Нові правила реклами азартних ігор охопили соціальні мережі у Британії
Правила тепер діють незалежно від місцезнаходження оператора
Рекламний регулятор Великобританії розширив дію кодексів Комітету з рекламної практики (CAP) на маркетинг у соціальних мережах, що здійснюється ліцензованими операторами азартних ігор, навіть якщо їх штаб-квартири знаходяться за межами країни.
Тепер під нагляд Управління зі стандартів реклами (ASA) потрапляють і неоплачувані публікації, орієнтовані на британську аудиторію. Це усуне «сірі зони» регулювання і забезпечить єдиний контроль за всією рекламою азартних ігор в соціальних мережах.
CAP підкреслила, що поправки стосуються виключно ліцензованих операторів і не зачіпають інші галузі.
В Україні планують відновити ринок лотерей для поповнення бюджету
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Михайло може опинитися в «Севільї»
Підопічні Маскерано з двома асистами Лео обіграли суперників 3:1 у фіналі турніру