Феномен Юргена Клоппа

Оглядач Sport.ua - про тренера «Ліверпуля», який вивів клуб до європейської еліти

Феномен Юргена Клоппа
© Твіттер Ліверпуля. Юрген Клопп

...У жовтні 2017-го виповнилося два роки, як Юрген Клопп очолив «Ліверпуль». На той момент справи німецького фахівця на «Енфілді» йшли не дуже. Допитливі англійські журналісти весь час порівнювали Клоппа з його попередником - Роджерсом. І практично всі ті порівняння були не на користь німця. Зокрема, не на користь герра Юргена були цифри. Вони волали про наступне: в 75-ти перших матчах на чолі «Лівера» Брендан Роджерс в процентному співвідношенні добув більше перемог, ніж Юрген Клопп (55 проти 51). Не переконував екс-тренер «Боруссії» на новому робочому місці і з точки зору здобутих трофеїв. Їх зовсім не було. Правда, в зв'язку з цим Роджерс відповідав взаємністю. Як не дивно це прозвучить зараз, але серйозні претензії до Клоппа були і щодо гри його команди: багато пропускала, не завжди вміла перебудовуватися, виглядала відвертим андердогом в порівнянні з «МанСіті».

Загалом, той «Ліверпуль» все ще залишався периферійною за європейськими мірками командою, куди гравці найвищого рівня йти не хотіли. Швидше навпаки - вони звідти втікали. Як той же Луїс Суарес або Рахім Стерлінг. До речі, не в останню чергу відставка Брендана Роджерса з «червоного сідала» була викликана тим, що північноірландець не зміг оговтатися після відходу уругвайського форварда в «Барсу». У Брендана якось різко закінчилося «пальне». Він вичерпався, потух. Таким же - вичавленим і беземоційним - був і його «Ліверпуль». Дуже навіть може бути, що якби у Роджерса була в запасі така дрібниця, як час, він би і його команда відтанули. Адже тренер він дуже навіть кваліфікований - як мінімум за нинішнім «Лестером» це видно. Але Джон Генрі, майже таємничий власник клубу, такої розкоші своєму підшефному не дав. Тоді, в жовтні 2015-го, відставка Роджерса виглядала, все-таки, передчасною. 

Твіттер Ливерпуля. Юрген Клопп и Джон Генрі

Не менш авантюристично виглядав з боку і ангажемент Клоппа. Це був явно кіт в мішку: хороший фахівець, але він ніколи не тренував за межами Німеччини, який зумів вивести не найбільшу з точки зору бюджету команду до перемоги в Бундеслізі і в фінал ЛЧ; однак, як тільки «Боруссія» втратила своїх лідерів, Юрген трохи знітився, як і Брендан після відходу Суареса. Виходило тоді, що шило поміняли на мило. Ну, або приблизно так. Про претензії Клоппу з боку «громадськості» було сказано вище. Але, як не дивно це прозвучить на перший погляд, претензій з боку американських власників до Юргена не було. Виявилося, що в цій історії, яка, тепер ми знаємо точно, вже точно закінчиться щасливо, велике значення (якщо взагалі не ключове) зіграла слабкість. А не сила.

***

Генрі був убитий наповал щирою доступністю нового керманича «Ліверпуля». Американцеві явно імпонував німецький тренер - безпосередністю, емоціями, умінням знаходити підхід до будь-якої людини в клубі і команді, і, одночасно, його видатною здатністю при цьому бути за все відповідальним. Прозорливий Джон, для якого до Клоппа «Ліверпуль» був на «надцятому» місці в списку пріоритетів (ну, або другим після бейсболу) побачив в цьому окулярнику і зубоскалу-німцю, який ненавидить діловий смокінг, не просто свого хлопця, а тренера-запальничку з невичерпною енергією і таким же талантом, до якого потягнуться. За яким підуть, і який зможе вийти з ряду геть. Тому що у нього є те, чого не було у Роджерса, і навіть у Бенітеса - своя, особлива харизма. І філософія. Філософія, заснована не стільки на моделюванні гри, скільки на впровадженню в цю модель людей. Живих людей, а не роботів, гвинтиків. 

