Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
| Оновлено 17 грудня 2025, 18:59
252
1

ОФІЦІЙНО. Формула-1 визначилася з новою термінологією на 2026 рік

4 головні терміни на наступний сезон

| Оновлено 17 грудня 2025, 18:59
252
ОФІЦІЙНО. Формула-1 визначилася з новою термінологією на 2026 рік
Formula1

Формула-1 офіційно підтвердила термінологію, яка використовуватиметься з 2026 року разом із запровадженням нового технічного регламенту.

Як зазначили в Ф-1, нові формулювання були обрані з метою уникнути штучних назв і професійного жаргону, адже як давні, так і нові вболівальники віддають перевагу простій, зрозумілій та змістовній мові.

Таким чином, від ідей на кшталт X-mode чи Z-mode, які з’являлися у перших чернетках регламенту, вирішили відмовитися. Натомість термінологія 2026 року побудована навколо чотирьох ключових термінів.

Режим обгону

Режим обгону (Overtake Mode) дозволяє пілотам, які перебувають у межах визначеної дельти позаду суперника, використовувати додаткову потужність для здійснення обгону. Він замінить DRS і покликаний сприяти боротьбі колесо в колесо. Режим можна активувати як одним потужним імпульсом, так і розподіляти використання енергії протягом кола.

Режим прискорення

Другий – Режим прискорення (Boost Mode). Це керована пілотом функція використання енергії, пов’язана з системою рекуперації ERS. Вона може застосовуватися як в атакувальних, так і в оборонних цілях, забезпечуючи максимальну сумарну потужність двигуна та батареї натисканням кнопки – незалежно від позиції боліда на трасі.

Перезарядка

Третій термін – Перезарядка (Recharge), який охоплює всі способи відновлення заряду батареї. Йдеться про рекуперацію енергії під час гальмування, а також проходження окремих поворотів із частковим натисканням на акселератор.

Активна аеродинаміка

Останній елемент – Активна аеродинаміка, система з рухомими елементами переднього та заднього антикрил. Вони автоматично перемикаються між конфігураціями для поворотів і прямих ділянок у визначених швидкісних зонах. Це має підвищити стратегічну гнучкість та ефективніше використовувати зчеплення і потужність боліда.

Оцініть матеріал
(6)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

ОФІЦІЙНО. Ігор Суркіс призначив нового головного тренера Динамо
Футбол | 17 грудня 2025, 09:26 107
ОФІЦІЙНО. Ігор Суркіс призначив нового головного тренера Динамо

Ігор Костюк переведений на роль постійного наставника київського гранда

Стало відомо, хто готуватиме Динамо до другої частини сезону
Футбол | 17 грудня 2025, 08:30 7
Стало відомо, хто готуватиме Динамо до другої частини сезону

Ігор Суркіс довірив Ігорю Костюку керівництво командою щонайменше до весни

Коментарі 1
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Стюард #11
Не заздрю я пілотам, все складніше та складніше стають боліди, та й самі перегони