Данія посилює контроль за маркетингом гральних компаній
Нові правила обмежать рекламу в спорті, транспорті та соціальних мережах
Уряд Данії повідомив ЗМІ, рекламні агентства та спортивні організації про введення нових обмежень на рекламу азартних ігор.
Реформа Закону про маркетинг і рекламу розпочнеться в 2026 році і повністю набуде чинності до 2027-го.
Введуть заборону на рекламу «від свистка до свистка» – за 10 хвилин до початку спортивного матчу, під час трансляції та 10 хвилин після. Також заборонять участь у рекламі осіб віком до 25 років, розміщення оголошень у радіусі 200 м від шкіл та використання громадського транспорту для просування азартних ігор.
Буде створено комітет для регулювання діяльності ігрових стрімерів та інфлюенсерів, щоб обмежити доступ неповнолітніх до такого контенту.
Контроль за виконанням закону отримає Управління з азартних ігор, якому нададуть повноваження блокувати нелегальних операторів і штрафувати порушників.
Стало відомо, що ФБР розслідує витік медичних даних Леброна Джеймса
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
У послугах Юрія Фербея також зацікавлені «Полісся», «Карпати» та ЛНЗ
Церемонія жеребкування призначена на 19:00 за київським часом