МАРКЕВИЧ: «Люксембург стане ззаду, і нам буде дуже непросто»

Колишній тренер збірної України дав прогноз на матч нашої команди з Люксембургом

МАРКЕВИЧ: «Люксембург стане ззаду, і нам буде дуже непросто»
Колишній тренер збірної України Мирон Маркевич, який очолює комітет збірних Української асоціації футболу, прокоментував перемогу команди Андрія Шевченка у відбірковому матчі Євро-2020 з сербами.
 
«Це була найкраща гра збірної України при Шевченко. Ніхто такого результату не очікував. Вірили в перемогу, але таке спрогнозувати було важко. Вирішальним, на мій погляд, став другий гол. Після нього, за великим рахунком, все стало ясно. За день до гри я переглядав матч Португалія - ​​Сербія, так там була зовсім інша команда. А то, що ми побачили вчора ... Серби виявилися просто не готові до тієї гри, яку їм запропонували. І наші хлопці змусили їх просто догравати. Але зараз потрібно трохи ейфорію зменшити, тому як з Люксембургом буде зовсім інша гра. Абсолютно інша. Команда буде стояти позаду, шукати свої шанси, і пробити ту оборону - дай бог, щоб у нас вийшло. Серби постійно оголювали фланги, тому ніхто не повертався, і тому все було дуже легко. А ось в понеділок ... Ясно, що Сербія і Люксембург - трохи різні за класом. Але команда стане ззаду, і нам буде дуже непросто », - заявив Мирон Маркевич на засіданні Експерт-клубу ТМ PariMatch у Львові.
 
