ЗМІ: Наполі запропонував 15 млн за Малиновського

Руслан Малиновський може продовжити кар'єру в Італії

ЗМІ: Наполі запропонував 15 млн за Малиновського
© twitter.com/KRCGenkofficial. Руслан Малиновський

Раніше вже повідомлялося про те, що «Наполі» проявляє інтерес до півзахисника «Генка» Руслана Малиновського.

Тепер же Corriere del Mezzogiorno повідомив про те, що «Наполі» запропонував за хавбека збірної України 15 млн євро.

У Неаполі Малиновського розглядають як можливу заміну Аллану, який може перейти в ПСЖ.

Раніше «Наполі» пропонував 18 млн євро за Віктора Циганкова з «Динамо» Київ.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело

(5 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    kerch30
      kerch30, 25.05.2019 09:45
    0
    Шахтер предложит 20
    Ruslan
      Ruslan, 25.05.2019 03:08
    +1
    Український Патріот, 24.05.2019 18:53
    С Англии нету предложений??? Так хочется, чтобы он в Англии играл!
    Тільки Астон Вілла 10,5+ лямів. Якщо вийде в ПЛ то цілком реально що ціну піднімлять. Рус більше 10-ти матчів за збірну вже зіграв ніби
    Akella_147
    Akella_147, 24.05.2019 23:52
    +2
    Руся едь, и даже не думай, вернуться в Бельгию всегда успеешь!
    Slava Tim
    Slava Tim, 24.05.2019 23:35
    -2
    zhyr, 24.05.2019 15:36
    а тобі яка з того вигода? нехай хоч безкоштовно переходить, але спробує себе в сильнішому чемпіонаті
    а ты мне не тыкай фраерок
    Axmetov
    Axmetov, 24.05.2019 20:56
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Алексей Романцев, 24.05.2019 20:26
    Это куда лучше чем Спортинг или уж тем более Спартак
    Ну это намного лучше.Наполи,это второй клуб Италии,а Италия на 3-м месте в рейтинге Да и Наполи очень интересный клуб,хоть ему и далеко до Ювэ,но это как и в чемпионате Германии и Франции
    Алексей Романцев
    Алексей Романцев, 24.05.2019 20:26
    +6
    Slava Tim, 24.05.2019 15:21
    20 не меньше
    Это куда лучше чем Спортинг или уж тем более Спартак
    kot_sumy
      kot_sumy, 24.05.2019 19:59
    +1
    russol30, 24.05.2019 17:07
    Ти видно не Українець якщо свою землю огородами називаєш
    А что надо чёрное белым называть? Как за поребриком? Это ты случаем не из скрепных?
    Виталий Жалыбин
      Виталий Жалыбин, 24.05.2019 18:58
    +6
    наполи это очень хороший вариант только бы играть давали
    Український Патріот
      Український Патріот, 24.05.2019 18:53
    0
    С Англии нету предложений??? Так хочется, чтобы он в Англии играл!
    Trollface
      Trollface, 24.05.2019 18:50
    +12
    Достойный клуб и хорошая цена. Удачи в Италии!!!
    unforgiven Den
      unforgiven Den, 24.05.2019 18:03
    +9
    kot_sumy, 24.05.2019 16:03
    Вот купят Наполи Малину и успокоятся. А сурок и дальше будет носиться со своими 30 лямами за Цыгана.
    Этот жадный скот не одну карьеру ребятам похерил
    JulikoB
      JulikoB, 24.05.2019 17:51
    -10
    Axmetov, 24.05.2019 17:46
    А причём здесь Украина?Чувак прав,у нас поля,как огороды
    У вас, это где, на Святошино?
    Axmetov
    Axmetov, 24.05.2019 17:46
    +7
    Коментар згорнуто. Показати
    russol30, 24.05.2019 17:07
    Ти видно не Українець якщо свою землю огородами називаєш
    А причём здесь Украина?Чувак прав,у нас поля,как огороды
    Axmetov
    Axmetov, 24.05.2019 17:44
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    zhyr, 24.05.2019 15:36
    а тобі яка з того вигода? нехай хоч безкоштовно переходить, але спробує себе в сильнішому чемпіонаті
    А он привык у себя на рынке трусами торговать,вот и в коментах не удержался
    russol30
      russol30, 24.05.2019 17:07
    -11
    umnuy, 24.05.2019 17:01
    жалко витька---будет ещё год на огородах играть---а мог бы миланам забивать и с Роналдо рубиться
    Ти видно не Українець якщо свою землю огородами називаєш
    umnuy
    online
