Таблиця коефіцієнтів УЄФА. Як не пропустити вперед Кіпр?

«Аякс» не зумів принести бонуси Нідерландам та вилетів у Лігу Європи

Таблиця коефіцієнтів УЄФА. Як не пропустити вперед Кіпр?
© Twitter
Після матчів вівторка в Лізі чемпіонів, що відбулися 10 грудня, таблиця коефіцієнтів УЄФА зазнала невеликих змін. Sport.ua підводить підсумки ігрового дня.
 
У таблиці коефіцієнтів 2020 Україна продовжує утримувати 10-ту позицію, перебуваючи між Нідерландами і Туреччиною. Трохи вище на 8-й позиції знаходиться Бельгія. Всі розриви збереглися без змін.
 
Серед найближчих конкурентів тільки у Нідерландів «Аякс» зіграв у вівторок. Команда з Амстердама програла «Валенсії» (0:1) і вилетіла в Лігу Європи, не принісши очок своїй країні. У Росії «Зеніт» розгромно поступився «Бенфіці» з Португалії, прямому конкуренту за 6-й рядок рейтингу. Пітерці більше очок в цьому сезоні не візьмуть.
 
Якщо вивчати таблицю через один сезон, на 2021 рік, то Україна знаходиться аж на 12-й позиції з мінімальною перевагою над Шотландією і Кіпром. Життєво важливо випередити як ці країни, так і боротися з Австрією і Туреччиною за більш високе місце.
 
«Шахтар» проведе свій ключовий матч ЛЧ в середу, 11 грудня, проти «Аталанти». Кожна перемога в єврокубках приносить Україні 0.400 бала, нічия – 0.200. При проході до весняного раунду ЛЧ можна заробити додаткові 5 бонусних очок (1.000 в таблицю). А істотні зміни в таблиці коефіцієнтів слід очікувати у четвер, 12 грудня, коли зіграють свої матчі «Динамо» і «Олександрія», а також основні конкуренти України.
 
Таблиця коефіцієнтів УЄФА 2020 (впливає на розподіл путівок в сезоні 2021/22)
 
 
Таблиця коефіцієнтів УЄФА 2021 (впливає на розподіл путівок в сезоні 2022/23)
 
 
Нагадаємо, таблиця коефіцієнтів УЄФА впливає на розподіл путівок через один сезон. 9-й рейтинг дає право віце-чемпіону країни стартувати з 3-го раунду кваліфікації ЛЧ. При 10-й позиції другому місцю чемпіонату доведеться починати аж з Q2. Федерація, яка опиниться на 11-му місці, взагалі втратить пряму путівку в груповий раунд ЛЧ для свого чемпіона. Тому залишитися на 10-му рядку рейтингу критично важливо, а ще краще – піднятися на 9-ту. 
 
Джерело даних: Bert Kassies
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(20 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    Владимир Серегин
      Владимир Серегин, 11.12.2019 18:28
    0
    Спасибо обоссаному майдану . После него футбол в Украине умер.
    Владимир Серегин
      Владимир Серегин, 11.12.2019 18:27
    0
    common_sense, 11.12.2019 07:23
    было бы из за чего переживать. у нас нет сейчас второй команды для лч. спасибо жителям дамбаса
    Это спасибо конченому майдану. После него все пошло через жопу.
    suforza1921
      suforza1921, 11.12.2019 15:25
    0
    PUTINHUILO, 11.12.2019 13:35
    "...Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда..."
    Розумієш,не все так однозначно.
    От я не вболіваю за кр.отів навіть у ЛЧ.Хоча і розумію,що вони приносять залікові очки.
    Але треба зрозуміти:чому я не вболіваю?
    За будь-яку іншу вболіваю,а за них - НІ.
    Тому що вони самі себе протиставили всій Україні.При чому під "вони" я розумію і президента,і гравців,і значну частину вболівальників.
    Протиставили і протиставляють вчинками,словами...
    Постійні наголошення,що вони грають для жителів донбасу,постійні сепаратиські вчинки і слова...
