Хемілтон вказав на головний недолік Феррарі, що йому заважає
Британець вважає, що недостатня поворотність заважає адаптуватись до нового боліда
Льюїс Хемілтон визнав, що одна з характеристик боліда Феррарі SF-25 змушує його діяти на межі, що ускладнює адаптацію до нової машини після 12 сезонів у складі Мерседес.
Семиразовий чемпіон світу поки що не піднімався на подіум у гонках за Феррарі, але продовжує адаптацію до нової техніки. Однією з найбільших змін, до якої він ще звикає, є система гальмування двигуном – раніше в Мерседсе він її майже не використовував. Водночас, останні результати свідчать про прогрес: у трьох із чотирьох останніх кваліфікацій Хемілтон випередив свого напарника Шарля Леклера, а в Австрії поступився лише однією десятою секунди. В обох останніх перегонах – у Шпільбергу та Сільверстоуні – британець фінішував четвертим.
На тлі цих виступів Феррарі працює над модернізацією задньої підвіски, яка має вирішити проблему з кліренсом. Мета – дати гонщикам можливість знизити висоту боліда для посилення притискної сили, що створюється днищем.
Втім, Хемілтон відзначив ще одну технічну особливість, яка, за його словами, вимагає перегляду:
«У нас недостатня поворотність на низьких швидкостях – це характерна риса цього боліда», – сказав Льюїс.
«Думаю, нам доводиться трохи перевантажуватися, щоб виграти час. Але якщо подивитися на реальний темп, то машина настільки ж швидка, як і ті, що попереду».
Хемілтон наголосив, що така необхідність «перестаратися» робить поведінку боліда різкішою і менш стабільною, тому команда має продовжити роботу над загальною ефективністю SF-25.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Хаас вийшов на новий рівень співпраці з японським автогігантом
Боксер назвав самого себе
