Аеропорту у Львові визначили останній термін

30 липня – дата, до якої мають розпочати будівництво нового терміналу львівського аеропорту

Цей день назвав губернатор Львівщини Микола Кміть під час сесії Львівської обласної ради. Тож залишається трохи більше місяця, аби знайти інвестора, а також обрати виконавця робіт зі спору­дження терміналу.

22 червня постійно діюча конкурсна комісія щодо залучення інвестицій у реконструкцію об'єктів Міністерства транспорту і зв'язку України до Євро-2012 нарешті погодила документацію з визначення конкурсних умов для залучення інвестора до реконструкції ДП "Міжнародний аеропорт "Львів" - повідомляє zaxid.net із посиланням на заступника голови ЛОДА Сергія Таруту. Замовником реконструкції летовища буде Міністерство транспорту і зв'язку. Тим часом і Кабінет Міністрів 22 червня, на своєму позачерговому засіданні, затвердив необхідні для реконструкції аеропорту документи. За оптимістичною заявою прем'єрки: "Це означає, що ми зможемо вчасно розпочати роботи на цьому об'єкті та вчасно здати його в експлуатацію".

Утім на цьому оптимізм у справі реконструкції львівського летовища завершується. Принаймні голова Львівської ОДА Микола Кміть вважає, що жодного прогресу в цьому напрямі так і не досягнуто. Зокрема, позачергове засідання Кабміну виявилося безрезультатним - не вдалося сформувати службу замовника, а умов інвестиційного конкурсу на розбудову терміналу, якими так вихваляється Кабмін, на практиці ніхто не бачив. Отож питання про розбудову львів­ського аеропорту губернатор готовий поставити перед прем'єром руба під час її візиту на Львівщину 25 червня. Якщо ж і це не допоможе, то він готовий домагатися повернення летовища в комунальну власність, щоб господарювати самим.

Те, що ситуація з початком будівництва терміналу є критичною, визнає і міський голова Андрій Садовий. Щоправда, в коментарі для "Газети" він стверджує, що основною причиною є те, що свого часу летовище не передали у власність міста - тоді б львівська мерія змогла вчасно розпорядитися майном і проб­лем із початком будівництва терміналу не було б: "Це єдиний з усіх об'єктів підготовки Львова до Євро-2012, який УЄФА оцінила за дуже високим, так зва­ним червоним рівнем ризику. Щодо решти об'єктів, за які відповідає міська влада, - стадіону, готелів, підготовки доріг - запитань немає. Ми свою роботу виконуємо вчасно, і це підтверджують звіти УЄФА. Проте аеропорт - це державне під­приєм­ство, і міська влада немає на нього ніякого впливу. Згадайте, свого часу держава сказала, що не віддасть аеропорт місту і сама займеться його модернізацією. І тепер маємо проблеми".

Цікаво інше - на період реконструкції летовища у Львові повітряні судна мали б приземлятись у Луцьку. Проблема полягає в тому, що наразі це єдиний обласний центр України, який не має діючого аеропорту. І стан реконструкції луцького летовища, який має статус резервного до Євро-2012, залишає бажати кращого. Принаймні заступник голови Державної авіа­адміністрації Петро Липовенко, який відвідав місто, залишився незадоволеним перебігом робіт - тут навіть не укладено договір з "Украеропроектом" на спорудження терміналу, а без цього його не можна сертифікувати. Крім того, луцький аеродром нині перебуває на балансі Мі­ністерства оборони, а для того, щоб на цьому місці діяв цивільний аеропорт, необхідне узгодження з військовими. Наразі ці питання - на стадії вирішення.

Олександр Сирцов, Львівська Газета

Источник Sport.ua
По теме:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Хоккей | 25 мая 2024, 22:12 1

Победитель полуфинала определился только в серии буллитов