Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Франція
| Оновлено 11 листопада 2025, 22:21
4259
3

Забарний розізлив гравців Ліона. Екс-арбітр ФІФА пояснив, що сталося

Бруно Дерріен впевнений, що у ворота ПСЖ помилково не призначили пенальті

| Оновлено 11 листопада 2025, 22:21
4259
Забарний розізлив гравців Ліона. Екс-арбітр ФІФА пояснив, що сталося
Getty Images/Global Images Ukraine. Ілля Забарний

Колишній арбітр ФІФА Бруно Дерріен залишився незадоволеним роботою свого співвітчизника Бенуа Бастьєна в матчі «Ліон» – ПСЖ (2:3), який відбувся 9 листопада.

В одному з епізодів на 30-й хвилині матчу захисник паризького клубу Ілля Забарний зіграв рукою у власному штрафному майданчику, проте рефері скориставшись допомогою VAR відмовився призначати 11-метровий удар.

Гравці та тренерський штаб «Ліона» були розгнівані таким рішенням, намагалися довести Бастьєну, що Забарний спеціально зіграв рукою, але переконати арбітра їм не вдалося.

«Рука Забарного високо піднята над головою, і він торкається м'яча пальцями. Його рука знаходиться в повітрі – це підпадає під категорію неприродного становища.

Граючи таким чином, з витягнутою рукою, гравець завжди ризикує торкнутися м'яча. Навіть якщо траєкторія м'яча не зміниться, це не важливо для підсумкового рішення згідно з правилами. Тому арбітр мав призначити пенальті у ворота ПСЖ», – впевнений Дерріен.

Оцініть матеріал
(36)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Легенда Шахтаря: «Якби Луческу не очолив Динамо...»
Футбол | 04 грудня 2025, 08:41 0
Легенда Шахтаря: «Якби Луческу не очолив Динамо...»

Олексій Бєлік пояснив, чому Мірча Луческу вирішив очолити київське Динамо

Куртуа виступив з вимогою трансферу до Реала. Він незадоволений
Футбол | 05 грудня 2025, 05:02 0
Куртуа виступив з вимогою трансферу до Реала. Він незадоволений

Бельгієць хоче підсилення захисту

Коментарі 3
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
didora
Якщо це дійсно так, то це зовсім міняє суть діла. Забарний викинув руку під дією сили поштовху іншого гравця. Якщо гравець Ліона дійсно штовхнув гравця ПСЖ, а той в свою чергу іншого, то це вже порушення. Так можна завалити пів команди, якщо гравці не просто  стоятимуть рядом, а в цей момент підстрибують або рухаються чи починають рух. З точки зору фізики навіть невеликий поштовх грає велику роль у такому епізоді.
Gargantua
там интересный эпизод.
Забарный вскинул руку потому, что его толкнули в спину. Но... толкнул его свой футболист, а того толкнул игрок Лиона. 
Момент сложный, не берусь даже судить о правильности решения арбитра.