SPUNJ розкритикував раннє мапвето на турнірах CS2
Аналітик пропонує проводити вето безпосередньо перед стартом матчу
Після ситуації з The MongolZ, які забули пройти мап-вето перед матчем на турнірі BLAST Bounty, аналітик SPUNJ поділився своєю думкою щодо того, як повинна виглядати процедура вибору мап.
Більше новин кіберспорту читайте у Telegram-каналі Кіберспорт на Sport.ua
«Я не прив’язаний до цієї думки, але моє чуття підказує, що мапвето слід проводити якомога ближче до старту матчу, а не за 1–1,5 години до гри», — заявив він у соцмережах.
SPUNJ зазначив, що розуміє причини раннього мапвето з боку турнірного оператора (TO), однак вважає, що такий підхід знижує елемент тактичної гри та несподіванки, який є важливою частиною змагального процесу:
«Я розумію, що це зручніше для організаторів, але це забирає частину ігрової хитрості з мапвето».
На думку аналітика, проведення вето безпосередньо перед стартом матчу дозволило б зберегти інтригу та не допустити технічних помилок, подібних до тієї, яка сталася з The MongolZ.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Захарченко, Осипенко, Редушко, а також Пономаренко не потрапили до заявки на матч Національної ліги
Бельгієць хоче підсилення захисту