Регулятор покарав оператора за рекламу з образом Льюїса Хемілтона
Образ гонщика вважається занадто впізнаваним і популярним серед молоді
Британський регулятор ASA залишив у силі рішення про порушення правил у зв'язку з рекламою Betway, опублікованою 4 липня 2025 року в Facebook.
У ролику використовувався образ гонщика Формули-1 Льюїса Хемілтона, що, на думку регулятора, робило рекламу привабливою для осіб молодше 18 років.
В оголошенні був показаний чоловік у червоному комбінезоні з написом Hamilton на спині, що, як вважала ASA, дозволяло однозначно ідентифікувати спортсмена, незважаючи на те, що його обличчя не показували.
ASA зазначила, що Хемілтон – відома публічна особа з мільйонами підписників, серед яких значна частина неповнолітніх, а також популярний приклад для молоді. Це автоматично відносить його до категорії підвищеного ризику з точки зору привабливості для дітей.
На підставі всіх факторів ASA вирішила, що реклама була безвідповідальною і порушувала правила.
Франція закріплює постійну роботу гральних клубів у Парижі
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Успіх полтавців котирувався від 30.0 до 42.0 у різних букмекерських конторах в Україні
Криськів незадоволений газоном стадіону Колоса