У Шахтарі розповіли про цілі та плани на ринку США
«Гірники» вже мають дві школи у Штатах та планують лише розширюватися
Генеральний директор «Шахтаря» Сергій Палкін розповів про принципи роботи клубу на зарубіжних ринках, у тому числі безпосередньо розповівши про роботу «гірників» у США, де цього року було відкрито дві дитячі школи «помаранчево-чорних» – у штатах Пенсільванія та Нью-Джерсі.
«Ця ідея багатошарова: вона стосується зростання бренду, взаємодії із співтовариством, комерційної цінності для партнерів, а також пошуку та розвитку талантів. Вона допомагає нам підтримувати зв'язок із нашими вболівальниками по всьому світу та надихати молодих гравців філософією «Шахтаря». Нашим першим кроком стало налагодження зв'язків з українськими громадами за кордоном. Ми обрали ці місця, адже там є сильні українські спілки, які хочуть представити «Шахтар» у своїх містах. Саме місцева ініціатива та ентузіазм відіграють для нас ключову роль».
«Дві школи у США – це пілотні проекти, але наша мета – розширити діяльність на всю країну. В ідеалі, щоб одного разу Академія «Шахтаря» з'явилася у кожному штаті, а також щоб з'явилися інші школи по всьому світу. Наша головна аудиторія – українська громада, але наша репутація виходить за межі цього. «Шахтар» добре відомий у всьому світі, особливо завдяки нашій історії розвитку бразильських талантів. Це дає нам сильну та самобутню ідентичність. Ми не збираємось копіювати інших – ми прагнемо запропонувати щось автентичне, з нашими власними цінностями та духом».
«Обидві академії пропонують безкоштовне перше заняття, а також різноманітні методи навчання, залежно від вікової групи. Діти від 3 до 5 років просто розважаються та освоюють основи гри, від 6 до 8 років освоюють навички та впевненість у собі, від 9 до 11 років тренують структуру та футбольний інтелект, а від 12 до 14 років працюють над конкурентною перевагою. Завдяки низькоризиковій бізнес-моделі, яка дозволяє потенційним франчайзингам внести стартовий внесок у розмірі 20 000 доларів США, а також виплачувати внески на виплат в залежності від успіху академії, є підстави вважати, що «Шахтар» зможе й надалі поширювати своє ім'я по всій Північній Америці, забезпечуючи собі додаткове джерело доходу та допомагаючи молодим хлопцям на шляху до футбольного успіху».
«Історія «Шахтаря» унікальна: ми пережили вигнання, втрати та постійне відродження. Більше 11 років ми живемо далеко від рідного міста, але все одно змогли боротися та досягати успіху. Саме це ми називаємо нашим «Незламним духом». Ми хочемо передати це наступному поколінню. Стійкість – основа всього, що ми робимо. Ми хочемо, щоб наші молоді гравці росли сильними, амбітними та не боялися труднощів», – розповів Палкін.
Також Палкін назвав клуби, які скористалися у власних інтересах складнощами «гірників», що виникли одразу після початку повномасштабної фази російсько-української війни.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Леманн та Ібрагімович стають обличчями олімпійської естафети-2026
Футболіста мобілізували до ЗСУ