Феттель виграв гонку в Сінгапурі, несподіваний дубль Феррарі
Тріумф Феррарі і незадоволений Леклер
Топ-10: Феттель, Леклер, Ферстаппен, Хемілтон, Боттас, Альбон, Норріс, Гаслі, Хюлькенберг, Джовінацці
Очко за найшвидше коло: Кевін Магнуссен (Хаас)
На старті гонки в Сінгапурі Шарлю Леклеру вдалося залишитися лідером, стримавши Льюїса Хемілтона. Сам британець не без зусиль, але залишив позаду Себастьяна Феттеля, який на першому колі насідав на конкурента. Топ-5 замикали Ферстаппен і Боттас. Хемілтон досить швидко від'їхав від Феттеля і почав насідати на Леклера. Звична картина після Бельгії і Італії. В цілому, ситуація стабілізувалася і гонщики чекали або помилок, або перших піт-стопів. Довелося чекати піт-стопів.
Першим на піт поїхав Феттель, а потім Леклер. При цьому Себ виїхав перед Шарлем! По радіо молодий пілот Феррарі висловив явне невдоволення тим, що Себа таким чином вивели в лідери. Навряд чи це була задумка команди, просто більш ранній піт спрацював на користь німця, так як Леклер втратив час у трафіку.
*The* race-changing moment... 🔀#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/5GCYhWrvQQ
— Formula 1 (@F1) September 22, 2019
Хемілтон тим часом сильно затягнув зі своєю зупинкою, повернувшись і позаду обох болідів Феррарі, і позаду Ферстаппена. Однак з більш свіжими шинами, що могло позначитися наприкінці гонки. Цікаво, що поки лідери вираховували стратегію і заїжджали в бокси, на 1-е місце тимчасово вийшов Антоніо Джовінацці на Альфа Ромео.
В результаті ситуація знову стабілізувалася: Феттель, Леклер, Ферстаппен і Хемілтон, але попереду було ще 30 кіл. Відзначимо виїзд машини безпеки через аварію Расселла і Грожана, проте ніхто з лідерів на піт вирішив не їхати. Леклер ж по радіо продовжував дивуватися, чому Феттеля зазвали на піт першим, і як він випередив напарника. Феттеля ж попередили, що після сейфіті-кара Леклер збирається атакувати і командних наказів не буде.
Після відходу машини безпеки Леклер спробував атакувати, проте не досяг успіху, а незабаром після цього через зупинку Переса виїхав ще один сейфіті-кар. Все це відігравало на користь Феррарі, які повільно, але впевнено їхали до фінішу. А потім з'явився ще один сейфіті-кар після аварії Райкконена і Квята.
У підсумку, постійно перериваючись на машини безпеки, гонщики все ж фінішували, і зробили це без в тому ж порядку: Феттель і Леклер, за ними Ферстаппен, а Мерседес поза трійкою.
Несподіваний тріумф Феррарі на трасі, де від них не чекали взагалі нічого. Дубль Скудерії, який зіграє на їхню користь в боротьбі з Ред Буллом за 2-е місце Кубка конструкторів. Феттель же здобув свою першу перемогу з Гран-прі Бельгії 2018 року. Леклер може бути засмучений, але Себ не винен, що ранній піт зіграв на його користь.
Не можна не відзначити рідкісну відсутність на подіумі Мерседеса (помилка з дуже пізнім піт-стопом Хемілтона), а також 7-е місце Ландо Норріса. Кращий серед пілотів поза топ-3 команд. Юний британець, незважаючи на всі перипетії гонки, стабільно їхав 7-м, не помилявся і привіз Макларену важливі очки.
Плюс заїзд в очки Гаслі і Джовінацці.
Загальний залік
1. Льюїс Хемілтон (Мерседес) - 296
2. Валттері Боттас (Мерседес) - 231
3. Шарль Леклер (Феррарі) - 200
4. Макс Ферстаппен (Ред Булл) - 200
5. Себастьян Феттель (Феррарі) - 194
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Королівський клуб здобув перемогу 4:2 у 18-му турі, Андрій просидів на лаві запасних
Український боксер переміг Тайсона Ф'юрі в реванші, який відбувся в Ер-Ріяді
Магнуссен не отримав очко за найшвидше коло. Очко за найшвидше коло дають лише тоді, коли пілот який його поставив фінішував в першій десятці.
Я понимаю, что в Сингапуре может быть полно зрителей на самой трассе, но по телевизору смотреть этот "трамвай" за очередным сефити-каром на узких улочках нет никакого удовольствия...