Третій титул для Алонсо? Астон Мартін знайшов лазівку у правилах Ф1 2026
Повідомляється, що Едріан Ньюї знайшов дуже вдале рішення під час розробки нового боліда
У паддоку Формули-1 з’явилися неофіційні повідомлення про можливу технічну перевагу Астон Мартін у підготовці до сезону 2026 року. За інформацією британських технічних джерел, дані симулятора нового боліда AMR26, першого проєкту команди під повним керівництвом Едріана Ньюї, демонструють дуже високі показники притискної сили в поворотах.
Зазначається, що ці значення можуть перевищувати показники конкурентів у режимах активної аеродинаміки, передбачених регламентом 2026 року. Йдеться, зокрема, про роботу боліда в умовах максимальної притискної сили.
Регламент Формули-1 на 2026 рік передбачає впровадження активної аеродинаміки та плоского днища з метою зменшення ґраунд-ефекту. За даними джерел, Астон Мартін міг знайти ефективне рішення у взаємодії між гнучкістю днища та рухомими елементами аеродинаміки.
Повідомляється, що команда могла зосередитись на механічному контролі притиску днища до покриття за рахунок роботи підвіски. У поворотах це дозволяє сильніше притискати машину до траси, створюючи додаткову притискну силу, якої не вистачатиме через відмову від граунд-ефекту у 2026 році.
У разі підтвердження цієї переваги на практиці пілоти команди – Фернандо Алонсо та Ленс Стролл, зможуть боротися щонайменше за перемоги. Подібне технічне рішення є ключовим, а його розробка в короткі терміни практично неможлива.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Новий болід Скудерії буде представлено 23 січня
Іриски для канонірів, дербі Боруссій, Барса проти Субмарини, Довбик проти Юве