    Я давно про це писав.при чому заперечував,що причина просто в тому,що вони сильніші за Динамо.Що кр.оти - це конкуренти...Але були часи,коли і Дніпро і Металіст були конкурентами.Але за них я вболівав і буду.
    Якось так
    А я вболіваю, на рівні з "Динамо", "Зорею", "Олександрією" і всіма рештами клубів. Бо вони в Європі усі представляють Україну. І всі однаково, враховуючи й "Шахтар, приносять очки у рейтинг України у таблицю коефіцієнтів УЄФА,
    Бо я так вихований - вболівати за представників рідної держави.
    Може тоді й за збірну не вболівати, бо у ній є представники "Шахтаря"?
    Що стосується, не треба дивитися в рейтинг вище, бо у нас нема кому грати, то це ткезж нісенітниця. Чим більше буде досвіду в українських клубів ігор на серйозному європейському рівні, тим більше ростиме рівень гравців українських команд. Не в національному ж чемпіонаті, де більш-менш серйозні 4-5 команд, майстерність здобувати, а саме у Європі.
    Якось так.
    zac1310
    online
      zac1310, 11.12.2019 14:53
    +1
    Shchebet, 11.12.2019 14:32
    Ты прав!
    Исходить нужно из своих возможностей, а не суммировать киприотов и еже с ними.
    Я думаю дно в нашем футболе сейчас заканчивается. И со следующего сезона Украина начнет добирать потихоньку. Особенно учитывая сегодняшний уровень клубов топ-5, и Зари в первую очередь, - в Лиге Европе они не будут мальчиками для бития.
    Снимите розовые очки , любезнейший! У нас один "гегемон" (это по нашим меркам - а по еврокубковым... не очень), который худо-бедно берёт какие-никакие очки в группе ЛЧ, и обычно выходит в евровесну (где, правда, обычно сразу вылетает), второй "гроза гегемона" (в смысле, единственная сидьная сторона - удачная игра с "гегемоном") этому клубу в ЛЧ ничего не светит, но в ЛЕ набирает кое-как очки, и кое-как выходит из группы... остальные... если без отбора, то могут взять в группе очко-другое, а с отбором... кто последний в группу выходил? а главное, когда? Какой "дно пройдено, начинается рост"? Тут хоть бы свои позици не потерять...
    Shchebet
      Shchebet, 11.12.2019 14:32
    +2
    saha-yakut, 11.12.2019 13:39
    Я не согласен со скептиками, если сегодня Шахтер выиграет то разница с Нидерландами будет 250 меньше одной победы, так что мы вполне можем зацепиться за борьбу за 9 позицию, но при удачном стечении обстоятельств, можно бороться и за 8 позицию, если у Бельгии останется только один Гент и в 1/16, который при удачной жеребевке попадает или на Динамо, или на команду с которой не сможет взять ни одного очка, а оба Украинских клуба дойдут да 1/4 с максимальным результатом( что при удачном жребии возможно) то это даст возможность стартовать с групового турнира чемпиону страны, вице чемпион проходит квалификацию, появляется третья сильная команда ( Заря), Александрия набралась опыта проходит груповой турнир, ну и Десна выступает не хуже Мариуполя( что вполне реально), и Украина через 2 сезона может навязывать борьбу Португалии за 6 место. Расклад вполне реальный, более реальный чем тот который прогнозируют пессимисты. Думаю, будет что то среднее через два сезона будет 8-9 место, но Россия кстати через два сезона вполне может бороться за 12 - 14 место. Хотя думаю, будет бороться за те же 8-10 место.
    Ты прав!
    Исходить нужно из своих возможностей, а не суммировать киприотов и еже с ними.
    Я думаю дно в нашем футболе сейчас заканчивается. И со следующего сезона Украина начнет добирать потихоньку. Особенно учитывая сегодняшний уровень клубов топ-5, и Зари в первую очередь, - в Лиге Европе они не будут мальчиками для бития.
    d_v_k
      d_v_k, 11.12.2019 14:22
    -2
    UKRAINE FAN, 11.12.2019 08:45
    Нормально там потом у наших соперников будет отпадать больше чем у нас . Главное что бы в стране больше не чего не произошло!