 

 

Напевно, тренери на кшталт Міхелса, Лобановського і навіть Моурінью з Гвардіолою якщо не запросто, але все одно дадуть фору Клоппу з точки зору унікальної здатності перетворювати свої команди в красиве з точки зору тактики «товариство з обмеженою відповідальністю». Але всі ці та інші великі не зможуть зрівнятися з Юргеном в умінні довести простоту до ідеалу. Причому простоту не тільки ігрову, а й міжособистісну. Його поважають не тому, що бояться. А скоріше тому, що люблять. Він віддасть перевагу йти з вами в розвідку, а не сидіти в штабі. За такого тренера футболісти в більшості своїй готові йти до кінця, а не наближати кінець. Жорсткий і високий пресинг в його «Ліверпулі» - це скоріше «завдяки», а не «всупереч». Його тренування - це не «вичавлений лимон». Це, скоріше, «заводний апельсин».

***

Ось так звичайна симпатія роботодавця до підлеглого дала останньому запас міцності. Перш за все - запас часу. Генрі був готовий терпіти ходіння по муках Клоппа, бо вірив, що всі ці спроби німця не закінчаться апатією. В принципі, вони, всі ці спроби, і не могли закінчитися опусканням рук - чим завгодно, але тільки не цим. Здається, що ось в цьому простому на перший погляд нюансі і виявилася головна різниця в сприйнятті Генрі Клоппа і Роджерса.

Терпіння боса «Ліверпуля» окупилося сторицею. Навіть в фінансовому еквіваленті. Тому що «Ліверпуль» вперше з часів геніального, але безликого Рафи Бенітеса знову став європейським брендом, зіркою першої величини. Це з одного боку. А з іншого - футболісти, придбані «Ліверпулем» при Клоппу, які складають зараз кістяк команди, істотно додали не тільки в майстерності, а й собівартості. Останній факт для менеджменту «Ліверпуля» теж має велике значення. Адже, незважаючи на клоппівську нестерпну легкість буття, назвати його ще й унікальним селекціонером навряд чи можна. Груйіч, Грабара, Каріус, Клаван, Соланке, Хувер - ось далеко не всі, кого німець запрошував на «Енфілд» в якості майбутніх зірок, але зірок з них не вийшло.

Справедливості заради потрібно відзначити, що за цих товаришів «червоні» не платили астрономічні суми. На відміну від таких гравців, як ван Дейк, Салах, Мане, Вейналдум, Окслейд-Чемберлен, Робертсон, Кейта, Фабіньо чи Аліссон. У зв'язку з цим примітно, що хоч Клопп і каже, що його нинішній клуб з самого початку не може змагатися в плані «гонки озброєнь» з «ПСЖ» і «МанСіті», трансфери ван Дейка і Аліссона дуже навіть в стилі «шейхів». Так що бити на жалість тут не вийде: якщо і скаржитися комусь на «жлобство» клубного керівництва, то це швидше Почеттіно, а не Клоппу. Та й, для повноти картини, можна згадати ще один цифру: баланс клубних продажів-покупок при Клоппу негативний (закупилися приблизно на сто мільйонів більше, ніж продали).

Твіттер Ліверпуля

Але і в цій непростій арифметиці знайдеться свій плюс. Адже за одну перемогу в Лізі чемпіонів «Лівер» зумів відбити це сальдо. І можна не сумніватися, що Генрі ще не раз розщедриться для Клоппа. Хоча і вважає ціни на нинішньому трансферному ринку до нестями роздутими. Але все одно буде купувати. Все одно буде здувати пилинки з Клоппа, пропонуючи тому новий покращений контракт чи безкоштовне житло. Тому що вчасно розгледів в цьому тренері унікальність. Якої вже немає навіть в «особливих».

Хто стоїть за рекордом Ліверпуля

Грудень 2019-го це красномовно підкреслює. І можна не сумніватися, що Клопп виправдає всі аванси. Адже він теж вперше зустрів на своєму шляху ідеального клубного боса, заради якого готовий стрибнути вище голови.

