Британський регулятор покарав оператора за рекламу з участю Челсі
Атрибутику клубу визнали безвідповідальним маркетингом азартних ігор
Управління з рекламних стандартів Великої Британії (ASA) визнало, що реклама Betway на YouTube з логотипом футбольного клубу «Челсі» могла привертати увагу осіб віком до 18 років і порушувала правила.
Ролик демонстрував уболівальників клубу, атрибутику та екскурсію стадіоном, розповідаючи про програму Betway. Оператор стверджував, що реклама орієнтована на дорослих користувачів, використовує переможців змагань, а не акторів, і не демонструє активні матчі.
ASA вважала, що поєднання брендингу клубу і досвіду відвідування стадіону виходить за межі дозволеного.
У підсумку регулятор визнав рекламу безвідповідальною і такою, що порушує правила маркетингу азартних ігор, наказавши Betway не використовувати її в нинішньому вигляді.
У Нідерландах готують нову форму ліцензій для гральних закладів
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Крістіан Біловар відновився від травми
Президент США буде нагороджений під час жеребкування ЧС-2026