    Сколько там той стране осталось, чтобы переживать на 2 года вперёд...
    Микола Унгурян
      Микола Унгурян, 11.12.2019 14:01
    +3
    місце в таблиці очікуване. Потрібно грати щоб втриматись хоча б в 12 або спробувати в 10-у ввійти.
    Так, ШД більше балів приносить за рахунок бонусів, але хто не дає ДК так грати? Хіба хтось забороняє грати і вигравати чемпіонат?
    або хоча б набирати максимум балів в ЛЄ, а не ледве грати і надіятись на щастя в останньому турі.
    Вигравай ДК всі 6 ігор це 2.4 бала.
    ШД не може набрати максимум тому що ЛЧ таки не ЛЄ і там суперники сильніші.
    П.С. і чудово що в північно-східних сусідів всі команди вилетять (єдиний що краснодар має шанс, але навряд чи пройдуть).
    saha-yakut
      saha-yakut, 11.12.2019 13:39
    +2
    Я не согласен со скептиками, если сегодня Шахтер выиграет то разница с Нидерландами будет 250 меньше одной победы, так что мы вполне можем зацепиться за борьбу за 9 позицию, но при удачном стечении обстоятельств, можно бороться и за 8 позицию, если у Бельгии останется только один Гент и в 1/16, который при удачной жеребевке попадает или на Динамо, или на команду с которой не сможет взять ни одного очка, а оба Украинских клуба дойдут да 1/4 с максимальным результатом( что при удачном жребии возможно) то это даст возможность стартовать с групового турнира чемпиону страны, вице чемпион проходит квалификацию, появляется третья сильная команда ( Заря), Александрия набралась опыта проходит груповой турнир, ну и Десна выступает не хуже Мариуполя( что вполне реально), и Украина через 2 сезона может навязывать борьбу Португалии за 6 место. Расклад вполне реальный, более реальный чем тот который прогнозируют пессимисты. Думаю, будет что то среднее через два сезона будет 8-9 место, но Россия кстати через два сезона вполне может бороться за 12 - 14 место. Хотя думаю, будет бороться за те же 8-10 место.
    PUTINHUILO
    online
      PUTINHUILO, 11.12.2019 13:35
    +2
    suforza1921, 11.12.2019 12:12
    Як же дратують деякі недалекі дописувачі, що не бачать далі свого носа, своїми цитатами "Хотелось бы посмотреть на игру кротов в квалификации Лиги Чемпионов, а то совсем обнаглели!" або "И не нужно так бояться квалификации. Вон как удачно Копанка ее играла, 1 проход из 3, победа чудом над Рапидом ))) Это неизбежно. Нужно показать Копанке, как она умеет играть в квалификациях".
    Чому ви радієте?
    Якщо Україна опуститься в рейтингу нижче 15 місця, то віце-чемпіон (читай "Динамо") взагалі не гратиме у ЛЧ. Ви справді цього хочете і радієте цьому факту?
    Чи не раще вболівати за те, аби Україна піднялася на 6 сходинку, і в ЛЧ грали б три команди, а Шахтар і Динамо проходили в групу без кваліфікації.
    Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда...
    "...Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда..."
    Розумієш,не все так однозначно.
    От я не вболіваю за кр.отів навіть у ЛЧ.Хоча і розумію,що вони приносять залікові очки.
    Але треба зрозуміти:чому я не вболіваю?
    За будь-яку іншу вболіваю,а за них - НІ.
    Тому що вони самі себе протиставили всій Україні.При чому під "вони" я розумію і президента,і гравців,і значну частину вболівальників.
    Протиставили і протиставляють вчинками,словами...
    Постійні наголошення,що вони грають для жителів донбасу,постійні сепаратиські вчинки і слова...
    Я давно про це писав.при чому заперечував,що причина просто в тому,що вони сильніші за Динамо.Що кр.оти - це конкуренти...Але були часи,коли і Дніпро і Металіст були конкурентами.Але за них я вболівав і буду.
