Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Азартні ігри
|
226
0

Рекордна кількість реклами гемблінгу зафіксована в перші дні АПЛ

Дослідження відображає активність операторів у Прем'єр-лізі

Рекордна кількість реклами гемблінгу зафіксована в перші дні АПЛ
Getty Images/Global Images Ukraine

Нове дослідження Брістольського університету показало, що під час перших матчів сезону Прем'єр-ліги було зафіксовано понад 27 тисяч рекламних повідомлень про азартні ігри – майже втричі більше, ніж у 2023 році.

За даними звіту, основна частина реклами припадала на прямі трансляції матчів – 21 815 згадок на стадіонних щитах і формі гравців. Найбільше рекламних повідомлень зафіксовано під час зустрічі Вулверхемптона з Ман Сіті – 5262 оголошення.

Дослідники також виявили, що близько 10% реклами походило від неліцензованих операторів, які порушують галузеві стандарти.

На думку експертів, результати підкреслюють неефективність існуючої моделі саморегулювання і вказують на необхідність державного втручання.

У Макао відкрилася перша лікарня на території курорту

Оцініть матеріал
(1)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.