Рекордна кількість реклами гемблінгу зафіксована в перші дні АПЛ
Дослідження відображає активність операторів у Прем'єр-лізі
Нове дослідження Брістольського університету показало, що під час перших матчів сезону Прем'єр-ліги було зафіксовано понад 27 тисяч рекламних повідомлень про азартні ігри – майже втричі більше, ніж у 2023 році.
За даними звіту, основна частина реклами припадала на прямі трансляції матчів – 21 815 згадок на стадіонних щитах і формі гравців. Найбільше рекламних повідомлень зафіксовано під час зустрічі Вулверхемптона з Ман Сіті – 5262 оголошення.
Дослідники також виявили, що близько 10% реклами походило від неліцензованих операторів, які порушують галузеві стандарти.
На думку експертів, результати підкреслюють неефективність існуючої моделі саморегулювання і вказують на необхідність державного втручання.
У Макао відкрилася перша лікарня на території курорту
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Церемонія жеребкування призначена на 19:00 за київським часом
Боксер назвав самого себе