Ред Булл прийняв важливе рішення щодо боліда, яке вплине на наступний рік
Бики продовжать оновлювати болід цього сезону
Поки Макларен, маючи комфортну перевагу в обох чемпіонатах, зупинили розвиток боліда, щоб зосередитися на сезоні 2026, у Ред Булл продовжують роботу над RB21.
З моменту відновлення сезону після літньої перерви Макс Ферстаппен здобув дві перемоги та двічі фінішував другим. У Макларен за цей час – одна перемога, друге та два треті місця. За чотири гонки Ферстаппен набрав 86 очок, тоді як Піастрі – 52, а Норріс лише 36. Нідерландець скоротив відставання від лідера чемпіонату на 34 пункти, хоча відіграти 63 очки за шість етапів буде надзвичайно складно.
Керівник Ред Булл Лоран Мекіс пояснив, що команда продовжує розробку не для підтримання серії титулів Ферстаппена і не для боротьби за друге місце серед конструкторів, а з технічних причин.
«Правила 2026 року дуже відрізняються, але інструменти, з якими ми працюємо, залишаються тими самими», – зазначив Мекіс.
За його словами, підтримка розвитку RB21 потрібна, щоб покращити кореляцію між симуляціями та реальними даними на трасі.
Ред Булл поступово вводить оновлення – нове днище з’явилося в Монці, а нове переднє крило – в Сінгапурі. Це дозволяє точніше налаштовувати робочі інструменти без зайвих перешкод.
На відміну від Макларен, яка вже має стабільно працюючі системи, Ред Булл завершують етап калібрування, необхідний для максимальної ефективності у майбутньому сезоні.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Українець прийме участь у другому етапі чемпіонату
Проблеми для Арсеналу та Баварії, атлетичне дербі Іспанії, південь проти півночі Італії
