Як відбувся Honda Indy Toronto 2025
Блогер Sport.ua Кирило Димов побував на Honda Indy Toronto 2025
Минулими вихідними вулиці Exhibition Place у Торонто знову стали ареною NTT IndyCar Series – провідної формульної серії Північної Америки, що щороку перетворює мегаполіс на справжню гоночну трасу. У недільній гонці 90 кіл і 1786 милі міського маршруту виграв Pato O’Ward (Arrow McLaren, Chevrolet), стартувавши з 10-го місця. Завдяки вдалому таймінгу з жовтими прапорами та трьом піт-стопам він здобув дев’яту перемогу в кар’єрі і другу за тиждень, зрізавши відрив лідера чемпіонату Alex Palou до 99 очок. На подіумі його підтримали Rinus VeeKay (Dale Coyne, Honda) і дебютант Kyffin Simpson (Chip Ganassi, Honda), для якого це перше потрапляння до трійки після старту з 13-го місця.
Якщо порівняти, то насправді IndyCar радикально відрізняється від Формули 1: усе поле стартує на уніфікованому шасі Dallara з турбованими V6 - це робить гонки більш рівними та непередбачуваними, особливо на вулицях із вузькими ділянками, як у Торонто.
Окрім яскравої головної гонки, у рамках Honda Indy Toronto відбулися дводенні заїзди USF2000 і USF Pro 2000 - важливі сходинки програми Road to Indy, що готує майбутніх пілотів IndyCar. Так, американець Jack Jeffers виграв ранковий заїзд USF2000, закріпившись на верхівці чемпіонату, а італієць Alessandro de Tullio здобув ефектну перемогу в USF Pro 2000, обійшовши суперника на останньому колі.
Також виступали Radical Cup North America – легкі й швидкі прототипи, які додають видовищність у програму, та Mazda MX‑5 Cup – короткі спринти на родстерах, що доповнили картину гоночного вікенду й забезпечили ще кілька видовищних і яскравих моментів на трасі.
Перед вами – добірка фотографій Кирила Димова від початку тренувань до святкування переможця. Це не просто автоспорт – це шанс побачити IndyCar зсередини.





Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Лідером після першого кола турніру несподівано став черкаський ЛНЗ
Зустріч завершилася сухою нічиєю