потенційні покупці просто роблять висновки про таких менеджерів  і переключаються на інші варіанти.

Коли закінчиться період трансферів, я буду більше часу і в деталях розповім про весь український футбольний бізнес. Але повірте: таких прикладів, коли Зінченко йде безкоштовно, у нас буде ще багато. Подивіться, наприклад, в тому ж Transfermarkt, якому агенту належить 90 відсотків українських гравців [Вадиму Шаблію]. Ти або підписуєш з ним контракт, або у тебе в клубі все погано. А якщо, наприклад, батьки фізично не сприймають цього агента, нав'язаного менеджментом клубу, єдиний варіант – бігти звідти. Ти або підписуєш, з ким тобі кажуть, або борешся з системою і сидиш на лавці.

Взагалі-то, нам вже давно потрібно пройти очищення, якщо ми хочемо конкурувати в Європі, а не отримувати по 5–6 голів в одному матчі. Тому деяким вітчизняним менеджерам я радив би вже потроху запасатися вазеліном і постійно носити його з собою. Оскільки в будь-який час можуть викликати на килим».

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Футбол 24

(108 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:57
    +1
    wladimir_skidan, 01.02.2020 09:57
    С проблемами в защите продавать можно было только за большие деньги, чтобы иметь возможность купить другого хорошего защитника. И если вина Палкина что он назвал Арсеналу сумму которую тот не захотел платить, то это не вина. П.С. Заявление больше смахивает на обиду из-за неполученных пары миллионов евро комиссионных.
    Совершенно верно, по-моему. Коротко - и по сути!
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:55
    +2
    Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Агенты - не отвечают за свои слова ничем, кроме денег, потерянных на незаключенных контрактах. Потому они ПОСТОЯННО вбрасывают информационные "торпеды" самого различного содержания и направленности. Например, по-моему - еще никто, нигде и никогда не привлек к суду какого-нибудь агента ЗА ЕГО СЛОВА.
    Просто некоторые свои "торпеды" он пускает под своим именем, а некоторые анонимно, но это не значит, что он за них собирается отвечать как-то иначе, чем я сказал вначале.
    П.С. Я уверен, что это именно Смалийчуковы слова пускались через СМИ, чтобы создать у нас (общественности) впечатление о том, что этот контракт "на мази" и остались просто последние штрихи, типа медосвидетельствования, или чего-то еще подобного. А в действительности - САМ клуб Арсенал на Шахтер НЕ выходил, значит для клуба это ВАЖНО, как с ним контактируют. Например, это для него признак серьезности намерений клуба. А несерьезных "уток" футбольно-трансферных - по миру летает сотни и тысячи, чтобы на них реагировать.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:47
    +1
    Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Вопросы к Вам:
    1. А кого Смалийчук смог "трудоустроить" в Шахтер (или из игроков Шахтера - за рубежом)?
    2. А что, Шахтер был ОБЯЗАН с ним разговаривать, даже если Арсенал ему дал разрешение на переговоры?
    3. А вообще - Смалийчук БЫЛ в курсе, КАК Шахтер ведет свои трансферные операции? Возможно у него там агенты игроков подключаются на другом этапе, или занимаются другими вопросами по подписанию контрактов, или вообще - клубы занимаются между собой, а агенту потом платят "бонусы" за содействие, информацию или что там агент может себе поставить в заслугу...
    П.С. Шахтер провел за последние 15 лет множество трансферов своих игроков в сильные европейские чемпионаты (в т.ч. и в Англию), значит у клуба своя система ЕСТЬ, причем точно.
    Я допускаю, что Смалийчук о ней просто "не в курсе"...
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:41
    0
    dim4uk007, 31.01.2020 23:45
    нічого дивного.... шахтар і динамо - це золоті клітки українського футболу.... не розумію дотепер, чому наші молоді футболісти укладають довгострокові угоди з цими командами? .... з такою системою потрібно футболістам вчиняти як зінченко, інакше - це бути вічно перспективним та компостуватись в молодіжці.
    Через таку політику клубів наших перспективних футболістів просто перетримують в нашому слабкому чемпіонаті, не даючи вчасно вийти на новий рівень....і годі потім чекати якихось серйозних досягнень на рівні збірних....наглядний приклад теперішня збірна України, лідерами якої є футболісти із зарубіжних клубів.