    Якось так
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 11.12.2019 13:19
    +2
    suforza1921, 11.12.2019 12:12
    Як же дратують деякі недалекі дописувачі, що не бачать далі свого носа, своїми цитатами "Хотелось бы посмотреть на игру кротов в квалификации Лиги Чемпионов, а то совсем обнаглели!" або "И не нужно так бояться квалификации. Вон как удачно Копанка ее играла, 1 проход из 3, победа чудом над Рапидом ))) Это неизбежно. Нужно показать Копанке, как она умеет играть в квалификациях".
    Чому ви радієте?
    Якщо Україна опуститься в рейтингу нижче 15 місця, то віце-чемпіон (читай "Динамо") взагалі не гратиме у ЛЧ. Ви справді цього хочете і радієте цьому факту?
    Чи не раще вболівати за те, аби Україна піднялася на 6 сходинку, і в ЛЧ грали б три команди, а Шахтар і Динамо проходили в групу без кваліфікації.
    Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда...
    Об'єктивно, у нас зараз тільки 1 команда рівня ЛЧ. Для чого нам зараз 6 місце? Влітати в кожному матчі по 3:0? Тому на 6 місце нам не потрібно. А через кваліфікацію шахта принесе Україні більше залікових балів і ми глибоко не впадемо. А от коли рівень ЧУ підніметься, тоді можна і на 6-те замахнутись.
    suforza1921
      suforza1921, 11.12.2019 12:12
    0
    Як же дратують деякі недалекі дописувачі, що не бачать далі свого носа, своїми цитатами "Хотелось бы посмотреть на игру кротов в квалификации Лиги Чемпионов, а то совсем обнаглели!" або "И не нужно так бояться квалификации. Вон как удачно Копанка ее играла, 1 проход из 3, победа чудом над Рапидом ))) Это неизбежно. Нужно показать Копанке, как она умеет играть в квалификациях".
    Чому ви радієте?
    Якщо Україна опуститься в рейтингу нижче 15 місця, то віце-чемпіон (читай "Динамо") взагалі не гратиме у ЛЧ. Ви справді цього хочете і радієте цьому факту?
    Чи не раще вболівати за те, аби Україна піднялася на 6 сходинку, і в ЛЧ грали б три команди, а Шахтар і Динамо проходили в групу без кваліфікації.
    Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда...
    Shchebet
      Shchebet, 11.12.2019 11:17
    +7
    Алексей Тютюшов, 11.12.2019 07:51
    Да у вас и первой нет и вообще нет футбола уровня лиги чемпионов. Кубок УЕФА это максимум. Уберите толстосумов, и окажетесь на четвертом десятке в таблице
    Зато у вас с мельдонием и настойками боярышника все в порядке!
    fedd1979
    online
      fedd1979, 11.12.2019 10:53
    +1
    Кх... Кіпр - то вже перебір.
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 11.12.2019 10:47
    +3
    Якщо шахта завтра виграє, то ми вже наберемо 5.8 балів і це більше ніж 5,5, 5,6 в сезонах 16/17, 18/19. Так що цей сезон уже можна буде записати собі в актив. Навіть при нічиїй, але за умови проходу шахти в 1/8.
    Роман Захарчук
      Роман Захарчук, 11.12.2019 09:58
    -6
    Ось нахіба нам віцечемпіон у ЛЧ? якщо він по факту і в ЛЄ не дуже то грає ...
    В будь якому випадку нема сенсу зараз мандрадувать , треба грати на перемогу.
    А якщоо в таблицю дивитись, то ще через сезон Бельгійці и Голандцв тратять по 12 и 9 очок відповідно ... і будуть на кукані як ми зараз....
