Хемілтон виграв Гран-прі Угорщини, Мерседес красиво переграв Ред Булл
Макс Ферстаппен був близький до перемоги
Топ-10: Хемілтон, Ферстаппен, Феттель, Леклер, Сайнс, Гаслі, Райкконен, Боттас, Норріс, Альбон
Очко за найшвидше коло: Макс Ферстаппен (Ред Булл)
В останніх своїх гонках Макс Ферстаппен провалював старт, тому на старті Гран-прі Угорщини йому, володареві поула, було важливо почати впевнено і утримати обидва Мерседеса позаду. І це Максу вдалося. Ферстаппен стартував добре і поїхав у відрив. А ось хто програв більше всіх, так це Валттері Боттас. Фінн почав 2-м, але швидко опустився на 5-е місце, встигнувши пошкодити переднє антикрило. В результаті Валттері довелося їхати в бокси і втрачати купу часу. Боттас повернувся останнім, але йому поставили шини хард до кінця заїзду.
Що стосується лідерів, то Ферстаппен утримував позаду себе Хемілтона в 2,5-3 секундах, а топ-4 замикали Леклер і Феттель. При цьому обидва пілоти Феррарі не тягнули темп двох лідерів і швидко почали сильно відставати, а за перемогу залишилися боротися Макс і Льюїс.
Хемілтон тримав комфортний для себе відрив, а Мерседес і Ред Булл грали в гру, хто поїде на піт першим і хто кого переграє. Першим в бокси поїхав Ферстаппен, якого обслужили не надто швидко (2,6 секунди), але Макс виїхав перед Феррарі і на чистій трасі чекав хід від Мерседеса. Німецька команда дуже відтягнула зупинку Хемілтона, який потрапив в трафік і втратив час.
Коли Льюїса все ж загукали на піт, то зупинка, по-перше, коштувала пілотові 4 секунди, а по-друге, лідер загального заліку повернувся на трек в 6 секундах позаду Ферстаппена. Але з трохи свіжішими шинами. 3-4 місця з величезним відставанням займали пілоти Феррарі.
Втім, Хемілтон дуже і дуже швидко скоротив відставання, відіграючи по 1,5-2 секунди з кола! Льюїс набрав феноменальний темп і відразу ж кинувся в атаку, не чекаючи останнього етапу гонки.
І ми отримали класну боротьбу. Льюїс насідав і в кінці довгої прямої, і в зв'язці інших поворотів, проте Макс боровся до упору! Голландець як використовував колових, намагаючись сховатися за ними, так жорстко закривав простір для суперника. В одному моменті Льюїс вилетів за межі треку і був змушений трохи відпустити супротивника, щоб перегрупуватися для нових атак. Потрібно відзначити, як Ферстаппен спокійно витримав атаки і втримав перше місце.
А потім ... Хемілтон несподівано поїхав на піт! У команді вирішили, що краще втратити 20 секунд, але повернутися на більш швидкій і свіжій гумі софт. Цікавий і сміливий хід Мерседеса, хоча тепер Льюїсу потрібно було відіграти 20 секунд за 20 кіл. Цікаво, що сам пілот по радіо сказав, мовляв, я не впевнений, що варто було це робити.
За підсумком Мерседес мав рацію. Під кінець британець почав відігравати по 1 секунді на одному секторі, навіть не колі. Макс по радіо сказав, що шинам кінець, а Льюїс перебував уже зовсім поруч за 4 кола до кінця. Знову боротьба! Точніше, ні. Хемілтон в кінці стартової прямої по широкій траєкторії пройшов Ферстаппена і поїхав до перемоги.
It took 67 laps
— Formula 1 (@F1) August 4, 2019
but with 3 to go - this is when @LewisHamilton got there, as Verstappen's tyres gave up the grip#F1 #HungarianGP pic.twitter.com/RmcSqtxZ0q
Дуже шкода Ферстаппена. Він провів класну гонку, але Мерседес ще раз показав, що у них найкраща команда. Той, хто придумав варіант із заміною шин - геній.
Хемілтон ще сильніше зміцнив своє лідерство в загальному заліку. Навряд чи хтось ще зможе його дістати.
Замкнув подіум Феттель, але говорити про щось позитивне для Феррарі не доводиться. Себ програв лідеру 1 хвилину. Ред Булл і Мерседес в своїй лізі.
Загальний залік
1. Льюїс Хемілтон (Мерседес) - 250
2. Валттері Боттас (Мерседес) - 188
3. Макс Ферстаппен (Ред Булл) - 181
4. Себастьян Феттель (Феррарі) - 156
5. Шарль Леклер - (Феррарі) - 132
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Легендарний боксер привітав українця з перемогою
Промоутер Олександра хотів би побачити поєдинок проти Дюбуа за абсолют