Валерій ВАСИЛЕНКО

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(18 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    vovast
      vovast, 06.12.2019 11:29
    -1
    tank72063, 06.12.2019 11:26
    Статья неплохая,но и здесь Василенко умудрился Лобановского приплести,как еще знаменитые "конспекты" не вспомнил--может и Клопп по ним учился....
    Физрук он продвинутый, не чета "с динамовским сердцем"
    tank72063
      tank72063, 06.12.2019 11:26
    +1
    Статья неплохая,но и здесь Василенко умудрился Лобановского приплести,как еще знаменитые "конспекты" не вспомнил--может и Клопп по ним учился....
    vovast
      vovast, 06.12.2019 11:23
    -1
    Libero GO, 05.12.2019 23:40
    Тобто ти сприймаєш лише гвардіолівську модель гри? Натомість, мене футбол Барси не приваблює. Люблю широкі паси через півполя, відрізання захисту, миттєвий перехід з оборони в атаку без середини поля. Так, і жорсткий пресінг. Тому переважно дивлюсь АПЛ. За Лівер вболіваю з 84-го, бо є команди з харизмою, і вони залишаються із тобою на все життя. Шкода, що я застав окрім шалених 80-х також 30 років без чемпіонства, але я бачив і багато шикарних матчів. І скільки б не перемагав в АПЛ МанЮ, Арс чи МС, у серці лише Лівер!!!
    Круифовскую. Гвардиола отшлифовал ее до идеала. А моуриньи, клоппы и симеоны создают и взращивают антифутбол. Хотя некая эстетика и в их из-поддонном стиле игры тоже присутствует.Как и спорадические результаты
    vovast
      vovast, 06.12.2019 11:16
    -1
    zac1310, 06.12.2019 11:05
    ...ну не такой кж тупой прессинг, не надо так утрировать, хотя я согласен в предпочтении тики-таки и её вариаций
    ну понятно, что не такой уж тупой - даже второе место умудрились занять в местном чемпионате. Но левому реалу в том году финал проиграли - таки тупой. Хотя там больше кариес постарался
    zac1310
      zac1310, 06.12.2019 11:05
    +1
    vovast, 05.12.2019 23:31
    барса играет в футбол. мансити играет в футбол, псж играет в футбол. Иногда бавария в него играет. Все. Из команд первого эшелона НЕТ большле играющих команд. Или автобус или , как в случае с ливерпулем, тупой прессинг
    ...ну не такой кж тупой прессинг, не надо так утрировать, хотя я согласен в предпочтении тики-таки и её вариаций
    zac1310
      zac1310, 06.12.2019 11:02
    +1
    vovast, 05.12.2019 23:31
    барса играет в футбол. мансити играет в футбол, псж играет в футбол. Иногда бавария в него играет. Все. Из команд первого эшелона НЕТ большле играющих команд. Или автобус или , как в случае с ливерпулем, тупой прессинг
    Ну, Барса сейчас всё-таки не совсем та Барса, какой бы её хотелось видеть (лично мне, по крайней мере), им бы нового Хави, или Иньесту, или обоих сразу, а лучше нового Гвардиолу.
    vovast
      vovast, 06.12.2019 00:12
    -8
    Libero GO, 05.12.2019 23:40
    Тобто ти сприймаєш лише гвардіолівську модель гри? Натомість, мене футбол Барси не приваблює. Люблю широкі паси через півполя, відрізання захисту, миттєвий перехід з оборони в атаку без середини поля. Так, і жорсткий пресінг. Тому переважно дивлюсь АПЛ. За Лівер вболіваю з 84-го, бо є команди з харизмою, і вони залишаються із тобою на все життя. Шкода, що я застав окрім шалених 80-х також 30 років без чемпіонства, але я бачив і багато шикарних матчів. І скільки б не перемагав в АПЛ МанЮ, Арс чи МС, у серці лише Лівер!!!
    ну есть извращенцы, с девиациями имени эленио эрреры, чего уж там
    Libero GO
      Libero GO, 05.12.2019 23:42
