Макларен: «Не знаю, як це працює у них, але рішення Ред Булл не мало сенсу»
Андреа Стелла прокоментував вплив нового двигуна на результат Макса Ферстаппена
Виступ Макса Ферстаппена на Гран-прі Сан-Паулу – прорив із піт-лейн до третього місця – викликав дискусії щодо підходу Ред Булл до штрафів, пов’язаних із силовими установками.
Після невдалої кваліфікації, де і Ферстаппен, і Юкі Цунода вилетіли вже в Q1, у Ред Булл вирішили встановити на болід чотириразового чемпіона нову силову установку. Це призвело до старту з піт-лейн.
Тактика спрацювала: навіть із проколом на перших колах Ферстаппен зумів прорватись на подіум і фінішував третім.
Рішення Ред Булл замінити двигун привернуло увагу конкурентів. Зокрема, один із керівників команди Макларен, Андреа Стелла, поставив під питання доцільність такого кроку.
За його словами, подібна зміна двигуна задля вигоди в темпі – це те, чого Макларен не робитиме, адже для команди це суттєво вдарило б по бюджету в межах ліміту витрат у 135 мільйонів доларів.
Стелла пояснив свою позицію:
«З точки зору продуктивності, встановлення нового двигуна нині… Я не знаю, як це працює у Хонди, але загалом ці силові установки майже не втрачають у потужності з пробігом. Тому зазвичай немає сенсу змінювати двигун і приймати штраф, адже виграш у швидкості рідко компенсує втрату позицій.
Чесно кажучи, такі заміни також ставлять питання щодо правил: цікаво, чи входить вартість цього двигуна в бюджетний ліміт чи ні.
Якщо двигун міняють заради швидкості – він має входити до бюджетного ліміту. Давайте подивимось, чи це так. Хоча я й не зможу цього перевірити – це справа Ред Булл.
Але саме через це ми так не робимо: це б потрапило під ліміт витрат».
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
В Арди виник конфлікт під час останнього матчу з «Кривбасом»
Футболіста мобілізували до ЗСУ