      umnuy, 24.05.2019 17:01
    +2
    жалко витька---будет ещё год на огородах играть---а мог бы миланам забивать и с Роналдо рубиться
    Istm
      Istm, 24.05.2019 16:47
    +12
    ну вот это уже ближе к реальности. а не гробить карьеру у свиней.
    kot_sumy
      kot_sumy, 24.05.2019 16:03
    +13
    Вот купят Наполи Малину и успокоятся. А сурок и дальше будет носиться со своими 30 лямами за Цыгана.
    zhyr
      zhyr, 24.05.2019 15:36
    +19
    Коментар згорнуто. Показати
    Slava Tim, 24.05.2019 15:21
    20 не меньше
    а тобі яка з того вигода? нехай хоч безкоштовно переходить, але спробує себе в сильнішому чемпіонаті
    Slava Tim
    Slava Tim, 24.05.2019 15:21
    -5
    20 не меньше
    zhyr
      zhyr, 24.05.2019 15:36
    +19
    Коментар згорнуто. Показати
    Slava Tim, 24.05.2019 15:21
    20 не меньше
    а тобі яка з того вигода? нехай хоч безкоштовно переходить, але спробує себе в сильнішому чемпіонаті
    kot_sumy
      kot_sumy, 24.05.2019 16:03
    +13
    Вот купят Наполи Малину и успокоятся. А сурок и дальше будет носиться со своими 30 лямами за Цыгана.
    Trollface
    online
      Trollface, 24.05.2019 18:50
    +12
    Достойный клуб и хорошая цена. Удачи в Италии!!!
    Istm
      Istm, 24.05.2019 16:47
    +12
    ну вот это уже ближе к реальности. а не гробить карьеру у свиней.
    unforgiven Den
      unforgiven Den, 24.05.2019 18:03
    +9
    kot_sumy, 24.05.2019 16:03
    Вот купят Наполи Малину и успокоятся. А сурок и дальше будет носиться со своими 30 лямами за Цыгана.
    Этот жадный скот не одну карьеру ребятам похерил
    Axmetov
    Axmetov, 24.05.2019 17:46
    +7
    Коментар згорнуто. Показати
    russol30, 24.05.2019 17:07
    Ти видно не Українець якщо свою землю огородами називаєш
    А причём здесь Украина?Чувак прав,у нас поля,как огороды
    Алексей Романцев
    Алексей Романцев, 24.05.2019 20:26
    +6
    Slava Tim, 24.05.2019 15:21
    20 не меньше
    Это куда лучше чем Спортинг или уж тем более Спартак
    Виталий Жалыбин
      Виталий Жалыбин, 24.05.2019 18:58
    +6
    наполи это очень хороший вариант только бы играть давали
    Akella_147
    Akella_147, 24.05.2019 23:52
    +2
    Руся едь, и даже не думай, вернуться в Бельгию всегда успеешь!
    Axmetov
    Axmetov, 24.05.2019 20:56
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Алексей Романцев, 24.05.2019 20:26
    Это куда лучше чем Спортинг или уж тем более Спартак
    Ну это намного лучше.Наполи,это второй клуб Италии,а Италия на 3-м месте в рейтинге Да и Наполи очень интересный клуб,хоть ему и далеко до Ювэ,но это как и в чемпионате Германии и Франции
    umnuy
    online
      umnuy, 24.05.2019 17:01
    +2
    жалко витька---будет ещё год на огородах играть---а мог бы миланам забивать и с Роналдо рубиться
    Ruslan
      Ruslan, 25.05.2019 03:08
    +1
    Український Патріот, 24.05.2019 18:53
    С Англии нету предложений??? Так хочется, чтобы он в Англии играл!
    Тільки Астон Вілла 10,5+ лямів. Якщо вийде в ПЛ то цілком реально що ціну піднімлять. Рус більше 10-ти матчів за збірну вже зіграв ніби
    kot_sumy
      kot_sumy, 24.05.2019 19:59
    +1
    russol30, 24.05.2019 17:07
    Ти видно не Українець якщо свою землю огородами називаєш
    А что надо чёрное белым называть? Как за поребриком? Это ты случаем не из скрепных?
    Axmetov
    Axmetov, 24.05.2019 17:44
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    zhyr, 24.05.2019 15:36
    а тобі яка з того вигода? нехай хоч безкоштовно переходить, але спробує себе в сильнішому чемпіонаті
    А он привык у себя на рынке трусами торговать,вот и в коментах не удержался
    kerch30
      kerch30, 25.05.2019 09:45
    0
    Шахтер предложит 20
    Український Патріот
      Український Патріот, 24.05.2019 18:53
    0
    С Англии нету предложений??? Так хочется, чтобы он в Англии играл!