    +1
    vovast, 05.12.2019 23:34
    кстати, про псж-барсу. расскажи, какой из 6 голов забит не так?
    Гра загалом залишає питання і досі... Після ніщівної поразки таке перевтілення. Кажу, стосовно двобою Лівер-Барса, що в першій грі Лівер виглядав, навіть, краще, хоча і програв 0-3.
    Libero GO
      Libero GO, 05.12.2019 23:40
    +3
    vovast, 05.12.2019 23:31
    барса играет в футбол. мансити играет в футбол, псж играет в футбол. Иногда бавария в него играет. Все. Из команд первого эшелона НЕТ большле играющих команд. Или автобус или , как в случае с ливерпулем, тупой прессинг
    Тобто ти сприймаєш лише гвардіолівську модель гри? Натомість, мене футбол Барси не приваблює. Люблю широкі паси через півполя, відрізання захисту, миттєвий перехід з оборони в атаку без середини поля. Так, і жорсткий пресінг. Тому переважно дивлюсь АПЛ. За Лівер вболіваю з 84-го, бо є команди з харизмою, і вони залишаються із тобою на все життя. Шкода, що я застав окрім шалених 80-х також 30 років без чемпіонства, але я бачив і багато шикарних матчів. І скільки б не перемагав в АПЛ МанЮ, Арс чи МС, у серці лише Лівер!!!
    vovast
      vovast, 05.12.2019 23:34
    -3
    Libero GO, 05.12.2019 23:10
    Бачишь, а в мене було таке саме відчуття після матча-відповіді Барса-ПСЖ! А те, що ти вболівальник каталонців, зрозуміло і так. Тільки от не второпаю, чому так багато аргесії. Барса багато чого виграла за останні роки. Звідки стільки незадоволення?
    кстати, про псж-барсу. расскажи, какой из 6 голов забит не так?
    vovast
      vovast, 05.12.2019 23:31
    -7
    Libero GO, 05.12.2019 23:10
    Бачишь, а в мене було таке саме відчуття після матча-відповіді Барса-ПСЖ! А те, що ти вболівальник каталонців, зрозуміло і так. Тільки от не второпаю, чому так багато аргесії. Барса багато чого виграла за останні роки. Звідки стільки незадоволення?
    барса играет в футбол. мансити играет в футбол, псж играет в футбол. Иногда бавария в него играет. Все. Из команд первого эшелона НЕТ большле играющих команд. Или автобус или , как в случае с ливерпулем, тупой прессинг
    Libero GO
      Libero GO, 05.12.2019 23:10
    +4
    vovast, 05.12.2019 23:02
    если бы даже я не был болельщиком барсы, я бы с тобой не согласился. вероломство. Аукнется ливеру-а я их после позорнейшего слива киевского финала ублюдкам реаловским ненавижу почти так же-как аукнулось и еще много раз аукнется карма фрицам за 1-7 с бразилами.
    Бачишь, а в мене було таке саме відчуття після матча-відповіді Барса-ПСЖ! А те, що ти вболівальник каталонців, зрозуміло і так. Тільки от не второпаю, чому так багато аргесії. Барса багато чого виграла за останні роки. Звідки стільки незадоволення?
    vovast
      vovast, 05.12.2019 23:02
    -7
    Libero GO, 05.12.2019 22:27
    Вибачаюсь, ти не правий. По-перше, загальновідомо, що для перемоги усі засоби підходять (Давай відверто, чим відрізняється, наприклад кожне артистичне падіння того самого Суареса від цього кутового. Для мене нічим!), по-друге, ніякого порушення там не було, чи Тренд мав чекати та повідомити кожного гравця Барси, що ось зараз він робитиме подачу? (Погодься, це маразм!), по-третє, в першому матчі перевага Барси не була такою, що відображалась на табло наприкінці. Та й в решті решт, хто заважав Мессі і Ко реалізовувати декілька нагод і ставити крапку (навіть, в 1-му таймі). А от Тренд, як раз, "вирішив" гру (разом з Орігі) мов досвідчений (не по роках) майстер з неаби-яким рівнем спокою і впевненості у своїх діях. У той вечер була одна команда, і це був Лівер. Таке буває. Вони вийшли перемагати і зробили все для цього. І той кутовий - не виключення.
