Керівник Мерседес Ф-1 назвав тих, хто матиме перевагу наступного сезону
Тото Вольфф вважає, що молоді пілоти, які активно працюють із симуляторами, матимуть перевагу
Керівник команди Мерседес Тото Вольфф вважає, що нове покоління пілотів, зокрема Макс Ферстаппен та Джордж Расселл, може отримати помітну перевагу над конкурентами після вступу в силу нового технічного регламенту Формули-1 у 2026 році.
Нідерландський пілот у сезоні-2025 перервав свою серію з чотирьох поспіль титулів, поступившись у чемпіонській боротьбі Ландо Норрісу лише двома очками. Втім, Ферстаппен провів насичений рік – здобув сім перемог у гонках, а також активно виступав у серії GT3 і брав участь у симрейсингових змаганнях.
З 2026 року Формула-1 перейде на новий технічний регламент, який передбачає масштабні зміни як у шасі, так і в силових установках. Зокрема, баланс між електричною та двигунною складовою становитиме 50 на 50, що значно ускладнить роботу пілотів із керуванням енергією протягом кола.
На думку Вольффа, саме тут перевагу отримають гонщики, які активно працюють у симуляторах.
«Ми матимемо 50% електрики і 50% двигуна внутрішнього згоряння. На кожному колі, особливо на трасах із довгими прямими, доведеться компенсувати нестачу електроенергії», – заявив Вольфф.
«Стратегії починають нагадувати шахи: де і коли пілот використає енергію, хто краще до цього підготовлений. І, на мою думку, покоління симрейсерів матиме тут перевагу».
Австрієць зазначив, що це стосується не лише Ферстаппена, а й таких пілотів, як Джордж Расселл та Кімі Антонеллі, які активно працюють у віртуальному середовищі.
«Подивіться на покоління Джорджа і Макса – вони люблять симулятори, працюють у них постійно. Той, хто комфортно почувається у віртуальному світі – вдома або на базі команди – матиме перевагу», – додав Вольфф.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Складна перемога над Францією зберегла місце у Дивізіоні 1A
На українця полює «Фенербахче»