    Взагалі Україна виступає досить посередньо, без взлетів та падінь. в будь якому випадку наберає 5ть і більше очок. точно не 2,6 Бельгії и 2,9 Голандії в сезоні 17/18
    Серж Пир
      Серж Пир, 11.12.2019 09:47
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    И не нужно так бояться квалификации. Вон как удачно Копанка ее играла, 1 проход из 3, победа чудом над Рапидом ))) Это неизбежно. Нужно показать Копанке, как она умеет играть в квалификациях
    Sunrise
    online
      Sunrise, 11.12.2019 09:18
    +3
    Crassus1, 11.12.2019 07:28
    Если Динамо не победит Лугано, то я начну задумываться о заговоре против Шахтера в ЛЧ (Чтоб 1 место напрямую не попадало, а через квалифай)
    Масоны и иллюминаты и теория всемирного заговора против Шахтера это тоже оно? К сожалению на данный момент это и есть уровень нашего футбола. С этим ничего не поделать.
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 11.12.2019 08:45
    +10
    Нормально там потом у наших соперников будет отпадать больше чем у нас . Главное что бы в стране больше не чего не произошло!
    Motakuji75
      Motakuji75, 11.12.2019 08:43
    +19
    Алексей Тютюшов, 11.12.2019 07:51
    Да у вас и первой нет и вообще нет футбола уровня лиги чемпионов. Кубок УЕФА это максимум. Уберите толстосумов, и окажетесь на четвертом десятке в таблице
    Как это уберите толстосумов? Государство должно спонсировать клубы? А если убрать толстосумов в Англии,Германии,Испании?
    Dirkochelo
      Dirkochelo, 11.12.2019 08:17
    -8
    Коментар згорнуто. Показати
    dgurkis, 11.12.2019 08:01
    Поки ми між собою будемо сратися, поки нас усі у світі будуть чпокать, як отих....
    Ну як же? Це наше нвціональне УСЬО! Нехай горить хата у сусіда, а після вже моя нехай від неї.... а тушити ні у якому разі - бо це зрада та капітуляція!
    Motakuji75
      Motakuji75, 11.12.2019 08:43
    +19
    Алексей Тютюшов, 11.12.2019 07:51
    Да у вас и первой нет и вообще нет футбола уровня лиги чемпионов. Кубок УЕФА это максимум. Уберите толстосумов, и окажетесь на четвертом десятке в таблице
    Как это уберите толстосумов? Государство должно спонсировать клубы? А если убрать толстосумов в Англии,Германии,Испании?
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 11.12.2019 08:45
    +10
    Нормально там потом у наших соперников будет отпадать больше чем у нас . Главное что бы в стране больше не чего не произошло!
    dgurkis
    online
      dgurkis, 11.12.2019 08:01
    +10
    Поки ми між собою будемо сратися, поки нас усі у світі будуть чпокать, як отих....
    Crassus1
      Crassus1, 11.12.2019 07:28
    +9
    Если Динамо не победит Лугано, то я начну задумываться о заговоре против Шахтера в ЛЧ (Чтоб 1 место напрямую не попадало, а через квалифай)
    Dirkochelo
      Dirkochelo, 11.12.2019 07:49
    +8
    Коментар згорнуто. Показати
    common_sense, 11.12.2019 07:23
    было бы из за чего переживать. у нас нет сейчас второй команды для лч. спасибо жителям дамбаса
    И Грише пеленгасу тоже спасибо!
    Shchebet
      Shchebet, 11.12.2019 11:17
    +7
    Алексей Тютюшов, 11.12.2019 07:51
    Да у вас и первой нет и вообще нет футбола уровня лиги чемпионов. Кубок УЕФА это максимум. Уберите толстосумов, и окажетесь на четвертом десятке в таблице
    Зато у вас с мельдонием и настойками боярышника все в порядке!
    Микола Унгурян
    online
      Микола Унгурян, 11.12.2019 14:01
    +3
    місце в таблиці очікуване. Потрібно грати щоб втриматись хоча б в 12 або спробувати в 10-у ввійти.
    Так, ШД більше балів приносить за рахунок бонусів, але хто не дає ДК так грати? Хіба хтось забороняє грати і вигравати чемпіонат?
    або хоча б набирати максимум балів в ЛЄ, а не ледве грати і надіятись на щастя в останньому турі.
    Вигравай ДК всі 6 ігор це 2.4 бала.
    ШД не може набрати максимум тому що ЛЧ таки не ЛЄ і там суперники сильніші.