    если бы даже я не был болельщиком барсы, я бы с тобой не согласился. вероломство. Аукнется ливеру-а я их после позорнейшего слива киевского финала ублюдкам реаловским ненавижу почти так же-как аукнулось и еще много раз аукнется карма фрицам за 1-7 с бразилами.
    viktorious
      viktorious, 05.12.2019 22:51
    +6
    vovast, 05.12.2019 21:45
    не с агрессией, а с ее элементом, цинизмом и низменным вероломством, чем лаптеногие гордятся. Розыгрыш Ливером углового-это дно, это хуже гола Л.Адриано селтику или кому он там его забил
    Розыгрыш Ливерпулем углового - это то же самое, что быстрый и неожиданный розыгрыш штрафного, если судья не дал команду "бить по свистку". Бывает, случается (точно помню, наша молодежка так гол забила в каком-то официальном матче) и вроде бы серьезные команды не позволяют себе так лажать. Почему "Барселона" сделала такую детскую ошибку - претензии к ней.
    Сравнивать эту ситуацию с российской подлостью - все равно что сравнивать апельсины с говном.
    Brian
      Brian, 05.12.2019 22:35
    +7
    Это лучший тренер современности. Говорил это ещё когда он Майнц тренеровал. Человек с совершенно другим мировоззрением. Прочтите его ранние развёрнутые интервью, когда он ещё не был таким популярным как сейчас. Это единственный тренер из всех сегодня существующих который сможет поднять любой клуб в элиту. Это гений с большой буквы коим в своё время был величайший сэр Алекс.
    Думаю следующим местом работы для него будет сб.Германии которую он приведёт к всевозможным трофеям.
    Libero GO
      Libero GO, 05.12.2019 22:27
    +5
    vovast, 05.12.2019 21:45
    не с агрессией, а с ее элементом, цинизмом и низменным вероломством, чем лаптеногие гордятся. Розыгрыш Ливером углового-это дно, это хуже гола Л.Адриано селтику или кому он там его забил
    Вибачаюсь, ти не правий. По-перше, загальновідомо, що для перемоги усі засоби підходять (Давай відверто, чим відрізняється, наприклад кожне артистичне падіння того самого Суареса від цього кутового. Для мене нічим!), по-друге, ніякого порушення там не було, чи Тренд мав чекати та повідомити кожного гравця Барси, що ось зараз він робитиме подачу? (Погодься, це маразм!), по-третє, в першому матчі перевага Барси не була такою, що відображалась на табло наприкінці. Та й в решті решт, хто заважав Мессі і Ко реалізовувати декілька нагод і ставити крапку (навіть, в 1-му таймі). А от Тренд, як раз, "вирішив" гру (разом з Орігі) мов досвідчений (не по роках) майстер з неаби-яким рівнем спокою і впевненості у своїх діях. У той вечер була одна команда, і це був Лівер. Таке буває. Вони вийшли перемагати і зробили все для цього. І той кутовий - не виключення.
    D.Lanskoy
      D.Lanskoy, 05.12.2019 22:20
    +1
    digsum, 05.12.2019 17:58
    Ваша лодка готова, капитан)) Я всего лишь хотел сказать, что сначала неплохо бы взять чемпионство - первое с 1990 года, не слить его как в прошлом году, а потом и попеть хвалебные оды) Вот будет смешно, если Роджерс возьмет АПЛ с Лестером)
    После чемпионства Лестера все уже возможно кстати, я серьезно. Чемпионство вряд ли, а вот за ЛЧ побороться Лестера по силам. Они не просто фартовые, у них качественный футбол, такого уровня даже при Раньери не было, Роджерс молодец. Я увидел это ещё в прошлом сезоне, а в этом Ливерпуль выиграл у них не по игре, забив левый пеналь в конце, там была твердая ничья. Нынешняя четверка - Ливерпуль, Лестер, МанСити и Челси - полностью заслуживают ЛЧ по игре, и именно в этом составе.
