Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Азартні ігри
|
127
0

Британський регулятор покарав оператора за рекламу з участю Челсі

Атрибутику клубу визнали безвідповідальним маркетингом азартних ігор

Британський регулятор покарав оператора за рекламу з участю Челсі
The Chelsea Chronicle

Управління з рекламних стандартів Великої Британії (ASA) визнало, що реклама Betway на YouTube з логотипом футбольного клубу «Челсі» могла привертати увагу осіб віком до 18 років і порушувала правила.

Ролик демонстрував уболівальників клубу, атрибутику та екскурсію стадіоном, розповідаючи про програму Betway. Оператор стверджував, що реклама орієнтована на дорослих користувачів, використовує переможців змагань, а не акторів, і не демонструє активні матчі.

ASA вважала, що поєднання брендингу клубу і досвіду відвідування стадіону виходить за межі дозволеного.

У підсумку регулятор визнав рекламу безвідповідальною і такою, що порушує правила маркетингу азартних ігор, наказавши Betway не використовувати її в нинішньому вигляді.

У Нідерландах готують нову форму ліцензій для гральних закладів

Оцініть матеріал
(1)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.