    П.С. і чудово що в північно-східних сусідів всі команди вилетять (єдиний що краснодар має шанс, але навряд чи пройдуть).
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 11.12.2019 10:47
    +3
    Якщо шахта завтра виграє, то ми вже наберемо 5.8 балів і це більше ніж 5,5, 5,6 в сезонах 16/17, 18/19. Так що цей сезон уже можна буде записати собі в актив. Навіть при нічиїй, але за умови проходу шахти в 1/8.
    Sunrise
    online
      Sunrise, 11.12.2019 09:18
    +3
    Crassus1, 11.12.2019 07:28
    Если Динамо не победит Лугано, то я начну задумываться о заговоре против Шахтера в ЛЧ (Чтоб 1 место напрямую не попадало, а через квалифай)
    Масоны и иллюминаты и теория всемирного заговора против Шахтера это тоже оно? К сожалению на данный момент это и есть уровень нашего футбола. С этим ничего не поделать.
    Shchebet
      Shchebet, 11.12.2019 14:32
    +2
    saha-yakut, 11.12.2019 13:39
    Я не согласен со скептиками, если сегодня Шахтер выиграет то разница с Нидерландами будет 250 меньше одной победы, так что мы вполне можем зацепиться за борьбу за 9 позицию, но при удачном стечении обстоятельств, можно бороться и за 8 позицию, если у Бельгии останется только один Гент и в 1/16, который при удачной жеребевке попадает или на Динамо, или на команду с которой не сможет взять ни одного очка, а оба Украинских клуба дойдут да 1/4 с максимальным результатом( что при удачном жребии возможно) то это даст возможность стартовать с групового турнира чемпиону страны, вице чемпион проходит квалификацию, появляется третья сильная команда ( Заря), Александрия набралась опыта проходит груповой турнир, ну и Десна выступает не хуже Мариуполя( что вполне реально), и Украина через 2 сезона может навязывать борьбу Португалии за 6 место. Расклад вполне реальный, более реальный чем тот который прогнозируют пессимисты. Думаю, будет что то среднее через два сезона будет 8-9 место, но Россия кстати через два сезона вполне может бороться за 12 - 14 место. Хотя думаю, будет бороться за те же 8-10 место.
    Ты прав!
    Исходить нужно из своих возможностей, а не суммировать киприотов и еже с ними.
    Я думаю дно в нашем футболе сейчас заканчивается. И со следующего сезона Украина начнет добирать потихоньку. Особенно учитывая сегодняшний уровень клубов топ-5, и Зари в первую очередь, - в Лиге Европе они не будут мальчиками для бития.
    saha-yakut
      saha-yakut, 11.12.2019 13:39
    +2
    Я не согласен со скептиками, если сегодня Шахтер выиграет то разница с Нидерландами будет 250 меньше одной победы, так что мы вполне можем зацепиться за борьбу за 9 позицию, но при удачном стечении обстоятельств, можно бороться и за 8 позицию, если у Бельгии останется только один Гент и в 1/16, который при удачной жеребевке попадает или на Динамо, или на команду с которой не сможет взять ни одного очка, а оба Украинских клуба дойдут да 1/4 с максимальным результатом( что при удачном жребии возможно) то это даст возможность стартовать с групового турнира чемпиону страны, вице чемпион проходит квалификацию, появляется третья сильная команда ( Заря), Александрия набралась опыта проходит груповой турнир, ну и Десна выступает не хуже Мариуполя( что вполне реально), и Украина через 2 сезона может навязывать борьбу Португалии за 6 место. Расклад вполне реальный, более реальный чем тот который прогнозируют пессимисты. Думаю, будет что то среднее через два сезона будет 8-9 место, но Россия кстати через два сезона вполне может бороться за 12 - 14 место. Хотя думаю, будет бороться за те же 8-10 место.