    vovast
      vovast, 05.12.2019 21:45
    -9
    Special2, 05.12.2019 21:42
    Сравнить гол Ливерпуля с российской агрессией может только умалишенный человек
    не с агрессией, а с ее элементом, цинизмом и низменным вероломством, чем лаптеногие гордятся. Розыгрыш Ливером углового-это дно, это хуже гола Л.Адриано селтику или кому он там его забил
    Special2
      Special2, 05.12.2019 21:42
    +8
    vovast, 05.12.2019 21:28
    Скинь денег, отнесу психиатру. Мы с ним обычно литр джека+кола. Гришек 600 на лечение по оптовым ценам
    Сравнить гол Ливерпуля с российской агрессией может только умалишенный человек
    vovast
      vovast, 05.12.2019 21:28
    -5
    Скинь денег, отнесу психиатру. Мы с ним обычно литр джека+кола. Гришек 600 на лечение по оптовым ценам
    bzzzzz
      bzzzzz, 05.12.2019 17:24
    +11
    И я не понимаю, почему многие думают, что Клопп это чуть ли не какой-то физрук-мотиватор.
    Я более чем уверен, что в тактическом построении игры он один из лучших.
    А самое главное у него есть глубокое понимание футбола, он знает что ему нужно и как должна играть команда, чтобы побеждать. Таких вот тренеров на пальцах одной руки щас можно пересчитать.
    Special2
      Special2, 05.12.2019 21:42
    +8
    vovast, 05.12.2019 21:28
    Скинь денег, отнесу психиатру. Мы с ним обычно литр джека+кола. Гришек 600 на лечение по оптовым ценам
    Сравнить гол Ливерпуля с российской агрессией может только умалишенный человек
    Brian
      Brian, 05.12.2019 22:35
    +7
    Это лучший тренер современности. Говорил это ещё когда он Майнц тренеровал. Человек с совершенно другим мировоззрением. Прочтите его ранние развёрнутые интервью, когда он ещё не был таким популярным как сейчас. Это единственный тренер из всех сегодня существующих который сможет поднять любой клуб в элиту. Это гений с большой буквы коим в своё время был величайший сэр Алекс.
    Думаю следующим местом работы для него будет сб.Германии которую он приведёт к всевозможным трофеям.
    viktorious
      viktorious, 05.12.2019 22:51
    +6
    vovast, 05.12.2019 21:45
    не с агрессией, а с ее элементом, цинизмом и низменным вероломством, чем лаптеногие гордятся. Розыгрыш Ливером углового-это дно, это хуже гола Л.Адриано селтику или кому он там его забил
    Розыгрыш Ливерпулем углового - это то же самое, что быстрый и неожиданный розыгрыш штрафного, если судья не дал команду "бить по свистку". Бывает, случается (точно помню, наша молодежка так гол забила в каком-то официальном матче) и вроде бы серьезные команды не позволяют себе так лажать. Почему "Барселона" сделала такую детскую ошибку - претензии к ней.
    Сравнивать эту ситуацию с российской подлостью - все равно что сравнивать апельсины с говном.
    Libero GO
      Libero GO, 05.12.2019 22:27
    +5
    vovast, 05.12.2019 21:45
    не с агрессией, а с ее элементом, цинизмом и низменным вероломством, чем лаптеногие гордятся. Розыгрыш Ливером углового-это дно, это хуже гола Л.Адриано селтику или кому он там его забил
