Мережа фастфуду вибачилась перед фанатами через результати Оскара Піастрі
Мережі Grill’d довелось змінити умови акції
Австралійська мережа бургерних Grill’d, спонсор Оскара Піастрі, випустила кумедну заяву з вибаченнями… за створення «занадто смачного» бургера.
Мова йде про Oscar Piastri 81 Burger – бургер, за умовами акції якого клієнти отримували безкоштовний «бонусний» бургер, коли пілот Макларена здобував подіум.
Піастрі уклав партнерство з Grill’d перед початком поточного сезону. Компанія запустила акцію 8 вересня, щоправда, з того часу Піастрі так і не потрапляв до трійки найкращих. Через нинішню форму австралійця правила були змінені – тепер спеціальний бургер продається просто під час будь-якого Гран-прі, у якому бере участь Оскар.
У соцмережах уболівальники почали жартома стверджувати, що пілота спіткало «бургерне прокляття».
У відповідь на ці жарти Grill’d опублікувала заяву в Instagram, у якій з гумором прокоментувала ситуацію та підтримала 24-річного гонщика:
Всім, хто вірить у «прокляття»,
ми хотіли б вибачитися. Перед вами і перед усіма шанувальниками Ф1 .
Ми ніколи не мали наміру створити бургер, який був би настільки
смачним, що зміг би змінити хід історії Ф1.Тож так, нам дуже шкода. Шкода, що наші бургери
такі смачні.Звичайно, ми можемо сприймати жарти про прокляття, але давайте будемо реалістами, ми ніколи не ставитимемо проти
такого хлопця, як Оскар Піастрі. Він наш рідний австралійський герой, і ми завжди будемо на його боці.Сьогодні, завтра і завжди – ми підтримаємо тебе, Оскаре.
Команда Grill’d
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Владіслав Бленуце так і не зумів завоювати місце у стартовому складі київської команди
Крістіан Біловар відновився від травми