    Потрібно перейняти досвід хорватів, які не маючи сильного чемпіонату, виходять в фінал чемпіонату світу, тому що ведуть правильну трансферну політику, не перетримуючи футболістів, а продаючи вчасно за кордон в сильніші ліги, де є можливість надалі прогресувати і виходити на провідні ролі в своїх командах.
    Здається нерозуміння Ваше має коріння в тому, що мислите штампами.
    Немає ніяких "золотих кліток", а є ПІДПИСАНІ футболістами КОНТРАКТИ, які потім вони мають відпрацювати. ХТО їм заважає НЕ УКЛАДАТИ ТАКОГО контракту, розвернутися і йти геть? Ніхто!
    П.С. Вони САМІ погоджуються на ті умови, що підписують в контрактах, то ж - поняття "золота клітка" - це стосується ПСИХОЛОГІЇ САМОГО ГРАВЦЯ, який женеться за грошима, або розраховує на свої перспективи прогресу в сильній команді, потрапляння в основний склад і як результат - підвищення доходів. Це поняття, хоча й ніби-то каже про клуб, але зовсім не стосується клуба!
    ПС.ПС. А ЯКИМ чином буде розпоряджатися клуб гравцем, що уклав з ним контракт - це суто клубна справа. Наші поради тут нічого не змінять, бо треба знати "внутрішню кухню", навчальний, тренувальний процес команди, а також ВЗАЄМИНИ між адміністрацією, тренерським складом і гравцем тощо... - щоб можна було щось справді суттєве їм щодо гравця запропонувати.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:30
    0
    1. Теперь ясно, ко "раззвонил" по всем СМИ о том, что "клубы (А и Ш) согласовали все вопросы по переходу Матвиенко".
    2. А КТО из клуба Арсенал выходил на Шахтер по вопросу приобретения игрока? Агент игрока (данный, да и любой другой) - НЕ является функционером клуба, занимающимся трансферами. Похоже, это АГЕНТУ было нужно осуществить этот переход Матвиенко, а не Арсеналу!
    ПС. Ну и "под занавес": А по поводу "вазелина" - Смалийчук как, на своем опыте проверенный рекомендует, или с чужих слов передает совет?
    Matroskin
      Matroskin, 01.02.2020 16:45
    +2
    Не побачив у дописі Смалійчука головного: яку суму пропонував "Арсенал" і яку хотів "Шахтар"?
    JulikoB
    online
      JulikoB, 01.02.2020 14:56
    0
    Поэтому некоторым отечественным менеджерам я советовал бы уже понемногу запасаться вазелином и постоянно носить его с собой.
    ---------------------------------------------------

    Смалийчук угрожает Палкину сексуальным насилием?
    Да уж, высокие европейские отношения.
    Bolshoi
    online
      Bolshoi, 01.02.2020 13:47
    -1
    serge_kr, 31.01.2020 22:13
    Да только вот Олежка Смалийчук забыл упомянуть что он бы в случае перехода Николая поднял хорошие комиссионные. А Матвиенко после евро сможет перейти не только в Арсенал, так что не нужно венить тут кого то если тебе не дали заработать!
    Там уже очередь из ведущих клубов выстроилась, ждут окончания евро, даже бумажку для записи желающих завели.
    AЛВ
      AЛВ, 01.02.2020 11:54
    -2
    палкін вставляє палки,щоб гравці не переходили в інші клуби....
    wladimir_skidan
      wladimir_skidan, 01.02.2020 09:57
    +3
    С проблемами в защите продавать можно было только за большие деньги, чтобы иметь возможность купить другого хорошего защитника. И если вина Палкина что он назвал Арсеналу сумму которую тот не захотел платить, то это не вина. П.С. Заявление больше смахивает на обиду из-за неполученных пары миллионов евро комиссионных.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 01.02.2020 09:07
    0
    serge_kr, 31.01.2020 22:13
    Да только вот Олежка Смалийчук забыл упомянуть что он бы в случае перехода Николая поднял хорошие комиссионные. А Матвиенко после евро сможет перейти не только в Арсенал, так что не нужно венить тут кого то если тебе не дали заработать!
    А якщо ми на євро обісремось як читири роки тому, то єдиний клуб, куди зможе перейти Матвієнко буде Маріуполь. Чому ніхто такі варіанти не розглядає? Чому ми обов'язково маємо на євро добре виступити і наші гравці мають подорожчати? Передумов цього я поки не бачу
    Limb-Ur
    online
      Limb-Ur, 01.02.2020 08:26
    0
    Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Тогда ждем, чем ответит Шаблий.
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 01.02.2020 08:15
    -4
    Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Вот именно - заикаться.
    Если бы они хоть десятую часть обещаний выполняли, то уже столько грязи всплыло б. И про его (смайличука) грязные делишки тоже.
    А так очередное бла-бла-бла для рекламы. Плюс перекрученные слова со стороны сми. Ведь ничего конкретного он не сказал. Хотя бы для затравки.
    Ооооооочень удивлюсь удивлюсь, что после транферного периода у него найдется свободное время для покаяния.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    +3
    zvalenok03, 01.02.2020 07:14
    Если б меня лишили комиссионных за сделку по переходу игрока (больших денег), я бы тоже возмущался.
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Kiziak
    online
      Kiziak, 01.02.2020 07:59
    -3
    Может Цей парень не захотел. отстегнуть рыжему таракану на виллу!??
    kerch30
    online
      kerch30, 01.02.2020 07:50
    0
    Зато апельсини продаются
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 01.02.2020 07:41
    -3
    палкин гали в адюю
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 01.02.2020 07:14
    +2
    Если б меня лишили комиссионных за сделку по переходу игрока (больших денег), я бы тоже возмущался.
    Kherson384
      Kherson384, 01.02.2020 06:39
    +8
    ........ що маємо то маємо. Клуби наші зараз - ДНО. Навіть Шатар в єврокубках.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 01.02.2020 05:00
    -1
    Алена Остапенко, 01.02.2020 01:39
    И что бы он делал в арсенале? Агент бабла не срубил вот и плачется
    Ору с "ВРЁТИ!" ватаноидов местных. Горбатых могила исправит.
    dim4uk007
      dim4uk007, 31.01.2020 23:45
    +12
    нічого дивного.... шахтар і динамо - це золоті клітки українського футболу.... не розумію дотепер, чому наші молоді футболісти укладають довгострокові угоди з цими командами? .... з такою системою потрібно футболістам вчиняти як зінченко, інакше - це бути вічно перспективним та компостуватись в молодіжці.
    Через таку політику клубів наших перспективних футболістів просто перетримують в нашому слабкому чемпіонаті, не даючи вчасно вийти на новий рівень....і годі потім чекати якихось серйозних досягнень на рівні збірних....наглядний приклад теперішня збірна України, лідерами якої є футболісти із зарубіжних клубів.
    Потрібно перейняти досвід хорватів, які не маючи сильного чемпіонату, виходять в фінал чемпіонату світу, тому що ведуть правильну трансферну політику, не перетримуючи футболістів, а продаючи вчасно за кордон в сильніші ліги, де є можливість надалі прогресувати і виходити на провідні ролі в своїх командах.
    Dima Any
      Dima Any, 31.01.2020 22:30
    +10
    Andy Chak, 31.01.2020 22:16
    наведіть приклади кого з класних гравців смалійчук привів у клуби, або хоча б більш-менш норамльних?
    Смалійчук займався переходом Луніна в Реал Мадрид , він представляв Реал , чувака в Європі поважають. В Карпати майже всіх гравців якісних він привів , яких продавали.
    waw
      waw, 31.01.2020 22:00
    +9
    пару років тому у шаблія не було і 30% гравців упл,зараз вже 90 % ? ще скажіть,що він ні на що не впливає
    Kherson384
      Kherson384, 01.02.2020 06:39
    +8
    ........ що маємо то маємо. Клуби наші зараз - ДНО. Навіть Шатар в єврокубках.