    Вибачаюсь, ти не правий. По-перше, загальновідомо, що для перемоги усі засоби підходять (Давай відверто, чим відрізняється, наприклад кожне артистичне падіння того самого Суареса від цього кутового. Для мене нічим!), по-друге, ніякого порушення там не було, чи Тренд мав чекати та повідомити кожного гравця Барси, що ось зараз він робитиме подачу? (Погодься, це маразм!), по-третє, в першому матчі перевага Барси не була такою, що відображалась на табло наприкінці. Та й в решті решт, хто заважав Мессі і Ко реалізовувати декілька нагод і ставити крапку (навіть, в 1-му таймі). А от Тренд, як раз, "вирішив" гру (разом з Орігі) мов досвідчений (не по роках) майстер з неаби-яким рівнем спокою і впевненості у своїх діях. У той вечер була одна команда, і це був Лівер. Таке буває. Вони вийшли перемагати і зробили все для цього. І той кутовий - не виключення.
    Ukraine_Kiev_Fan
      Ukraine_Kiev_Fan, 05.12.2019 19:36
    +5
    Клопп велик! О том, что он великий тактик можно сказать о пять таки по тому же матчу Барселоной, когда в ответке, проанализировав поражение, команда сыграла совсем в другой футбол.
    D.Lanskoy
    D.Lanskoy, 05.12.2019 17:40
    +5
    digsum, 05.12.2019 17:11
    Преждевременная констатация. От Клоппа ждут чемпионство. И если его не будет в этом году, это будет серьезное фиаско. Еле-еле снял с себя проклятье финалиста-лузера, поэтому все как и в 2017 - работа под огромным давлением на грани перехода любви в ненависть.
    Очень странное суждение. Чувак с нуля сделал Боруссию чемпионом Германии, причем сделал дважды, на глазах Баварии, которая скупает лучших игроков Германии на корню, в том числе из самой Боруссии. Ливерпуль на самом деле и был в элите, просто завоевать ничего не мог. Как только пришел Клопп, каждый год по финалу и последние 2 года реальная борьба за чемпионство, в прошлом сезоне вообще фотофиниш. А в этом сезоне уже отрыв в 11 очков от главного конкурента, 15 игр, 14 побед и только 1 ничья - это просто фантастика. Все, конечно, может поменяться, но по динамике пока не видно предпосылок. В последнем матче даже без Салаха и Фирмино победили Эвертон с крупным счетом, и в ЛЧ тоже практически нет незаменимых, что говорит об универсальности поставленной игры. Переход в контратаку вообще лучший в мире у Ливера сейчас, они так разорвали год назад непобедимый МанСити в ЛЧ. Скорее, от Гвардиолы наконец ждут победы в ЛЧ, а то ни в Баварии, ни за 4 года в МС никак не выходит. А у Клоппа запас прочности как раз есть в Ливере.
    Libero GO
      Libero GO, 05.12.2019 23:10
    +4
    vovast, 05.12.2019 23:02
    если бы даже я не был болельщиком барсы, я бы с тобой не согласился. вероломство. Аукнется ливеру-а я их после позорнейшего слива киевского финала ублюдкам реаловским ненавижу почти так же-как аукнулось и еще много раз аукнется карма фрицам за 1-7 с бразилами.
    Бачишь, а в мене було таке саме відчуття після матча-відповіді Барса-ПСЖ! А те, що ти вболівальник каталонців, зрозуміло і так. Тільки от не второпаю, чому так багато аргесії. Барса багато чого виграла за останні роки. Звідки стільки незадоволення?
    bzzzzz
      bzzzzz, 05.12.2019 17:18
    +4
    Ну в Клоппе нечего было разглядывать. За ним в свое время охотились все топ клубы Европы.
    И начал он свою каръеру в Ливерпуле тоже очень хорошо, можно сказать по возрастающей. Чего только стоит финал ЛЕ в первом же сезоне. Не сказал бы, что у него были какие-то спады.
    Libero GO
      Libero GO, 05.12.2019 23:40
    +3
    vovast, 05.12.2019 23:31
    барса играет в футбол. мансити играет в футбол, псж играет в футбол. Иногда бавария в него играет. Все. Из команд первого эшелона НЕТ большле играющих команд. Или автобус или , как в случае с ливерпулем, тупой прессинг
    Тобто ти сприймаєш лише гвардіолівську модель гри? Натомість, мене футбол Барси не приваблює. Люблю широкі паси через півполя, відрізання захисту, миттєвий перехід з оборони в атаку без середини поля. Так, і жорсткий пресінг. Тому переважно дивлюсь АПЛ. За Лівер вболіваю з 84-го, бо є команди з харизмою, і вони залишаються із тобою на все життя. Шкода, що я застав окрім шалених 80-х також 30 років без чемпіонства, але я бачив і багато шикарних матчів. І скільки б не перемагав в АПЛ МанЮ, Арс чи МС, у серці лише Лівер!!!
    pike1
      pike1, 05.12.2019 19:06
    +2
    Спасибо, отлично
    RFirmino
      RFirmino, 05.12.2019 18:41
    +2
    digsum, 05.12.2019 17:58
    Ваша лодка готова, капитан)) Я всего лишь хотел сказать, что сначала неплохо бы взять чемпионство - первое с 1990 года, не слить его как в прошлом году, а потом и попеть хвалебные оды) Вот будет смешно, если Роджерс возьмет АПЛ с Лестером)
    И ты в это серьёзно веришь? Лестер во второй половине сезона если в зоне ЛЧ продержится, это будет подвиг))
    tank72063
      tank72063, 06.12.2019 11:26
    +1
    Статья неплохая,но и здесь Василенко умудрился Лобановского приплести,как еще знаменитые "конспекты" не вспомнил--может и Клопп по ним учился....
    zac1310
      zac1310, 06.12.2019 11:05
    +1
    vovast, 05.12.2019 23:31
    барса играет в футбол. мансити играет в футбол, псж играет в футбол. Иногда бавария в него играет. Все. Из команд первого эшелона НЕТ большле играющих команд. Или автобус или , как в случае с ливерпулем, тупой прессинг
    ...ну не такой кж тупой прессинг, не надо так утрировать, хотя я согласен в предпочтении тики-таки и её вариаций
    zac1310
      zac1310, 06.12.2019 11:02
    +1
    vovast, 05.12.2019 23:31
    барса играет в футбол. мансити играет в футбол, псж играет в футбол. Иногда бавария в него играет. Все. Из команд первого эшелона НЕТ большле играющих команд. Или автобус или , как в случае с ливерпулем, тупой прессинг
    Ну, Барса сейчас всё-таки не совсем та Барса, какой бы её хотелось видеть (лично мне, по крайней мере), им бы нового Хави, или Иньесту, или обоих сразу, а лучше нового Гвардиолу.
    Libero GO
      Libero GO, 05.12.2019 23:42
    +1
    vovast, 05.12.2019 23:34
    кстати, про псж-барсу. расскажи, какой из 6 голов забит не так?
    Гра загалом залишає питання і досі... Після ніщівної поразки таке перевтілення. Кажу, стосовно двобою Лівер-Барса, що в першій грі Лівер виглядав, навіть, краще, хоча і програв 0-3.
    D.Lanskoy
      D.Lanskoy, 05.12.2019 22:20
    +1
    digsum, 05.12.2019 17:58
    Ваша лодка готова, капитан)) Я всего лишь хотел сказать, что сначала неплохо бы взять чемпионство - первое с 1990 года, не слить его как в прошлом году, а потом и попеть хвалебные оды) Вот будет смешно, если Роджерс возьмет АПЛ с Лестером)
    После чемпионства Лестера все уже возможно кстати, я серьезно. Чемпионство вряд ли, а вот за ЛЧ побороться Лестера по силам. Они не просто фартовые, у них качественный футбол, такого уровня даже при Раньери не было, Роджерс молодец. Я увидел это ещё в прошлом сезоне, а в этом Ливерпуль выиграл у них не по игре, забив левый пеналь в конце, там была твердая ничья. Нынешняя четверка - Ливерпуль, Лестер, МанСити и Челси - полностью заслуживают ЛЧ по игре, и именно в этом составе.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
© 2003-2020 Sport.ua
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності