Німеччина визнала кіберспорт неприбутковою діяльністю
Esports-організації отримають держпідтримку та податкові пільги
Уряд Німеччини схвалив пропозицію, яка визнає кіберспорт неприбутковою діяльністю. Ініціатива спрямована на зміцнення принципів чесної гри, захист молоді та заохочення здорового використання цифрових медіа.
Більше новин кіберспорту читайте у Telegram-каналі Кіберспорт на Sport.ua
Документ очікує на формальне схвалення Бундестагу. У разі ухвалення esports-організації зможуть отримати державне визнання та податкові пільги, що відкриє нові можливості для розвитку.
Перший проєкт закону критикували низка ігрових та кіберспортивних організацій у Німеччині, адже він був надто обмежувальним і ускладнював співпрацю індустрії з традиційним спортом напередодні проведення Олімпійських ігор з кіберспорту у 2027 році.
За даними E-Sport-Bund Deutschland, Німеччина залишається найбільшим ринком кіберспорту в Європі з доходом €160 млн (~£138,4 млн), понад 50% якого становлять спонсорські угоди.
У країні базуються відомі клуби Berlin International Gaming (BIG), G2 Esports і MOUZ, які мають вагомий вплив на європейську сцену, особливо у дисципліні Counter-Strike.
За останні п’ять років Німеччина активно підтримує кіберспорт. У 2020 році вона запровадила спеціальну візу, яка дозволяє гравцям з-поза меж ЄС в’їжджати до країни для участі в турнірах.
Глобальне визнання кіберспорту
У 2025 році кілька країн почали офіційно розвивати esports.
У Великій Британії Департамент культури, медіа та спорту призначив керівника з відеоігор і кіберспорту, а у вересні цю посаду обійняв Павел Яжембовський.
У серпні уряд Пакистану підписав меморандум про створення першої кіберспортивної політики країни, включно з формуванням Федерації кіберспорту та запуском тренувальних програм.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Микола Шапаренко, Крістіан Біловар та Шола Огундана повернулися до загальної групи
Важливі події у всіх видах спорту спільно від Sport.ua та GGBET