    Саша Петрик
      Саша Петрик, 31.01.2020 22:11
    +6
    Подосрал конечно палкин
    garik_trinity
    online
      garik_trinity, 01.02.2020 00:14
    +4
    А был ли мальчик?
    wladimir_skidan
    online
      wladimir_skidan, 01.02.2020 09:57
    +3
    С проблемами в защите продавать можно было только за большие деньги, чтобы иметь возможность купить другого хорошего защитника. И если вина Палкина что он назвал Арсеналу сумму которую тот не захотел платить, то это не вина. П.С. Заявление больше смахивает на обиду из-за неполученных пары миллионов евро комиссионных.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    +3
    zvalenok03, 01.02.2020 07:14
    Если б меня лишили комиссионных за сделку по переходу игрока (больших денег), я бы тоже возмущался.
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:55
    +2
    Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Агенты - не отвечают за свои слова ничем, кроме денег, потерянных на незаключенных контрактах. Потому они ПОСТОЯННО вбрасывают информационные "торпеды" самого различного содержания и направленности. Например, по-моему - еще никто, нигде и никогда не привлек к суду какого-нибудь агента ЗА ЕГО СЛОВА.
    Просто некоторые свои "торпеды" он пускает под своим именем, а некоторые анонимно, но это не значит, что он за них собирается отвечать как-то иначе, чем я сказал вначале.
    П.С. Я уверен, что это именно Смалийчуковы слова пускались через СМИ, чтобы создать у нас (общественности) впечатление о том, что этот контракт "на мази" и остались просто последние штрихи, типа медосвидетельствования, или чего-то еще подобного. А в действительности - САМ клуб Арсенал на Шахтер НЕ выходил, значит для клуба это ВАЖНО, как с ним контактируют. Например, это для него признак серьезности намерений клуба. А несерьезных "уток" футбольно-трансферных - по миру летает сотни и тысячи, чтобы на них реагировать.
    Matroskin
      Matroskin, 01.02.2020 16:45
    +2
    Не побачив у дописі Смалійчука головного: яку суму пропонував "Арсенал" і яку хотів "Шахтар"?
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 01.02.2020 07:14
    +2
    Если б меня лишили комиссионных за сделку по переходу игрока (больших денег), я бы тоже возмущался.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:57
    +1
    wladimir_skidan, 01.02.2020 09:57
    С проблемами в защите продавать можно было только за большие деньги, чтобы иметь возможность купить другого хорошего защитника. И если вина Палкина что он назвал Арсеналу сумму которую тот не захотел платить, то это не вина. П.С. Заявление больше смахивает на обиду из-за неполученных пары миллионов евро комиссионных.
    Совершенно верно, по-моему. Коротко - и по сути!
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:47
    +1
    Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Вопросы к Вам:
    1. А кого Смалийчук смог "трудоустроить" в Шахтер (или из игроков Шахтера - за рубежом)?
    2. А что, Шахтер был ОБЯЗАН с ним разговаривать, даже если Арсенал ему дал разрешение на переговоры?
    3. А вообще - Смалийчук БЫЛ в курсе, КАК Шахтер ведет свои трансферные операции? Возможно у него там агенты игроков подключаются на другом этапе, или занимаются другими вопросами по подписанию контрактов, или вообще - клубы занимаются между собой, а агенту потом платят "бонусы" за содействие, информацию или что там агент может себе поставить в заслугу...
    П.С. Шахтер провел за последние 15 лет множество трансферов своих игроков в сильные европейские чемпионаты (в т.ч. и в Англию), значит у клуба своя система ЕСТЬ, причем точно.
    Я допускаю, что Смалийчук о ней просто "не в курсе"...
    gnt32
      gnt32, 31.01.2020 22:17
    +1
    serge_kr, 31.01.2020 22:13
    Да только вот Олежка Смалийчук забыл упомянуть что он бы в случае перехода Николая поднял хорошие комиссионные. А Матвиенко после евро сможет перейти не только в Арсенал, так что не нужно венить тут кого то если тебе не дали заработать!
    вот только ты забыл упомянуть,что на Евро ему нужно отметиться.а это не факт.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:41
    0
    dim4uk007, 31.01.2020 23:45
    нічого дивного.... шахтар і динамо - це золоті клітки українського футболу.... не розумію дотепер, чому наші молоді футболісти укладають довгострокові угоди з цими командами? .... з такою системою потрібно футболістам вчиняти як зінченко, інакше - це бути вічно перспективним та компостуватись в молодіжці.