Нагадаємо, що матч Україна - Люксембург відбудеться 10 червня на стадіоні Львів Арена. Початок - о 21:45.
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(4 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    ManUtd
    online
      ManUtd, 10.06.2019 23:54
    0
    Сергей Долина, 10.06.2019 14:59
    Не понимаю, почему у некоторых специалистов есть сомнения в победе нашей сборной? У меня сомнений нет, Украина выиграет с крупными счетом!
    Ты оказался балаболом, а Маркевич - профессионалом)
    «УАФ – М а ф і я!»
      «УАФ – М а ф і я!», 10.06.2019 16:51
    +3
    Сергей Долина, 10.06.2019 14:59
    Не понимаю, почему у некоторых специалистов есть сомнения в победе нашей сборной? У меня сомнений нет, Украина выиграет с крупными счетом!
    Украина просто обязана указать подлецам их место. Мотивация будет зашкаливать. Львов будет гнать команду вперед. Я тоже не сомневаюсь в победе сборной Украины!
    «УАФ – М а ф і я!»
      «УАФ – М а ф і я!», 10.06.2019 16:50
    +2
    Сборной Украины, пора учится разбирать автобусы на запчасти. Если грамотно сыграть против Люксембурга, то никакой автобус их не спасет от разгромного поражения
    Vitaliy Onyper
      Vitaliy Onyper, 10.06.2019 16:43
    -3
    --- Програют з перевагою в один мяч
    -- А хто програє-- НЕ СКАЖУ
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 10.06.2019 15:20
    +1
    Сергей Долина, 10.06.2019 14:59
    Не понимаю, почему у некоторых специалистов есть сомнения в победе нашей сборной? У меня сомнений нет, Украина выиграет с крупными счетом!
    Исландия ещё не так давно тоже воспринималась сборной уровня Люксембурга....
    rosti79
      rosti79, 10.06.2019 15:08
    +2
    Та то таке
    Сергей Долина
      Сергей Долина, 10.06.2019 14:59
    +2
    Не понимаю, почему у некоторых специалистов есть сомнения в победе нашей сборной? У меня сомнений нет, Украина выиграет с крупными счетом!
    Поручик Ржевский
    online
      Поручик Ржевский, 10.06.2019 14:52
    +3
    Надо уметь вытягивать соперника...
    Играть надо рваным темпом, со всплесками активности.
    Если чувствуется, что соперник хорошо освоился сзади, то ему отдаётся на несколько минут инициатива.
    Разрешают пересечь центральный круг.
    Потом внезапный прессинг, перехват, заброс на свободное место...
    И вместо привычной позиционной атаки, атака на скорости.
    Но и кадры у нас для этого есть. Циганков, Караваев, Миколенко - способны мяч доставать и у бровки.
    Главное, чтобы Шева за вчерашние дни это всё донёс до игроков. Чтобы не упирались в одну позиционку...
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 10.06.2019 13:32
    -3
    Маркевич: "Люксембург станет сзади, и нам будет очень непросто"
    |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    Ну и название статьи! Это будет футбольный матч или...сексуальные оргии? Если последнее, то откуда у Маркевича такие познание? Видимо у Маркевича многолетний опыт в этой области?!
    Whitebell_MU
      Whitebell_MU, 10.06.2019 13:18
    -2
    как-то двусмысленно получилось
    vismut58
      vismut58, 10.06.2019 13:03
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Пусть стоят.
    Но пусть не забывают играть руками в штрафной и толкать в спину наших нападающих
    KhOleg
      KhOleg, 10.06.2019 12:43
    +4
    Та все буде добре. Найкращий спосіб проти "автобусного захисту" гра в стіночку ,в грі з сербами наші так грали правда при виходу з захисту.Удачі збірній.Ми преможемо.дякую.
    KhOleg
      KhOleg, 10.06.2019 12:43
    +4
    Та все буде добре. Найкращий спосіб проти "автобусного захисту" гра в стіночку ,в грі з сербами наші так грали правда при виходу з захисту.Удачі збірній.Ми преможемо.дякую.
    «УАФ – М а ф і я!»
      «УАФ – М а ф і я!», 10.06.2019 16:51
    +3
    Сергей Долина, 10.06.2019 14:59
    Не понимаю, почему у некоторых специалистов есть сомнения в победе нашей сборной? У меня сомнений нет, Украина выиграет с крупными счетом!
    Украина просто обязана указать подлецам их место. Мотивация будет зашкаливать. Львов будет гнать команду вперед. Я тоже не сомневаюсь в победе сборной Украины!
    Поручик Ржевский
    online
      Поручик Ржевский, 10.06.2019 14:52
    +3
    Надо уметь вытягивать соперника...
    Играть надо рваным темпом, со всплесками активности.
    Если чувствуется, что соперник хорошо освоился сзади, то ему отдаётся на несколько минут инициатива.
    Разрешают пересечь центральный круг.
    Потом внезапный прессинг, перехват, заброс на свободное место...
    И вместо привычной позиционной атаки, атака на скорости.
    Но и кадры у нас для этого есть. Циганков, Караваев, Миколенко - способны мяч доставать и у бровки.
    Главное, чтобы Шева за вчерашние дни это всё донёс до игроков. Чтобы не упирались в одну позиционку...
    vismut58
      vismut58, 10.06.2019 13:03
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Пусть стоят.
    Но пусть не забывают играть руками в штрафной и толкать в спину наших нападающих
    «УАФ – М а ф і я!»
      «УАФ – М а ф і я!», 10.06.2019 16:50
    +2
    Сборной Украины, пора учится разбирать автобусы на запчасти. Если грамотно сыграть против Люксембурга, то никакой автобус их не спасет от разгромного поражения
    rosti79
      rosti79, 10.06.2019 15:08
    +2
    Та то таке
    Сергей Долина
      Сергей Долина, 10.06.2019 14:59
    +2
    Не понимаю, почему у некоторых специалистов есть сомнения в победе нашей сборной? У меня сомнений нет, Украина выиграет с крупными счетом!
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 10.06.2019 15:20
    +1
    Сергей Долина, 10.06.2019 14:59
    Не понимаю, почему у некоторых специалистов есть сомнения в победе нашей сборной? У меня сомнений нет, Украина выиграет с крупными счетом!
    Исландия ещё не так давно тоже воспринималась сборной уровня Люксембурга....
    ManUtd
    online
      ManUtd, 10.06.2019 23:54
    0
    Сергей Долина, 10.06.2019 14:59
    Не понимаю, почему у некоторых специалистов есть сомнения в победе нашей сборной? У меня сомнений нет, Украина выиграет с крупными счетом!
    Ты оказался балаболом, а Маркевич - профессионалом)