    PUTINHUILO
    online
      PUTINHUILO, 11.12.2019 13:35
    +2
    suforza1921, 11.12.2019 12:12
    Як же дратують деякі недалекі дописувачі, що не бачать далі свого носа, своїми цитатами "Хотелось бы посмотреть на игру кротов в квалификации Лиги Чемпионов, а то совсем обнаглели!" або "И не нужно так бояться квалификации. Вон как удачно Копанка ее играла, 1 проход из 3, победа чудом над Рапидом ))) Это неизбежно. Нужно показать Копанке, как она умеет играть в квалификациях".
    Чому ви радієте?
    Якщо Україна опуститься в рейтингу нижче 15 місця, то віце-чемпіон (читай "Динамо") взагалі не гратиме у ЛЧ. Ви справді цього хочете і радієте цьому факту?
    Чи не раще вболівати за те, аби Україна піднялася на 6 сходинку, і в ЛЧ грали б три команди, а Шахтар і Динамо проходили в групу без кваліфікації.
    Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда...
    "...Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда..."
    Розумієш,не все так однозначно.
    От я не вболіваю за кр.отів навіть у ЛЧ.Хоча і розумію,що вони приносять залікові очки.
    Але треба зрозуміти:чому я не вболіваю?
    За будь-яку іншу вболіваю,а за них - НІ.
    Тому що вони самі себе протиставили всій Україні.При чому під "вони" я розумію і президента,і гравців,і значну частину вболівальників.
    Протиставили і протиставляють вчинками,словами...
    Постійні наголошення,що вони грають для жителів донбасу,постійні сепаратиські вчинки і слова...
    Я давно про це писав.при чому заперечував,що причина просто в тому,що вони сильніші за Динамо.Що кр.оти - це конкуренти...Але були часи,коли і Дніпро і Металіст були конкурентами.Але за них я вболівав і буду.
    Якось так
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 11.12.2019 13:19
    +2
    suforza1921, 11.12.2019 12:12
    Як же дратують деякі недалекі дописувачі, що не бачать далі свого носа, своїми цитатами "Хотелось бы посмотреть на игру кротов в квалификации Лиги Чемпионов, а то совсем обнаглели!" або "И не нужно так бояться квалификации. Вон как удачно Копанка ее играла, 1 проход из 3, победа чудом над Рапидом ))) Это неизбежно. Нужно показать Копанке, как она умеет играть в квалификациях".
    Чому ви радієте?
    Якщо Україна опуститься в рейтингу нижче 15 місця, то віце-чемпіон (читай "Динамо") взагалі не гратиме у ЛЧ. Ви справді цього хочете і радієте цьому факту?
    Чи не раще вболівати за те, аби Україна піднялася на 6 сходинку, і в ЛЧ грали б три команди, а Шахтар і Динамо проходили в групу без кваліфікації.
    Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда...
    Об'єктивно, у нас зараз тільки 1 команда рівня ЛЧ. Для чого нам зараз 6 місце? Влітати в кожному матчі по 3:0? Тому на 6 місце нам не потрібно. А через кваліфікацію шахта принесе Україні більше залікових балів і ми глибоко не впадемо. А от коли рівень ЧУ підніметься, тоді можна і на 6-те замахнутись.
    Серж Пир
      Серж Пир, 11.12.2019 09:47
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    И не нужно так бояться квалификации. Вон как удачно Копанка ее играла, 1 проход из 3, победа чудом над Рапидом ))) Это неизбежно. Нужно показать Копанке, как она умеет играть в квалификациях
    zac1310
    online
      zac1310, 11.12.2019 14:53
    +1
    Shchebet, 11.12.2019 14:32
    Ты прав!
    Исходить нужно из своих возможностей, а не суммировать киприотов и еже с ними.
    Я думаю дно в нашем футболе сейчас заканчивается. И со следующего сезона Украина начнет добирать потихоньку. Особенно учитывая сегодняшний уровень клубов топ-5, и Зари в первую очередь, - в Лиге Европе они не будут мальчиками для бития.