    Через таку політику клубів наших перспективних футболістів просто перетримують в нашому слабкому чемпіонаті, не даючи вчасно вийти на новий рівень....і годі потім чекати якихось серйозних досягнень на рівні збірних....наглядний приклад теперішня збірна України, лідерами якої є футболісти із зарубіжних клубів.
    Потрібно перейняти досвід хорватів, які не маючи сильного чемпіонату, виходять в фінал чемпіонату світу, тому що ведуть правильну трансферну політику, не перетримуючи футболістів, а продаючи вчасно за кордон в сильніші ліги, де є можливість надалі прогресувати і виходити на провідні ролі в своїх командах.
    Здається нерозуміння Ваше має коріння в тому, що мислите штампами.
    Немає ніяких "золотих кліток", а є ПІДПИСАНІ футболістами КОНТРАКТИ, які потім вони мають відпрацювати. ХТО їм заважає НЕ УКЛАДАТИ ТАКОГО контракту, розвернутися і йти геть? Ніхто!
    П.С. Вони САМІ погоджуються на ті умови, що підписують в контрактах, то ж - поняття "золота клітка" - це стосується ПСИХОЛОГІЇ САМОГО ГРАВЦЯ, який женеться за грошима, або розраховує на свої перспективи прогресу в сильній команді, потрапляння в основний склад і як результат - підвищення доходів. Це поняття, хоча й ніби-то каже про клуб, але зовсім не стосується клуба!
    ПС.ПС. А ЯКИМ чином буде розпоряджатися клуб гравцем, що уклав з ним контракт - це суто клубна справа. Наші поради тут нічого не змінять, бо треба знати "внутрішню кухню", навчальний, тренувальний процес команди, а також ВЗАЄМИНИ між адміністрацією, тренерським складом і гравцем тощо... - щоб можна було щось справді суттєве їм щодо гравця запропонувати.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 01.02.2020 19:30
    0
    1. Теперь ясно, ко "раззвонил" по всем СМИ о том, что "клубы (А и Ш) согласовали все вопросы по переходу Матвиенко".
    2. А КТО из клуба Арсенал выходил на Шахтер по вопросу приобретения игрока? Агент игрока (данный, да и любой другой) - НЕ является функционером клуба, занимающимся трансферами. Похоже, это АГЕНТУ было нужно осуществить этот переход Матвиенко, а не Арсеналу!
    ПС. Ну и "под занавес": А по поводу "вазелина" - Смалийчук как, на своем опыте проверенный рекомендует, или с чужих слов передает совет?
    JulikoB
    online
      JulikoB, 01.02.2020 14:56
    0
    Поэтому некоторым отечественным менеджерам я советовал бы уже понемногу запасаться вазелином и постоянно носить его с собой.
    ---------------------------------------------------

    Смалийчук угрожает Палкину сексуальным насилием?
    Да уж, высокие европейские отношения.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 01.02.2020 09:07
    0
    serge_kr, 31.01.2020 22:13
    Да только вот Олежка Смалийчук забыл упомянуть что он бы в случае перехода Николая поднял хорошие комиссионные. А Матвиенко после евро сможет перейти не только в Арсенал, так что не нужно венить тут кого то если тебе не дали заработать!
    А якщо ми на євро обісремось як читири роки тому, то єдиний клуб, куди зможе перейти Матвієнко буде Маріуполь. Чому ніхто такі варіанти не розглядає? Чому ми обов'язково маємо на євро добре виступити і наші гравці мають подорожчати? Передумов цього я поки не бачу
    Limb-Ur
    online
      Limb-Ur, 01.02.2020 08:26
    0
    Андрей Овчаренко, 01.02.2020 08:07
    Одно дело возмущаться - другое озвучивать достаточно серьезные обвинения. Если б они были беспочвенными, он бы вряд ли решился о таком заикаться.
    Тогда ждем, чем ответит Шаблий.
    kerch30
    online
      kerch30, 01.02.2020 07:50
    0
    Зато апельсини продаются