Трент Александер-Арнольд з'явився в скандальній рекламі
Ролик був згенерований ШІ і порушував правила захисту дітей
Британський регулятор ASA заборонив ролик оператора азартних ігор Midnite, створений за допомогою штучного інтелекту. У ньому фігурував захисник мадридського «Реала» і збірної Англії Трент Александр-Арнольд, популярний серед молоді.
Публікація з логотипом Midnite вийшла 25 травня в X. Незважаючи на те, що компанія назвала її «пародією» і редакційним контентом, скарги дослідників вказали на порушення Кодексу CAP.
Midnite визнала високий ризик привабливості для неповнолітніх, пост був видалений. ASA визнала відео прямою рекламою бренду, зазначивши, що з жовтня 2022 року в азартній рекламі заборонені персонажі, цікаві дітям.
Регулятор підкреслив, що навіть ШІ-образи спортсменів розпізнаються і впливають на підлітків.
Ліга чемпіонів посилила інтерес до ставок у Німеччині
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Микола Шапаренко, Крістіан Біловар та Шола Огундана повернулися до загальної групи
Українця хочуть купити «Бешикташ» та «Фенербахче»