    Снимите розовые очки , любезнейший! У нас один "гегемон" (это по нашим меркам - а по еврокубковым... не очень), который худо-бедно берёт какие-никакие очки в группе ЛЧ, и обычно выходит в евровесну (где, правда, обычно сразу вылетает), второй "гроза гегемона" (в смысле, единственная сидьная сторона - удачная игра с "гегемоном") этому клубу в ЛЧ ничего не светит, но в ЛЕ набирает кое-как очки, и кое-как выходит из группы... остальные... если без отбора, то могут взять в группе очко-другое, а с отбором... кто последний в группу выходил? а главное, когда? Какой "дно пройдено, начинается рост"? Тут хоть бы свои позици не потерять...
    fedd1979
    online
      fedd1979, 11.12.2019 10:53
    +1
    Кх... Кіпр - то вже перебір.
    Владимир Серегин
      Владимир Серегин, 11.12.2019 18:28
    0
    Спасибо обоссаному майдану . После него футбол в Украине умер.
    Владимир Серегин
      Владимир Серегин, 11.12.2019 18:27
    0
    common_sense, 11.12.2019 07:23
    было бы из за чего переживать. у нас нет сейчас второй команды для лч. спасибо жителям дамбаса
    Это спасибо конченому майдану. После него все пошло через жопу.
    suforza1921
      suforza1921, 11.12.2019 15:25
    0
    PUTINHUILO, 11.12.2019 13:35
    "...Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда..."
    Розумієш,не все так однозначно.
    От я не вболіваю за кр.отів навіть у ЛЧ.Хоча і розумію,що вони приносять залікові очки.
    Але треба зрозуміти:чому я не вболіваю?
    За будь-яку іншу вболіваю,а за них - НІ.
    Тому що вони самі себе протиставили всій Україні.При чому під "вони" я розумію і президента,і гравців,і значну частину вболівальників.
    Протиставили і протиставляють вчинками,словами...
    Постійні наголошення,що вони грають для жителів донбасу,постійні сепаратиські вчинки і слова...
    Я давно про це писав.при чому заперечував,що причина просто в тому,що вони сильніші за Динамо.Що кр.оти - це конкуренти...Але були часи,коли і Дніпро і Металіст були конкурентами.Але за них я вболівав і буду.
    Якось так
    А я вболіваю, на рівні з "Динамо", "Зорею", "Олександрією" і всіма рештами клубів. Бо вони в Європі усі представляють Україну. І всі однаково, враховуючи й "Шахтар, приносять очки у рейтинг України у таблицю коефіцієнтів УЄФА,
    Бо я так вихований - вболівати за представників рідної держави.
    Може тоді й за збірну не вболівати, бо у ній є представники "Шахтаря"?
    Що стосується, не треба дивитися в рейтинг вище, бо у нас нема кому грати, то це ткезж нісенітниця. Чим більше буде досвіду в українських клубів ігор на серйозному європейському рівні, тим більше ростиме рівень гравців українських команд. Не в національному ж чемпіонаті, де більш-менш серйозні 4-5 команд, майстерність здобувати, а саме у Європі.
    Якось так.
    suforza1921
      suforza1921, 11.12.2019 12:12
    0
    Як же дратують деякі недалекі дописувачі, що не бачать далі свого носа, своїми цитатами "Хотелось бы посмотреть на игру кротов в квалификации Лиги Чемпионов, а то совсем обнаглели!" або "И не нужно так бояться квалификации. Вон как удачно Копанка ее играла, 1 проход из 3, победа чудом над Рапидом ))) Это неизбежно. Нужно показать Копанке, как она умеет играть в квалификациях".
    Чому ви радієте?
    Якщо Україна опуститься в рейтингу нижче 15 місця, то віце-чемпіон (читай "Динамо") взагалі не гратиме у ЛЧ. Ви справді цього хочете і радієте цьому факту?
    Чи не раще вболівати за те, аби Україна піднялася на 6 сходинку, і в ЛЧ грали б три команди, а Шахтар і Динамо проходили в групу без кваліфікації.
    Всі українські клуби грають в єврокубках не тільки за селбе особисто, а й за престиж і рейтинг держави.
    Але така видно тупа хохляцька натура - якщо в мене горить хата, то гори і в сусіда...
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
© 2003-2020 Sport.ua
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності