Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Формула 1
| Оновлено 31 серпня 2019, 12:51
3018
0

Мерседес поки ставить на Хемілтона, але тримає в умі Ферстаппена

Розбираємося, чому Мерседес прийняв рішення зберегти пілотський склад

| Оновлено 31 серпня 2019, 12:51
3018
0
Мерседес поки ставить на Хемілтона, але тримає в умі Ферстаппена
XPB

Мерседес всупереч очікуванням багатьох експертів вирішив продовжити контракт з пілотом Валттері Боттасом, який в сезоні-2020 залишиться напарником Льюїса Хемілтона. Оцінимо причини і обставини такого рішення.

Які були варіанти

По суті, варіантів було тільки два - зберегти Боттаса або замінити його резервним пілотом Естебаном Оконом. У Мерседеса не така довга лавка запасних, як у Ред Булла, і крім цих гонщиків ще є можливість взяти Джорджа Расселла, але юний пілот програми Мерседеса проводить дебютний сезон в Уїльямсе, у нього все йде добре, але йому точно рано давати місце в чемпіонському боліді . Мабуть, через 1-2 роки Джордж може стати для Мерседеса своїм Максом Ферстаппеном або Шарлем Леклером. Так що вибір у керівництва був невеликий.

Чому зберегли Боттаса

Чесно кажучи, після виступів Валттері в Угорщині і особливо Німеччини був практично впевнений, що команда замінить його на Окона. Але Мерседес пішов найлегшим шляхом, і мав на це причини. Команда поставила в непевне становище середньострокову перспективу, але гарантувала стабільність на короткій дистанції, тобто на 2020 рік.

Одним з головних чинників на користь Боттаса стали його відносини з Хемілтоном. Вони, звичайно, не дружні, але професійно-поважні, і Валттері не заважає Льюїсу боротися за титул. Якщо тандем Хемілтон - Росберг створював небезпечну атмосферу і приводив до всім відомих наслідків у вигляді аварій, то Боттас, не визнаючи це відкрито, все ж допомагає напарнику і не напружує особливою ​​конкуренцією.

Skysports

Зараз Валттері програє 62 очка, а це значить, що через 1-2 гонки він повністю переключиться в режим підтримки Хемілтона в завоюванні чергового титулу. Боттас дійсно старається, він підтягнув результати в кваліфікаціях, але це не рівень Хемілтона, ось і все. Тому на однакових болідах Льюїс завжди буде попереду. При цьому фін досить швидкий, щоб боротися з Феррарі і Ред Буллом, допомагаючи Мерседесу впевнено забирати Кубки конструкторів.

Боттас - спокійний, надійний гонщик, командний гравець і має необхідний клас, щоб час від часу створювати потрібну конкуренцію для Хемілтона. Таким чином Мерседес забезпечив собі спокійний сезон-2020 року, де все ясно і зрозуміло, де всі ролі розподілені.

Чому не Окон

Естебан Окон - один з найталановитіших пілотів програми Мерседеса, і його виступи за Форс Індію (виключаючи зіткнення з Ферстаппеном в Бразилії) були досить якісними, щоб отримати шанс в топ-боліді. У команді це розуміли, і нехай Окон пропускає сезон-2019, залишаючись в ролі резервного гонщика, але бос Мерседеса Тото Вольфф обіцяв, що француз отримає своє місце і в сезоні-2020 точно буде бойовим, а не резервним пілотом.

twitter

Окон цілком міг зайняти місце Боттаса, і, мені здається, виступав би точно не гірше більш досвідченого гонщика, але Мерседес віддав перевагу стабільність і зрозумілим відносинам всередині команди. Втім, керівництво не підвело Естебана в плані місця в одній з команд. Француз підписав 2-річний контракт з Рено, де Окон стане напарником Даніеля Ріккардо. Ніко Хюлькенберг свого місця позбудеться після завершення чемпіонату.

Не ідеальний, але непоганий варіант для Окона, який ще може отримати шанс в Мерседесі. Про те, чи остаточно розірваний його договір з німецькою командою, інформації немає.

Що отримує Мерседес

Стабільність і спокій на 2020 рік і повну невизначеність на сезон-2021. Якби Окона посадили в болід Мерседеса в 2020 році, то це дало б йому час освоїтися в команді і вже більш впевнено підходити до наступного чемпіонату. А сезон-2021 вкрай важливий, так як Формула-1 має намір серйозно змінити технічний регламент і ввести кілька новинок на кшталт стелі витрат. Навряд чи це кардинально змінить розклад сил, але Мерседесу було б корисніше підходити до змін з пілотами, які стали своїми в команді.

Читайте також: Формула-1 з 2021 року: якими будуть гонки і чого хоче серія

Боттас має контракт тільки на 2020 рік, як і Хемілтон. Взимку Льюїсу Хемілтону виповниться 35 років, і поки немає інформації, чи готовий він продовжувати кар'єру. Ймовірно, відпускаючи Окона, менеджмент знає, що Льюїс підпише новий контракт і залишиться після 2020 року. А якщо ні? Втім, у Мерседеса досить різних варіантів. Наприклад, підписати Макса Ферстаппена, чий контракт з Ред Буллом закінчується в грудні 2020 року. Для німецької команди це буде взагалі топ-варіант.



З іншого боку, Хемілтон недавно заявив, що не думає про завершення кар'єри і готовий ганятися далі. У такій ситуації можна продовжувати тримати Боттаса на однорічних контрактах і чекати шансу підписати Ферстаппена одночасно із завершенням кар'єри Хемілтона, щоб не створювати зайвих проблем в команді. Плюс не забуваємо Джорджа Расселла. Можливо, це найважливіший для Мерседеса гонщик на дуже довгу перспективу.

Що в підсумку. Мерседес залишився при своїх. Команда не пішла шляхом своїх конкурентів, які зайнялися омолодженням складу. Навіть консервативна Феррарі вже запросила 21-річного Леклера, а Мерседес поки зволікає, довіряючи досвіду. І все це робить команду головним претендентом на титул в 2020 році. Є відчуття, що керівництво готується забрати у Ред Булла Ферстаппена, який займе місце Боттаса, а потім стане новим лідером після того, Хемілтона завершить виступи. Непоганий план.

Оцініть матеріал
(6)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.